Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Litt sliten i hodet i dag, var på Blindern fra 8.30 til 15.00 og leste og forberedte meg til et samarbeidsprosjekt som vi skal starte i morgen. Er bare jeg og ei til på gruppa og vi skal har fremføring på fredag, første gjeng ut altså. Det er deilig å være ferdig med disse små obligatoriske oppgavene så fort som mulig. Så da er det opp på Blindern igjen i morgen, og etter at jeg har jobbet med denne damen (som jeg ikke kjenner fra før, men som virker veldig hyggelig), så skal jeg ha date med Lance :fnise: Og en haug med andre jenter som trener Styrke 45. :ler: Er nesten bare jenter der. Sist gang så jeg EN gutt.

Generaliserer jeg voldsomt når jeg tror at det stort sett er jenter som er på gruppetreninger, og at gutta er mer på apparater? Jeg velger å tro det foreløpig. Enkelte ganger tror jeg at Domus Athletica er et kloster og at det sniker noen gutter i gangene for å sniktitte. :klø:

Vel, Styrke 45 i morgen, som planlagt. Satser nok en gang på Rygg og Rytme på torsdag. Nå SKAL jeg klare å løfte benet når jeg tar planken. Så er det jobbehelg da, så da er søvn prioritert. Kanskje jeg kan svømme litt på fredagen, det er det lenge siden jeg har gjort. Det er jo så digg. Men bare kanskje. Kommer an på hvor trøtt jeg er. Må lade opp til natten vet du. Men til uka, da er det nye planer. Hu hei hvor dette går unna gitt!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsommere å spamme dagbøker :fnise:

Enig! Jeg hadde en liten runde på lørdag (evt søndag morgen...) selv. Gikk mest utover min egen dagbok heldigvis.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress var full.. Nanananaaanaaaaaanaaaaaaaaa :tunge1:

Jeg var også full da.. :sjenert: Så full at jeg ikke var i stand til å se forskjell på bokstavene tilogmed.. :sjenert: Det blei litt for gøy plutselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress var full.. Nanananaaanaaaaaanaaaaaaaaa :tunge1:

Jeg var også full da.. :sjenert: Så full at jeg ikke var i stand til å se forskjell på bokstavene tilogmed.. :sjenert: Det blei litt for gøy plutselig...

Bittelitt bare altså... :lur:

(og jeg drakk faktisk Light-øl! Så det var nesten sunt!!) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt, Styrke 45, er unnagjort :hoppe:

Jeg økte til grønn stang på løftene, bortsett fra fransk press, som ble gul i dag. Husker ikke hvor mange kilo det er, poenget er at jeg økte :) Glemte faktisk å øke på manualene, fortsatte med 4 kilo, men neste gang blir det 5. Øker til rød stang på løftene og tenker jeg, men fortsetter med gul på fransk press. Jeg har noen helt sinnsykt dårlige triceps, så de trenger litt mer tid! :)

Deilig økt var det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så flink du har vært!! :hoppe:

Er det ikke deilig når man kan øke sånn?

(jeg er også på gul på triceps så det er sagt. De tar laaaang tid for meg å bygge opp ihvertfall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!! :hoppe:

Er det ikke deilig når man kan øke sånn?

(jeg er også på gul på triceps så det er sagt. De tar laaaang tid for meg å bygge opp ihvertfall!)

Ja! :) Særlig når man vet at neste gang er det en ytterligere øking! :hoppe:

Håper tricepsen skjerper seg etterhvert. Jeg vil ikke ha grevinneheng :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Kom på at jeg skal delta på en obligatorisk brannøvelse på jobb i morgen. Da får jeg ikke trent som planlagt. Skal nemlig først møte min partner i gruppearbeidet, og forberede innlegget vi skal ha på fredag...

Jeg tar sjansen på Bosu på Domus kl 7.30 på fredagmorgenen i steden... :sjenert:

Gud bedre, nå sa jeg det høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosu ja. Det var litt annerledes. Denne halve ballen skulle ligge med den runde siden opp og vi skulle hoppe, løpe og gjøre diverse øvelser på den. Så var det å klare å holde seg oppå den... Gikk greit, men jeg var veldig glad jeg hadde aerobic-sko, de er det så god støtte i. Det er nemlig litt stor fare for å tråkke over og vrikke ankelen hvis man ikke er påpasselig. Og når jeg er sliten, mister jeg konsentrasjonen. Balanseevnen fikk kjørt seg, så det krevde ufattelig mye konsentrasjon, og kan jo være en fordel, da glemmer man gjerne at man er sliten. Men nok en gang: jeg mister jo konsentrasjonen :ler:

