Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Tok meg akkurat 10 sekunder å glemme den oppskrifta. Men her er den iallefall. Jeg klarer aldri å følge ei oppskrift slavisk, det har vel fortsatt ikke skjedd, så pleier å bruke litt andre grønnsaker jeg da. Bruker det jeg har.

Er formen bedre?

Så ut som noe jeg kunne like ja!! :jepp: Takk :)

Jeg har nå gått inn på soverommet, det er kjølig og stille. Gutta, inkl min kjære, har barrikadert seg i stua med Gears of War 2, og har guffet opp surrounden. Så jeg har vel rømt kan man si ;)

Formen er ikke så mye bedre, men jeg digger whiskystemmen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lagde digg suppe i dag. Bare en helt vanlig suppe med poteter, gulrøtter, kålrot, purre og kjøtt. Veldig enkelt, og veldig godt. Blir aldri lei av den. Det er alltid så mye mat i en sånn kjele at det blir lapskaus to dager etterpå.

Formen er stigende, jeg drar forøvrig ikke på jobb i natt heller. Selv om den er stigende, er jeg på det nivået at det var slitsomt å spise middag, så slitsomt at jeg måtte hvile i tre timer etterpå. :ler:

Men nå vurderer jeg å ta mer suppe.

Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får trent på tirsdag

I dag lagde jeg vafler, og spiste to og en halv plate med syltetøy og rømme. Jeg har rettferdiggjort dette med at man ikke legger på seg når man er syk. :sjenert: Dessuten skal man unne seg litt innimellom, ellers er man ikke lykkelig.

Ellers skjer det fryktelig lite. Gutta er fremdeles veldig opptatt av Gears of War 2, og jeg ligger på soverommet med bikkja. Det regner, det er egentlig greit at det ikke er sol når man er syk. Man går ikke glipp av noe. :)

Neste helg er jeg invitert på jentefest. Menn kan bli med hvis de går i skjørt. Skal prøve å overtale min kjære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å lage en julegaveliste, noe som kanskje er på tide. Jeg har en tendens til å begynne med dette rundt 14. - 15. desember, men de siste par åra har det gått greit :)

Jeg vet hvertfall hva jeg ønsker meg. Saftsentrifuge og deodorant og body lotion til parfymen min, Miss Boucheron. Det er vel det eneste jeg ønsker meg, om jeg får dette, er jeg lissom fornøyd. (Selv om jeg har skrevet opp andre ting på en annen julegaveliste på Julen 2008-forumet ;) )

Ellers er det bare masse god mat og et fint juletre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mangel på treningsprat, fortsetter jeg på julegaveprat.

Min søster ønsker seg gavekort på Elkjøp. Det skal hun få. Bror er vanskelig. Men han er flink til å si konkret hva han ønsker seg. Noen ganger. Ikke denne gangen. :klø:

Min kjære ønsker seg lystett tekstil. Det skal brukes i forbindelse med fotoarbeid. Ikke vet jeg hvordan jeg skal finne det, får høre på fotoforretninger, eller lignende. Har sett på steder som Kid Interiør, som har lystette rullgardiner og vanlige gardiner til soverom, men jeg er usikker på HVOR lystett det er. Tror han skal jobbe med gamle storformatkameraer, slike man dukket under et teppe for å ta bilde. Da må det ikke være dårlig kvalitet, ikke en eneste stråle må komme inn og ødelegge eksponeringen. Nesten litt anitkvarisk. Er usikker på om fotoforretninger vet noe, de er vel digitalnerder hele gjengen ;)

Mamma og pappa skal få dobbelt vaffeljern, det var noe mamma ønsket seg. Pappa bryr seg ikke så mye tror jeg. Han kan vel kanskje få en portvin eller cognac ved siden av :ler:

Eldste stesønn ønsker seg et voldsomt fancy tastatur som utelukkende er skapt for PCspill. Dette er lissom fra oss voksne, og jeg har på følelsen av at hans mor har lyst til å gi ha noe mer fornuftig. Vi får se. Får snakke med henne på lørdag, det er hun som skal ha jentefesten.

