Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Men altså, det skal sies at jeg er litt rastløs nå. Jeg har ennå ikke fått semesterkortet mitt, ergo jeg har ikke studentbevis. Jeg får altså ikke meldt meg inn i studentidretten enda. GRRR og dobbelt-GRRR

Jeg går mye, har en ufattelig liten trang til å spise usunt, så jeg føler meg bra. Men rompa mi er lissom ikke slik den skal være. Men hunden er en fin kamerat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg endelig fått trent litt ordentlig. Svømte 1000 meter i dag, og er helt øm i kroppen. Haha, dårlig form ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går svømte jeg 1000 meter igjen, og kroppen er ikke like øm i dag ;)

Jeg kjøpte forøvrig svømmebriller og neseklype i resepsjonen på svømmehallen, problemet med neseklypa er at den faller av. Glir av rett og slett. Den kunne strammes, var egentlig veldig fleksibel, men datt av likevel. Det er ufattelig irriterende. Spesielst siden jeg har nesepiercing, og når den faller av røsker den med seg piercingen samtidig. Var såvidt jeg reddet den to ganger

Hvis jeg skal svømme uten å belaste nakken, må jeg dukke under for hvert tak. Uten neseklype er det helt tafatt, for jeg HATER INTENST å puste ut med nesa under vann. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn. Neseklype er en fin ting, og de tre rundene den faktisk satt på, ble det veldig fin og effektiv trening. Men så var det stopp ;)

Gi meg gjerne innspill på en god neseklype. Jeg spør uansett på treningsforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri funnet en god neseklype, så jeg har gitt opp... Men nå får jeg til å puste ut under vann og jeg da, er bare litt ubehagelig de første gangene. Kanskje du skulle investere i en dykkermaske? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle investere i en dykkermaske? :lol:

Og bare henge på meg noen oksygenflasker i samme slengen, så trenger jeg aldri å komme opp til overflaten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg har sniklest litt i treningsdagboka di en liten stund. Avslører meg nå...

Uansett. Ser du er med i Studentidretten. Vet dessverre ikke noe om neseklype, men jeg vil anbefale deg gruppetimene i styrke. Styrke 45 dersom du er helt nybegyner, og superstyrke dersom du har trent litt styrke. Det er utrolig gode instruktører som klarer å presse deg, og man har rask fremgang (noe som også er moro :) )

Men det beste er, i alle fall for meg (som også er velsignet med pærefasong), at rompa blir formet, og den løftet seg til og med! Ville bare si det....

Håper du finner en neseklype. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har sniklest litt i treningsdagboka di en liten stund. Avslører meg nå...

Uansett. Ser du er med i Studentidretten. Vet dessverre ikke noe om neseklype, men jeg vil anbefale deg gruppetimene i styrke. Styrke 45 dersom du er helt nybegyner, og superstyrke dersom du har trent litt styrke. Det er utrolig gode instruktører som klarer å presse deg, og man har rask fremgang (noe som også er moro :) )

Men det beste er, i alle fall for meg (som også er velsignet med pærefasong), at rompa blir formet, og den løftet seg til og med! Ville bare si det....

Håper du finner en neseklype. :)

Takk for at du stakk innom, Grønt blad!! :hoppe:

Styrker er absolutt noe jeg MÅ trene!!!

Grønt blad.... for et fantastisk nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene en gang i uka er litt lite!

Miss Shorty, akselrer!!!!

I dag tok det såååå liten tid å svømme 1000 meter. Jeg må øke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en plan

Mandag

Skaffe meg nye innesko. Aner ikke hvor de gamle har blitt av, de har nok blitt borte på flyttelasset.

Tirsdag

Trene aerobic på Domus. Det var den gruppetimen som fant sted da jeg hadde tid. Jeg trenger gruppetime. Jeg må bli pushet.

Onsdag

Bare lese, siden jeg mest sannsynlig er støl ;)

Torsdag

Rygg og rytme. Hehe.

Fredag

Svømme, selv om jeg er støl. Det er bare å ta det med ro.

