Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

I dag var det opp tidlig igjen, på Domus kl 7, 30 min på ellipse. Hadde egentlig tenkt å ta intervaller, men det ble 10 minutter med å jobbe opp pulsen til rundt 170, og der lå jeg i 20 min. Var ikke så høy speed, så jeg er ikke i såå god form at det gjør noe ;)

Så var det rett på biblioteket 8.45. Der satt jeg i 6 1/2 time. Satt på UB, biblioteket på Sophus Bugge ble brukt til eksamenslokaler, ufattelig irriterende da jeg kom opp dit. Rakk akkurat å sette med ned på UB, så var det smekk fullt.

Møtte ei venninne jeg ikke har sett på en stund, det var koselig. Jeg fikk overrakt nyheten om Berlin ;)

I morra er det opp igjen, men skal trene på ettermiddagen. Rygg og rytme står det på planen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu hei! Rygg og rytme utført. Tok 15 min på ellipse etterpå, hadde litt ekstra energi. Lurer på om jeg skal saumfare markedet for proteinbarer, altså. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei! Rygg og rytme utført. Tok 15 min på ellipse etterpå, hadde litt ekstra energi. Lurer på om jeg skal saumfare markedet for proteinbarer, altså. :klø:

Hva går rygg og rytme ut på?

Må si ifra om du kommer over noen gode. For jeg kunne og tenkt meg et par sånne i bakhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går rygg og rytme ut på?

Må si ifra om du kommer over noen gode. For jeg kunne og tenkt meg et par sånne i bakhånd.

Kondisjon, styrke og bevegelighetstrening til musikk.

Gode styrkeøvelser for rygg, mage, midje etter innledende kondisjonstrening på 30 min.

Her blir du både svett og støl, og ryggen har det bra.

Egentlig er det haugevis av pilateselementer, og det er jeg kjempefornøyd med :)

Ja, altså... disse proteinbarene. Prøvde noe i dag som heter Multipower. Men snakk om sukkerbombe. 58% karbohydrater, den var dritsøt. Jeg vurderer å prøve disse fra Proteinfabrikken, eller disse Gymgrossisten. Så ikke så verst ut i næringsinnholdet. Eller hva tror du? De fra gymgrossisten så best ut. Men jeg er jo sørgelig kunnskapsløs på området, prøver bare å bruke sunn fornuft..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte etter treningen er den eneste gangen på døgnet som det er en fordel og spise raske karbohydrater i stede for trege.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=81

Men 58% var litt drøyt ja.

Av de to andre så hørtes den fra PF best ut da. Kan ikke si at sjokoladeKOLA'en til gymgrossisten frister så særlig. Men den kom helt klart best ut av det sånn prismessig sett da... Hmm... :klø:

Men må man kjøpe en hel pakke da? Er det ikke mulig å få smaksprøver. Litt kjedelig å sitte igjen med 11 barer om man ikke liker den man velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.iform.no/pub/art.php?id=81

Men 58% var litt drøyt ja.

Av de to andre så hørtes den fra PF best ut da. Kan ikke si at sjokoladeKOLA'en til gymgrossisten frister så særlig. Men den kom helt klart best ut av det sånn prismessig sett da... Hmm... :klø:

Men må man kjøpe en hel pakke da? Er det ikke mulig å få smaksprøver. Litt kjedelig å sitte igjen med 11 barer om man ikke liker den man velger.

Hmm... kanskje man får den muligheten et annet sted på sida... skal sjekke nærmere senere. Tror jeg også skal undersøke litt på forumet til iform.no. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter tur med hunden i snøværet! Det er vel den enste "treningen" jeg får til i dag. Om en liten stund kjører vi avgårde til mamma og pappa i bursdagen til pappa. Så da skal vi spise mye mamma-mat og fetes opp! Tror jeg trenger den steptimen i morra ass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var en veldig aktiv dag! Først styrketrening i studio, deretter Step 1. Var rimelig mørbanka etterpå, men det var veeeeeeldig deilig. Da jeg kom hjem, var det full rulle med støvsuging, vasking av golv, og rydding. Og vi har jo blitt enige om at det er trening det og ;)