Yngste stesønn ønsker seg tatovering. ;) Det skjer ikke på en stung, i følge hans mor, så da må han tenke litt til. Han kom med et godt forslag selv, penger til mopedlappen. Veldig lurt å spare nå, ja :)

Stedatter. Sist jul ga jeg henne noe bare fra meg, husker ikke hva hun fikk av de andre. Kanskje jeg skal gjøre det i år og. Det er litt morsomt å gi gave til henne, vi har litt lik smak.

Vi får se.

Håper ikke jula blir for dyr, jeg har ikkkkkkkkkke mye penger. Men vi får se.

Jul er litt gøy og da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul ja, ikke lenge igjen nå! :dåne: Jeg skal være på østlandet i julen for å jobbe. Så jeg bør egentlig få handla og sendt avgårde julegavene snart og. Jaja, får ta det på neste lønn.

Den sentrifuga så genial ut, sånn kunne jeg tenkt meg og. Men tviler egentlig på at den ville blitt så mye brukt at jeg rettferdiggjør den prisen, jeg er nok litt for lat til det.

Hvordan skal dere feire jul da? Sammen, hjemme hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jul ja, ikke lenge igjen nå! :dåne: Jeg skal være på østlandet i julen for å jobbe. Så jeg bør egentlig få handla og sendt avgårde julegavene snart og. Jaja, får ta det på neste lønn.

Den sentrifuga så genial ut, sånn kunne jeg tenkt meg og. Men tviler egentlig på at den ville blitt så mye brukt at jeg rettferdiggjør den prisen, jeg er nok litt for lat til det.

Hvordan skal dere feire jul da? Sammen, hjemme hos dere?

Det blir hjemme-hos-kjære-året, ja. I fjor var hjemme-hos-mine-foreldre-året. Grunnen til at vi ikke har et hjemme-hos-hans-foreldre-året, er at det er det samme som hjemme-hos-min-kjære-året. I år. Jeg skal lage ribbe. Noe jeg er sabla god på.

Skal du være helt alene? :sjenert:

Og forresten, Skya, skal innrømme jeg rødmet litt mens jeg så denne: http://www.youtube.com/watch?v=HYokLWfqbaU :ler: Men humret mest! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Den var jo bare rå da. Og jeg blir nok til å nynne på den låta frem til i morgen en gang.

Ja, er alene ja. Eller ikke helt alene da, har jo venner som sikkert klarer å aktivisere meg litt. Men på julaften jobber jeg, så den er bankers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har forresten ikke handlet på Ebay på lenge. Sendte mail til en selger for å høre om fraktkostnader på en CD til Norge. Men fikk aldri svar, så da droppa jeg det liksågodt. :stolt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har forresten ikke handlet på Ebay på lenge. Sendte mail til en selger for å høre om fraktkostnader på en CD til Norge. Men fikk aldri svar, så da droppa jeg det liksågodt. :stolt:

Jeg kjøpte en hatt i går.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til hatt?? :sjenert:

Så flink du er som har så mange planer for julegavene allerede!

Blir det noe trening på deg i morgen da? Jeg skal prøve meg etterpå... (håper jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt :)

Fant ut at det er lurt å begynne med julegaver i november og ikke desember, Neste år skal jeg begynne i oktober. Kanskje jeg tilslutt blir en sånn flink en som finner julegaver hele året ;) Synes det er så mange av dem på KG at jeg blir helt svett. :ler:

Jeg tror jeg prøver meg på Styrke 45 i morgen. Jeg er bare tett i nesa nå, og jeg tror ikke litt styrke kan skade noe nevneverdig. Hadde vært litt annerledes med spinning eller step. Da hadde nok snørra flydd veggimellom. :(

Hatten er forresten ingen julegave. Det var et ufornuftig impulskjøp, og mye av grunnen til at jeg rødmet av sangen jeg linket til på Youtube ovenfor her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul hatt!! Hva slags anledning ser du for deg å bruke den i?? :klø: (jeg er clueless på hattebruk...:sjenert: )

Tja..... en gang jeg skal kun bli sett fra siden. Den er nemlig finest hvis man ser på meg på skrå fra siden. Jeg skal være bra akrobatisk for at det skal fungere når jeg er ute i offentligheten. Men det er den nye motivasjonen for å trene. Noen kjøper en litt for trang kjole, andre kjøper en hatt som er finest fra siden. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...