Helgen går med på å besøke min søster, og håper hun har trøkt ut ungen sin :) Jeg skal nemlig bli tante igjen!! :hoppe: Termin på mandag!!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble aerobicsko. Jeg kommer ikke til å løpe på en tredemølle, såpass kjenner jeg meg selv. Gleder meg til i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye sko. Aerobicsko er fantastisk til aerobic:)

Takk :)

Fant ut at jeg like greit kunne skaffe meg det, selv om det er de eneste inneskoene jeg kommer til å skaffe meg :) Klarer sikkert å trene styrke med aerobicsko og ;) Akkurat da er det ikke så nøye på hva jeg har på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Fant ut at jeg like greit kunne skaffe meg det, selv om det er de eneste inneskoene jeg kommer til å skaffe meg :) Klarer sikkert å trene styrke med aerobicsko og ;) Akkurat da er det ikke så nøye på hva jeg har på meg.

Jeg har både joggesko og aerobicsko, og synes helt klart at aerobicskoene er best til styrketrening. De er litt mer støttende og stødige, på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hva slags time skal du på i dag? Jeg anbefaler Danseaerobic!

(selv om jeg ikke skal dit i dag da... Sliten etter reise i går og unner meg treningsfri i og med at jeg måtte karre meg på jobb... Lover å komme sterkere tilbake utover i uka... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hva slags time skal du på i dag? Jeg anbefaler Danseaerobic!

(selv om jeg ikke skal dit i dag da... Sliten etter reise i går og unner meg treningsfri i og med at jeg måtte karre meg på jobb... Lover å komme sterkere tilbake utover i uka... :sjenert: )

Var på aerobic 1 ;) Innser min begrensning angående kondisjon og koreografi, og begynner lett. Herregud for en kløne jeg er. Det var kjempegøy, instruktøren var kjempeinspirerende og ikke kjempeirriterende!! :hoppe: Da jeg gikk ut derfra var jeg rød som en tomat. Jeg overdriver ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på aerobic 1 ;) Innser min begrensning angående kondisjon og koreografi, og begynner lett. Herregud for en kløne jeg er. Det var kjempegøy, instruktøren var kjempeinspirerende og ikke kjempeirriterende!! :hoppe: Da jeg gikk ut derfra var jeg rød som en tomat. Jeg overdriver ikke.

Veldig lurt å begynne forsiktig. Da føler du deg ikke helt overkjørt.

Jeg var på superstyrke i dag/kveld. Kjempegøy, og jeg er ordentlig sliten:)

Hvordan var de nye skoene, forresten?

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt å begynne forsiktig. Da føler du deg ikke helt overkjørt.

Jeg var på superstyrke i dag/kveld. Kjempegøy, og jeg er ordentlig sliten:)

Hvordan var de nye skoene, forresten?

Superstyrke blir en stund til jeg henger meg på ;) Eller hvem vet... hvor lang tid tok det for deg å øke i nivået?

Skoene gled litt på gulvet synes jeg. Nå påpekte damen ganske eksplisitt at det var veldig glatt der da.. Men ellers var de helt supre, jeg forventet å få gnagsår, men det gjorde jeg ikke. Da tror jeg det skal blir greit å hoppe de inn, uten å få de største blemmene. Særlig når det bare er en time av gangen. Jeg pleier alltid å få gnagsår før skoene er ordentlig innkjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på aerobic 1 ;) Innser min begrensning angående kondisjon og koreografi, og begynner lett. Herregud for en kløne jeg er. Det var kjempegøy, instruktøren var kjempeinspirerende og ikke kjempeirriterende!! :hoppe: Da jeg gikk ut derfra var jeg rød som en tomat. Jeg overdriver ikke.

Bare vent, plutselig hopper og spretter du rundt i kjempekompliserte koreografier!!! ;)

Hvem var instruktøren? Så bra at du syntes det var gøy, det frister mer da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, plutselig hopper og spretter du rundt i kjempekompliserte koreografier!!! ;)

Hvem var instruktøren? Så bra at du syntes det var gøy, det frister mer da! :hoppe:

Nina tror jeg det var. Det var i hvertfall det som stod på timeplanen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...