Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke i nærheten så støl nå som jeg var etter sist økt! :hoppe:

Så flott! Artig når man merker en slik fremgang! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia .vinke:

Nå har jeg lest igjennom boka di : Så flink du har vært :Nikke:

Keep up the good work!!! :hoppe:

I morgen skal jeg starte dagen med en økt aerobic :)

Har aldri prøvd det før, så jeg tror det kan bli veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente aerobic for et par uker siden, og jeg har aldri vært så rød i toppen før ;) Også så klønete jeg var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, Twisted, det blir noe av! :) Har du vært flink til å ta vitaminene dine? ;)

Jeg fant ut i dag at jeg ikke var i stand til å trene etter nattevakta, er veldig sliten. Jeg tar det i morgen, søvn er tross alt viktig foran en god treningsøkt. I natt skal jeg sove godt, merker jeg :)

Gleder meg til middag, selv om det er lenge til. Satte på fårikålen for en time siden! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles like sliten, men skal snart dra avgårde til Domus på Rygg og rytme. En grønn time, får trent både kondisjon og styrke.

Jeg merker at det er lettere å gå i oppoverbakker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så motiverende når man merker resultater av det man gjør :jepp:

Hvordan går det med J-Lo målet da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så motiverende når man merker resultater av det man gjør :jepp:

Hvordan går det med J-Lo målet da? ;)

Jeg har en veldig stooooor J-Lo-rompe :ler: Har merket at den er strammere :hoppe: Det sa til og med kjæresten min. Juhuuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jada, Twisted, det blir noe av! :) Har du vært flink til å ta vitaminene dine? ;)

Vitaminer?? :klø: Hmm, har spist ganske mange av c-slaget.... Ikke så altfor mange ellers.

Men formen virker bedre, så da skal jeg da ikke klage. I dag (og i går kveld) var jeg så gretten at nå har jeg virkelig tatt tak og gampet oppover Ekebergåsen i over en time i høstværet. Det hjalp!! :nigo: Så nå er det trygt for kjære å komme hjem fra trening, det har nok ikke vært så lett å være henne disse par siste dagene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste noe om fin rompe i starten av denne tråden...

Personlig føler jeg at jeg er veldig flink til å bedømme utseende på romper, så jeg oppfordrer til å legge ut bilder. Gjerne i størelser som kan printes ut og brukes som plakat/tapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaminer?? :klø: Hmm, har spist ganske mange av c-slaget.... Ikke så altfor mange ellers.

Men formen virker bedre, så da skal jeg da ikke klage. I dag (og i går kveld) var jeg så gretten at nå har jeg virkelig tatt tak og gampet oppover Ekebergåsen i over en time i høstværet. Det hjalp!! :nigo: Så nå er det trygt for kjære å komme hjem fra trening, det har nok ikke vært så lett å være henne disse par siste dagene... :sjenert:

Ja, det var C-slaget jeg tenkte på! Flink jente gå tur i høstværet :klappe:

Jeg leste noe om fin rompe i starten av denne tråden...

Personlig føler jeg at jeg er veldig flink til å bedømme utseende på romper, så jeg oppfordrer til å legge ut bilder. Gjerne i størelser som kan printes ut og brukes som plakat/tapet.

Skal bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg glemte jo å fortelle om treningsøkten i går.

Rygg og rytme, en overraskende hard time. Siden det var mye fokus på at treningen skulle være skånsom mot ryggen, var det veldig mye pilateselementer i bildet, noe jeg er veldig fornøyd med. Har trent pilates noen år, men ikke nå i det siste, så denne timen vil jeg gå mer på. Vil jo gjerne beholde kjernemuskulaturen min. Så jeg er fornyøyd :)

Nå skal jeg gå tur med hunden!

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg, når en treningsdagbok ligger på side 2, står det dårlig til! :nei:

Jeg har en unnskyldning, jeg har hatt fem nattevakter på rappen, så det så ;)

I morgen skal jeg trene Rygg og rytme kl 16 på Domus, samme som forrige torsdag. Instruktøren snakket litt lavt, men jeg får spørre pent om hun kan snakke høyere denne gangen, evt ha musikken litt lavere. Bra trening var det hvertfall.

På søndag blir det Step 1 kl 12. Første gangen, blir spennende. Det er Styrke 45 kl 13 i samme hall, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli igjen for å ta den ;) Hehe. Så det var mange som gjorde det sist jeg trente på søndag. Da tok jeg Styrke 45-timen og mange av Steperne var igjen, slitne og svette. Ble imponert jeg. Puh!

Så min favoritt, Styrke 45 på tirsdag kl 16.15. Likte Lance, instruktøren, veldig godt. Blir bra!

Ingen unnasluntring, Miss! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Gudameg, når en treningsdagbok ligger på side 2, står det dårlig til! :nei:

Jeg har en unnskyldning, jeg har hatt fem nattevakter på rappen, så det så ;)

I morgen skal jeg trene Rygg og rytme kl 16 på Domus, samme som forrige torsdag. Instruktøren snakket litt lavt, men jeg får spørre pent om hun kan snakke høyere denne gangen, evt ha musikken litt lavere. Bra trening var det hvertfall.

På søndag blir det Step 1 kl 12. Første gangen, blir spennende. Det er Styrke 45 kl 13 i samme hall, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli igjen for å ta den ;) Hehe. Så det var mange som gjorde det sist jeg trente på søndag. Da tok jeg Styrke 45-timen og mange av Steperne var igjen, slitne og svette. Ble imponert jeg. Puh!

Så min favoritt, Styrke 45 på tirsdag kl 16.15. Likte Lance, instruktøren, veldig godt. Blir bra!

Ingen unnasluntring, Miss! :nei:

Dette høres ut som en bra uke framover! Jeg har pleid å trene litt step innimellom på søndagene jeg også, men denne helga kommer det nok ikke til å bli noe av, skal møte ei venninne akkurt samtidig. Men plutselig dukker jeg opp en søndag jeg også!! :jepp:

Lykke til med treninga! Jeg skal nok følge med så du ikke sluntrer unna noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...