I dag har jeg sovet lenge, dvs jeg klarte ikke å ligge mer når klokka ble 9.30. Opp og gå tur med hunden i 40 minutter, mye bedre å gå nå som det har fryst på litt, i går var det bare slaps og jeg var så sinna!!! Hater slaps. Kom så mye snø her i helga, og jeg håper det fortsetter å holde seg kaldt, sånn at snøen faktisk ligger en stund. Jeg tåler snø, jeg tåler bare ikke slaps! :nei:

Skal på nattevakt to netter fremover. Har bestemt meg for å endelig prøve dvd'n jeg kjøpte, Qigong-øvelser på to nivåer. Jeg finner ikke nettstedet igjen, hvor jeg kjøpte dvd'n, så jeg linket til damen jeg var på foredrag hos på Alternativmessa forrige helg. Jeg skal prøve for å se om det har noen effekt generelt på min allmenntilstand <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> På foredraget gjorde vi noen øvelser, og det hadde umiddelbar virkning på min stressmage. (Ble veldig stressa av å være på messa, ikke noe jeg merker selv, men magen min merker det, såkalt indre stress.) Så da ser jeg ingen grunn til ikke å fortsette. Her er forresten en artikkel fra NRK Puls. Så programmet da det ble sendt, det virker veldig spennende.

Ellers er det snart eksamen. Jeg ligger godt an, stresser ikke slik jeg har gjort tidligere, har lest jevnt og trutt gjennom hele semesteret. Det er ikke bokstavkarakterer, men bestått/ikke bestått. Er egentlig litt irriterende, jeg kunne godt tenke meg en karakter, men sånn er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :) Skikkelig aktiv er du jo :jepp: Ble litt smitta av energi når jeg leste hær inne. Thank u. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide å sette opp en ukeplan igjen! Denne mandagen ble ikke så effektiv som jeg i utgangspunktet hadde tenkt, og i morra og på onsdag skal jeg sove. Men disse to nettene jeg er på vakt skal jeg, som sagt, teste ut Qigong.

På torsdag skal jeg opp tidlig, og dra på Domus før jeg setter meg på lesesalen. Dva jeg må opp VELDIG tidlig ;) Regner med at jeg gjør det samme på fredag! :)

Altså:

Torsdag: Ellipse

Fredag: Styrke i studio

Lørdag: Flow

Søndag: Fri

Prøver å planlegge neste uke i samme slengen. Blir nok lesing og trening da og!

Mandag: Styrke i studio

Tirsdag: Ellipse

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke i studio

Fredag: Ellipse

Helg: Jobbe nattevakt

Blir lite gruppetrening på meg, men det passer bedre for meg å trene tidlig nå som jeg må sitte på lesesalen hele tiden. Jeg liker friheten som kommer med en god treningsplan i studio :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud du er jo bare steinhard du :dåne:

Jeg misunner virkelig motivasjonen og ivern din jeg :jepp:

Stående applaus til deg snuppa!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Takk, Lady D :)

Nå, for tre sekunder siden, gikk det tre rådyrkalver over gårdsplassen vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Qigong er nå yoga greier eller?

Rådyr ja, sånn er det å bo på landet vettu. :ler:

Jeg synes det minner mest om Thai Chi. Men jeg vet ikke noe om Thai Chi til å si om det er nogenlunde det samme.

Rådyr er vakre :rødme: Stod og ventet på toget for et par år siden, og da var det en elg-familie som fant ut at de ville ta seg en tur rundt i Fjellhamar sentrum ;)

Dessuten syns jeg ikke at jeg bor på landet, jeg er oppvokst innerst i svarteste skauen i Vestfold, DET er landet det :ler:

:sjenert:

Jeg vil ha ditt intiativ!!!!

Sender du over litt eller?

:romeo: *synger initiativ-sangen til Twisted*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var jeg fullt opptatt med å ta meg av en liten, syk gutt, så det ble ikke tid til noe Qigong ;) Vi får se hvordan det blir i natt!

Jeg tror jeg må være litt mer obs på kostholdet, har vært veldig flink tidligere, men har nå skeiet litt ut.... pasta er virkelig noe jeg ikke kan spise har jeg merket... da hopper alt slaskefettet på med en gang. Og det er vanskeligere enn jeg trodde å spise regelmessig og ofte! Hvorfor i all verden er det det?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...