Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Da kan jeg hvertfall informere om at Rygg og Rytme er unnagjort, slik at det er klart at det ikke er noe slinger i valsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og over 100 innlegg i treningsdagboken fortjener et lite :hoppe: !!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og over 100 innlegg i treningsdagboken fortjener et lite :hoppe: !!

Dæven, det har du helt rett i!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Da kan jeg hvertfall informere om at Rygg og Rytme er unnagjort, slik at det er klart at det ikke er noe slinger i valsen! :)

Det er bra!!!

Synes du er ordentlig flink!! :jepp:

og :hoppe: litt for 105 innlegg i boka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quiz og 2 for 1 i baren. Farlige greier. Selv om jeg ble full og svak, styrte jeg unna den vanlige junk food'en. :hoppe: Flink?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quiz og 2 for 1 i baren. Farlige greier. Selv om jeg ble full og svak, styrte jeg unna den vanlige junk food'en. :hoppe: Flink?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Er det nå det er opp og hopp og på trening?? ;)

Håper du får en fin lørdag!

:klemmer:

Ikke i dag ;) Det er i morgen! Step1! :) Er litt småklein i dag... hehe...

En fin lørdag til deg og din kjære og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Godt kjæresten dro meg til sengs da han gjorde, ellers hadde jeg falt for fristelsen og trollet litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var Step 1 overstått, og det var kjempegøy!! :) Egentlig ingen vanskelige kombinasjoner, og heller ikke såååå slitsomt. Jeg ble litt overrasket over at jeg kunne henge med så mye, jeg har elendig kondis. Det som var problemet mitt, var at jeg ble så vanittig ukonsentrert. Simple kombinasjoner gikk helt på tverke, og da hadde jeg for fem minutter siden behersket noe som var ti ganger vanskeligere. Det var like før slutten, så det var nok på den måten kroppen sa i fra om at jeg var sliten. Men det var så irriterende, for jeg følte jeg kunne gitt mer. Noen som vet om en sportsdrikk av noe slag hjelper mot sånne ting?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Da var Step 1 overstått, og det var kjempegøy!! :) Egentlig ingen vanskelige kombinasjoner, og heller ikke såååå slitsomt. Jeg ble litt overrasket over at jeg kunne henge med så mye, jeg har elendig kondis. Det som var problemet mitt, var at jeg ble så vanittig ukonsentrert. Simple kombinasjoner gikk helt på tverke, og da hadde jeg for fem minutter siden behersket noe som var ti ganger vanskeligere. Det var like før slutten, så det var nok på den måten kroppen sa i fra om at jeg var sliten. Men det var så irriterende, for jeg følte jeg kunne gitt mer. Noen som vet om en sportsdrikk av noe slag hjelper mot sånne ting?

:klø:

Så bra du likte Step!

Vet ikke om noen super sportsdrikk sånn, men ville bare informere om at det er et utrolig vanlig fenomen at det kan bli supervanskelig med noe enkelt mot slutten av timen til tross for at vanskeligere ting har gått greit, og kanskje til og med akkurat det samme trinnet runden i forveien..... Det retter seg når du blir mer kjent med kombinasjonene og når kroppen venner seg til treningsformen.

Du er ihvertfall ikke alene!! :)

God treningsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte Step!

Vet ikke om noen super sportsdrikk sånn, men ville bare informere om at det er et utrolig vanlig fenomen at det kan bli supervanskelig med noe enkelt mot slutten av timen til tross for at vanskeligere ting har gått greit, og kanskje til og med akkurat det samme trinnet runden i forveien..... Det retter seg når du blir mer kjent med kombinasjonene og når kroppen venner seg til treningsformen.

Du er ihvertfall ikke alene!! :)

God treningsuke!

Når Twisted sier det, så må det være sant! Da stoler jeg på at det går bedre neste gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...