Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Superstyrke blir en stund til jeg henger meg på ;) Eller hvem vet... hvor lang tid tok det for deg å øke i nivået?

Skoene gled litt på gulvet synes jeg. Nå påpekte damen ganske eksplisitt at det var veldig glatt der da.. Men ellers var de helt supre, jeg forventet å få gnagsår, men det gjorde jeg ikke. Da tror jeg det skal blir greit å hoppe de inn, uten å få de største blemmene. Særlig når det bare er en time av gangen. Jeg pleier alltid å få gnagsår før skoene er ordentlig innkjørt..

jeg begynte med Superstyrke på Domus Atletica da det kom, for et par semestere siden. Før det hadde jeg gått på Styrke 45-timene i ca to år, men du trenger ikke vente så lenge, hvis du bare har fått inn en del teknikk og synes det er greit å løfte tungt. Styrke 45 er også kjempegøy, spør du meg. Prøv ut ulike instruktører, de har ulike programmer og kjører ulike tempo, f.eks. føler jeg at Elin (tror det var henne) kjører for raskt, så man ikke rekker å gjøre øvelsen skikkelig, men det er nok smak og behag.

Så flott at skoene var gode! Et lite tips hvis det er glatt: ta litt vann (ev. svette) under skoene, da vil de ikke skli så lett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var noe skikkelig dritt. Jeg har blitt sjuk. Bihulene truer med å blomstre, men jeg knasker timian og bukkehornsfrø, Fenu-max på godt norsk, og håper at det gir seg før det får begynt.

F(&%&%¤&%aen

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe skikkelig dritt. Jeg har blitt sjuk. Bihulene truer med å blomstre, men jeg knasker timian og bukkehornsfrø, Fenu-max på godt norsk, og håper at det gir seg før det får begynt.

F(&%&%¤&%aen

:kjefte:

Å nei!!

Er det ikke typisk at når man først har begynt å være flink, så saboterer kroppen alt sammen??? Hrmf!

God bedring!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er egentlig formen? :forkjola:

God bedring!

Hvordfan er formen i dag?

Dette er tredje dagen jeg har ligget og småslumret/sovet, hengt på KG osv. Så i dag dristet jeg meg ut på butikken med min kjære. Å dra på Ultra på en fredags ettermiddag er møkk slitsomt ;) Så nå har ulla satt seg skikkelig i huet, og går ikke vekk. Nyser og hører dårlig. Men min kjære tar godt vare på meg da. Han vasket badet selv om han har bristet ribbenet, og skal egentlig ta det med ro. Stakkars mann.

Takk for omtanken, jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag følte jeg meg frisk nok til å trene! Styrke 45 på Domus. Veldig bra, jeg er superfornøyd, det var en fantastisk økt. Ble skikkelig mør i kroppen, og det er så digg!!!

:hoppe:

Gleder meg til å være støl i morra, det er så deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag følte jeg meg frisk nok til å trene! Styrke 45 på Domus. Veldig bra, jeg er superfornøyd, det var en fantastisk økt. Ble skikkelig mør i kroppen, og det er så digg!!!

:hoppe:

Gleder meg til å være støl i morra, det er så deilig ;)

Så bra at du likte det! Regner også med at du er ganske mye bedre nå :)

Styrke 45 er effektivt og artig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag følte jeg meg frisk nok til å trene! Styrke 45 på Domus. Veldig bra, jeg er superfornøyd, det var en fantastisk økt. Ble skikkelig mør i kroppen, og det er så digg!!!

:hoppe:

Gleder meg til å være støl i morra, det er så deilig ;)

Så bra du er i gang igjen! :jepp:

Jeg vet ikke helt om jeg er enig med deg i at det er deilig å være støl, etter mandagens høypulstime er jeg støl i ryggen, hele rompe-lår-området, hoftene, leggene og under beina.... Trodde ikke det gikk an jeg! Jeg må jo være minst innleggelsestrengende hvis jeg finner på å gjøre dette en gang til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo du skjønner det, Twisted, at hvis man er støl, så er det lissom ingen tvil om at man har muskler. Det er greit å bli påmint det innimellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du skjønner det, Twisted, at hvis man er støl, så er det lissom ingen tvil om at man har muskler. Det er greit å bli påmint det innimellom :fnise:

Jeg er enig med deg Miss Shorty; det er deilig å være støl. I alle fall litt. I tillegg vet man da at man har gjort en god innsats og trent hardt. Da får i alle fall jeg god samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du skjønner det, Twisted, at hvis man er støl, så er det lissom ingen tvil om at man har muskler. Det er greit å bli påmint det innimellom :fnise:

:fnise:

Sant nok.... Det hender man lurer på om de er der i det hele tatt....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg to netter med nattevakter, og har ikke tenkt til å trene før til helgen. Jeg er fremdeles støl, men tror det har noe med dårlig søvn å gjøre også. Dårlig søvn, dårlig restitusjon. Var så støl at jeg måtte be hunden flytte seg da han lå i gangen, da jeg ikke klarte å skritte over ham :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Søndagens Styrke 45 med en svensk/finsk dame som jeg likte veldig godt. Hon var mycket inspirerande. (Forestill deg en finsk aksent, så blir det bra)

Det var smertefullt, men godt. Og jeg er forhåpentligvis ikke så støl så lenge som jeg har vært denne uken. Prøver meg på Step 1 på onsdag, tenker jeg. Hvis jeg ikke er altfor sliten etter nattevakta. Uka som kommer nå er "helvetesuka" hva jobb angår, fem nattevakter, og dermed blir det heller ikke så mye trening. Søvn først, trening etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :klappe:

Har hatt ei sånn helvettesuke nå jeg. Er ikke gøy når man endelig har klart å innarbeide gode treningsvaner...

Sant nok, men uka er nå med i turnusen og er med i planleggingen på en måte. Skal trene på onsdag, har bestemt meg for det. Så blir det slappfiskuka :) Hehe

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...