Jeg falt ned veldig ofte for å si det sånn. Men til mitt forsvar: Det gjorde instruktøren og! Hun sa det var bra at vi falt ned, da safet vi nemlig ikke. Hvis det passer seg sånn fremover, kommer jeg til å trene tidlig oftere, det var ufattelig deilig! :)

Edit: skriveleif

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, sekken er pakket og klar til i morgen: Styrke 45 :hoppe:

Skal bli deilig å få trent, er rastløs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God trening i dag!! :trene:

Jeg har planer om å begynne treninga når du er ferdig, danser fra 17.15!

Danseaerobic? Er det hakket morsommere enn vanlig aerobic? Må innrømme at en ny aerobictime ikke har fristet, selv om det var greit der og da. Derfor det var bra at jeg likte Step. Er kombinasjonene mer avansert enn på vanlig aerobic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forøvrig digg å trene i dag! Og tenke seg til!! Jeg tok på en truse i dag som alltid har vært litt trang, men nå var den ikke det lenger! :skya:

I dag brukte jeg rød stang på utfall, knebøy og stående roing. Tror det er 10 kg... eller er det 12...? Husker ikke. Og jeg som så på merkelappene i dag og tenkte jeg skulle huske det! :dåne: Uansett, som Lance sier, det er bare å øke hvis det går greit med løftene. Så man skal ikke se bort fra at det blir hvit stang neste gang ;) Den er tyngst :hoppe: Håndvektene ble 5 kg. Det gikk greit, men det var såvidt. Jeg haddde ikka klart et løft til.

Jeg likte å trene tidlig sist jeg trente Bosu. Det er bare at det ikke er så mange gruppetimer som er aktuelt for meg så tidlig. Så jeg har begynt å se på sykkeltimeplanen. Tror jeg skal ta en introduksjonstime på mandag, det passer meg fint. Så får vi se om ikke det blir orden på den kondisen og! :)

Må tenke meg litt om, så skal jeg sette opp en timeplan for denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Danseaerobic? Er det hakket morsommere enn vanlig aerobic? Må innrømme at en ny aerobictime ikke har fristet, selv om det var greit der og da. Derfor det var bra at jeg likte Step. Er kombinasjonene mer avansert enn på vanlig aerobic?

Jeg synes det er flere hakk morsommere enn vanlig aerobic! Det er ikke så ensformig på en måte, får brydd hjernen med litt også! Så du får kaste deg med en gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :skya:

Jeg har falt av litt jeg, med dagbokskriving altså, treninga går det OK med. Tenkte jeg skulle begynne å ta flere gruppetimer jeg og, er litt lei saltrening egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er! :skya:

Jeg har falt av litt jeg, med dagbokskriving altså, treninga går det OK med. Tenkte jeg skulle begynne å ta flere gruppetimer jeg og, er litt lei saltrening egentlig.

:vinke: Koselig å se deg her!

Ja, det var det samme jeg tenkte da jeg begynte å trene i grupper. Jeg var lei av å trene for meg selv, og kjente behovet for å bli pushet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg lurer på om jeg skal trene Bosu 8.15 i morgen... Rett og slett fordi det var fantastisk digg sist jeg trente så tidlig. Så ble jeg passe sliten på ettermiddagen, så fikk jeg sove før nattevakt. Synes Bosu var en smule spesielt, men det er kanskje verdt å prøve litt til, og teste flere instruktører. Men jeg har ikke bestemt meg enda... Skal tenke på det mens jeg pusser tennene. Hehe.

Torsdag og fredag går med på å sove, lørdag skal jeg besøke familie 2 timer kjøring unna. Så dagen går med på det. Søndagen, derimot, skal brukes til Step 1 kl 12 og Styrke 45 kl 13. Jepp, jeg har bestemt meg ;) Så er det rett hjem for å vaske kåken, det er jo trening det og :jepp:

Mandager er eneste mulighet til en introduksjonstime på sykkel, så jeg griper sjansen mandagen som kommer. Det er vel ikke en spesielt krevende økt, selv om jeg sikkert vil være veldig mør etter søndagens strabaser :ler:

Onsdag får vel bli den første sykkeldagen. Så får jeg se om jeg liker det :)

Det var timeplanen sin det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...