Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp:

_______________________________________________________

Gikk rask halvtimes tur med hunden i morges, og jeg følte meg i fin form. Tror Styrke 45 skal gå bra, jeg gleder meg til å trene :hoppe:

Edit: Merkelig strek

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke 45 i dag, og det føltes bra!! :)

Meeeeeeeeen................. kanskje jeg ødela litt ved å drikke en halviter etter trening, ei venninne av meg fra Bergen var innom Oslo en svipptur, og da ble det som det ble... :sjenert: Det skal sies at det ikke var det eneste jeg fikk i meg etter treningen, jeg hadde faktisk smurt matpakke ( :klø: ) to skiver med egg, og en banan. Så det ble litt proteiner og karbohydrater likevel.

Har spist for lite i dag. Det er noen dager vanskelig å spise nok. Må litt mer planlegging til angående kostholdet mitt tror jeg. Skal tenke litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Rygg og rytme på Domus kl 16. Gleder meg! :) Litt snørrete enda, men det er ikke no vits i å vente til det blir borte, for det kan ta evigheter!

Shorty: Husk å bestill veiledningstime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på eBay, vennen! MOAAHAHAHAA :fnise:

Jeg bestilte veiledningstime på Domus Athletica. Endelig fikk jeg rotet meg til det, jeg har tenkt på det lenge. I tillegg har jeg bestilt kostholdsveiledning i samme slengen. Hmm... det bar nesten preg av litt impulskjøp på H&M.... jeg tenkte; "Ja, shit au, jeg tar det og!" Så nå skal jeg bli veiledet både hit og dit. Blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får notere da, og ta med noen gode tips til meg. ;)

I will ;)

Kjøpte meg klokke på ebay igår, i svart stål Står at det skal var kirugisk, men jeg tviler. Kosta nemlig 120 kr m/frakt! :dåne:

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg altså på treningsveiledning, jeg håper jeg får kurert apparatskrekken min. Motivasjonen er på topp nå som det faktisk skjer noe på bryllupsfronten ;)

(Noe som var på tide....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veiledningen er bra! Har du noe spesielt du vil fokusere på (sånn i tillegg til rompa da.....) eller er det mest all-round du er ute etter?

Er du klar for å :danser: i morra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det jeg skrev på påmeldingskjemaet var at jeg ønsket å bli i bedre form, og få bedre kondis. Det er liksom hovedmålet, og da skal jeg også gjøre noe med kostholdet. Det å bli slankere, er rett og slett en bonus, det er sånn jeg må tenke for å holde motivasjonen oppe i uoverskuelig fremtid. Det har seg slik at når jeg er fornøyd med kroppen, så slapper jeg mer av med treningen, og da sier det seg selv at jeg blir dvask igjen. ;) Og siden jeg merker det fortere på formen, enn på rompa, at jeg har blitt lat, så skal jeg fokusere på formen. :) Men jeg tenker at hele kroppen skal få gjennomgå, jeg er slapp både her og der.

Jeg er av typen som aldri må slutte å trene, den runden har jeg gått gjennom før. Jeg trente kickboksing før (mange år siden nå), men så flyttet jeg og da ble det så tungvint å komme seg til trening. Samtidig møtte jeg min kjære, og da ble det mye kos. (les: godteri og dårlig mat) Jeg la på meg fort 30 kg. Haha, jeg kødder ikke. Så, :nei: jeg skal aldri slutte å trene. (De kiloene er nå borte altså ;) )

Og siden rutiner er viktig, og jeg må klare meg uten Lance i jula, så skal det bli apparattrening på denne jenta. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, ja! Jeg er klar for å danse i morgen! :tommelopp:

Disse smileyene er forresten smittsomme. Jeg bruker det jeg ser andre bruker... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på veiledningstime, og jeg er superfornøyd. Nå er jeg så fjern at jeg ikke husker hva denne unge mannen heter, men han var veldig flink til å formidle treningsteori, slik at jeg skjønte hensikten med det jeg skal gjøre. :)

Først hadde vi en prat i en halvtimes tid, deretter brukte vi nesten to timer på å finne de apparatene jeg skulle bruke, og jeg fikk demonstrert og prøvd hvordan jeg skulle gjøre det riktig. Tiden fløy vanvittig fort, jeg ble overrasket da jeg så på klokka.

Jeg har fått tre forslag til trenignsopplegg på ellipsemaskin, og tre forslag til styrketreningsprogram. Da skal jeg bruke både styrkeapparater, tau i taket (som jeg ikke husker det fancy ordet for), og balansebrett. Dette skriver han ned for meg, og legger det i et kartotek inne på treningssalen, som kan ligge der når jeg ikke trener. Greit, så slipper jeg å rote det bort. ;)

Han så også på knærne mine, og forklarte hvorfor knærne mine ikke takler splitthopp. De er skjeve. Jeg har trent dem slik, så jeg skal trene de tilbake. Vanskelig å forklare, men musklene på den ene siden presser kneet inn, siden den muskelen på den andre siden ikke jobber så hardt. Dvs, jeg lar den ikke jobbe. Nå skal jeg HVER GANG jeg tar knebøy eller stående utfall FOKUSERE på å vri kneet riktig på plass. Og det er VANSKELIG. :ler: Da må jo hodet jobbe også ;)

Jeg hadde stor nytte av opplegget, og gleder meg faktisk til å få programmet mitt, slik at jeg kan sette i gang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var jeg først på Flow, og på Danseaerobic etterpå :) Det var en veldig deilig start på dagen! Var litt klønete på yoga, men det var blant annet fordi jeg måtte se på de andre, da jeg ikke så Elen så lett. Var så langt bak. Men det gikk greit, så lenge jeg lærte meg terminologien, da kunne jeg bare gjøre det hun sa, og slapp å vri huet hele tida.

Danseaerobic var kjempegøy. Om det var noe som så ei sidræva kråke, som lagde sin egen koreografi borti hjørnet der, så var det meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på fest og feiret 40års-dagen til ei venninne. Jeg drakk ikke så mye, og var hjemme sånn i 2-tida, men jeg er veldig støl i dag, for første gang på lenge. Alkohol og restitusjon er altså ikke noe som hører sammen ;)

Jeg fikk mail av "min personlige trener" :ler: i går, og jeg har fått et flott treningsprogram som ligger og venter på meg på Domus. Jeg kommer til å ta en tur tidlig i morgen, og prøve det første styrkeprogrammet, det gleder jeg meg til :) Så skal jeg lese litt på biblioteket igjen, det er lenge siden sist. Har hatt litt lang lesefri nå. Har forøvrig ingen panikk, jeg har vært gjennom alt. Nå skal det repeteres før eksamen. 12. desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du og danser på tirsdag eller?

Så kan jeg kikke etter deg igjen, spesielt i og med at vi begge hadde trodd hverandre var noen andre i går.... :fnise:

Jeg tror jeg skal rekke det ihvertfall, jeg skal i møte med en av de to alternative jobbene kl. 15.00, men bør være mulig å rekke til Domus likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde rett og slett ikke vært så dumt å ta en dans på tirsdag! Jeg må se på hvordan kroppen er, er så utrolig støl. Og hvis jeg fortsatt er litt støl i morra, trener jeg ikke styrke da, men på tirsdag. Men hvis jeg trener styrke i morra, danser jeg gjerne på tirsdag! :) *frem-og-tilbake-frem-og-tilbake* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...