Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Det er helt sant, det er planen min. Og her skal jeg plage dere med detaljer om hele prosessen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

JIPPI, JEG VAR FØRST HOS DEG OGSÅ!!

:danse:

Gratulerer med dagbok! Du får legge ut litt bilder etterhvert da, så vi får se fremgangen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI, JEG VAR FØRST HOS DEG OGSÅ!!

:danse:

Gratulerer med dagbok! Du får legge ut litt bilder etterhvert da, så vi får se fremgangen :fnise:

:ler: Tenker det blir heftig moderering her da, gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, dette blir spennende!!!!! :)

Jeg vil også ha J-lo-rompe, så hvis du finner triks som funker er jeg veeeldig interessert!!!! (Implantat tror jeg kanskje jeg dropper...;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver deg på treningsdagbok du og ja. Lykke til! :ler:

Neida, sikker på at du klarer det. Kanskje du klarer å motivere meg og. Da kan jeg iallefall si lykke til (det trenger du da... ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror at etter denne sommeren trenger jeg litt motivasjon. Har egentlig trent greit og jevnlig, men ikke fått de resultatene jeg vil ha. Derfor skal jeg begynne på nytt. Og ikke minst trene annerledes. Jeg har jo så mye muskler, men de syns jo ikke bak alt spekket :ler:

Og, cypress, implantat er hvertfall det siste jeg trenger ;) Det er nok å ta av her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du kommer jo til å bo i det perfekte nabolaget for rumpetrening, bakke på bakke jo, bare bakker egentlig. Dette går nok som en drøm skal du se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og turer med hunden min igjen. Oppi skauen og opp og ned, og hei hvor det går. Ser frem til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lett knekk i knea da jeg gikk i bakker idag, har hørt at det skal gjør underverker med rompa. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, her strømmer det på med gode råd :hoppe:

Det jeg må passe på, er kjæresters tendens til å kosemose med mat og tv og sånn. Nå som jeg ikke er alene lenger, og styrer maten selv, må jeg være svinedisiplinert. Jeg legger på meg av å se på en sjokolade. Det tror jeg er den største utfordringen.

Edit: Skrivefeil

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dra han med deg ut og da vettu. Og la være å kjøpe sjokolade, og heller fylle kjøleskapet med frukt og grønt. Lettere sagt enn gjort kanskje... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dra han med deg ut og da vettu. Og la være å kjøpe sjokolade, og heller fylle kjøleskapet med frukt og grønt. Lettere sagt enn gjort kanskje... ;)

Ja, men det er jeg flink til. JEG er flink til det. Men plutselig ligger det noe der, som jeg ikke har kjøpt... og jeg kan ikke stå å SE på en sjokolade. Stakkars, den ligger der så ensom...... sukk....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Forstår ikke hva du prater om... (gjør faktisk ikke det, har ikke rørt sjokolade siden september...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Forstår ikke hva du prater om... (gjør faktisk ikke det, har ikke rørt sjokolade siden september...)

Jeg har perioder. Når jeg er flinkest i matveien, vet kroppen min hva den har behov for, den er lissom ikke forpestet og kan kjenne igjen hva den trenger. Da har jeg egentlig ikke noe problemer med fristelser av noe slag. Men så skeier man litt ut da. (så kan man lure på HVORFOR man skeier ut, siden man ikke faller for fristelser... sært..) Og da blir kroppen forvirret og tror den har behov for sjokkis....

Kroppen er en rar og fin ting

Og NÅ, når jeg har jobbet nattevakt hele sommeren, er kroppen min så føkka i systemet, at jeg lurer på om jeg er sjuk. Men det går over når jeg sover på natten... ser man det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! En runde med pilates gjør underverker for humøret. :)

Jeg merker at jeg er utålmodig. Det er mye jeg har hatt lyst til å begynne med, jeg vet at jeg må trene annerledes for å få flere resultater. Jeg føler meg sterk og i forholdsvis god form, men det er sterk jeg er, og ikke utholden. Behovet for kondisjonstrening er stort. Jeg har lyst til å begynne med bootcamp. Har sett på denne siden og vurderer melde meg på gjengen i Frognerparken :hoppe:

Ja, jeg bor laaangt vekk fra Frognerparken, men skal være mye på Blindern til høsten ;) Får bare dusje på Blindern Athletica, skal jo uansett bli medlem av SiO-idretten, for uansett om jeg begynner på bootcamp eller ikke, så skal jeg begynne å svømme igjen. Det er så forbaska digg.

Pilates kommer jeg ikke til å slutte med, jeg har sååååå mye bedre holdning og balanse enn for tre år siden. Elsker det!!!

Så her er listen min:

  1. Ordne plass hos min kjære for å trene for meg selv.
  2. Melde meg inn i SiO-idretten
  3. Vurdere bootcamp i Frognerparken, prøve en dropin-time først
  4. Sjekke ut hvordan en ellipsemaskin fungerer for meg

Jepp. Tipper bootcampen er bra for J-Lo rompa mi jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg forresten benytte meg av!!

Og deretter Kom-i-gang-hjelp. Rett og slett fordi jeg må ha kunnskap.

Noen som har gjort noe slikt?

Skal spørre i treningsforumet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pupsilure
Jeg har perioder. Når jeg er flinkest i matveien, vet kroppen min hva den har behov for, den er lissom ikke forpestet og kan kjenne igjen hva den trenger. Da har jeg egentlig ikke noe problemer med fristelser av noe slag. Men så skeier man litt ut da. (så kan man lure på HVORFOR man skeier ut, siden man ikke faller for fristelser... sært..) Og da blir kroppen forvirret og tror den har behov for sjokkis....

Akkurat slik er det med meg også!! Ja, hvorfor i all verden skeier vi ut?? Det må vel være fordi vi tenker at det er godt, og skal unne oss noe, selv om vi egentlig ikke har lyst på, så tenker vi at det blir godt når vi spiser det.

Pilates høres veldig bra ut. Jeg gikk på flyt & pilates på sats, og det var utrolig bra!

Det kom-i-gang tilbudet hørtes veldig interessant ut! Et sted står det at det er åpent for alle som vil komme i bedre form, og et annet sted at man må ha betalt medlemskap, men medlemskap er vel kun for studenter? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er det med meg også!! Ja, hvorfor i all verden skeier vi ut?? Det må vel være fordi vi tenker at det er godt, og skal unne oss noe, selv om vi egentlig ikke har lyst på, så tenker vi at det blir godt når vi spiser det.

Pilates høres veldig bra ut. Jeg gikk på flyt & pilates på sats, og det var utrolig bra!

Det kom-i-gang tilbudet hørtes veldig interessant ut! Et sted står det at det er åpent for alle som vil komme i bedre form, og et annet sted at man må ha betalt medlemskap, men medlemskap er vel kun for studenter? :klø:

Jeg tror ikke-studenter kan benytte seg av tilbudet, bare at det er dyrere? Det er jo ikke bare studenter som trener der tror jeg.... Det er jeg jammen ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.... en runde med pilates. Selv om jeg ikke blir har-jogget-én-time-svett, så merker jeg at jeg har trent. De gangene jeg husker på å spise egg til frokost, så "griper" musklene bedre, og treningen blir bedre. Hurra for proteinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du merker forskjellen altså? Gøy. Kanskje jeg skal bli flink til å spise egg jeg og. Eneste måten jeg får i meg egg nå er gjennom vaffelrøra. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...