Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Tar meg en tur på Domus i dag! Tenkte å kjøre gjennom både kondis- og styrkeprogram.

Det er eksamen om ei uke, og jeg tar det veldig med ro. Jeg leser ikke i helgene, bare slapper av, og gjør de nødvendige husmortingene som må gjøres før jul ;) I morgen er det på'n igjen, med litt trening før turen på lesesalen. Skal bli deilig å snart være ferdig :Nikke::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke Flow i dag, vi tok en spontantur til Sverige og handlet inn ting til jul. Det ble masse kjøtt, litt drikke, og alt for mye godteri.... mye mer enn vi hadde tenkt :fnise: Men det må likevel streng rasjonering til, ellers blir det borte før jul. Gutta har en egen evne til å få slike ting til å forsvinne fort.

Jeg er veldig fornøyd, var innom en helsekostbutikk og kjøpte proteindrikk. Ikke sånn pulver, men sånn! Skal prøve to stykker, og se om jeg merker forskjell. Fant også noen brusetabletter, med karbohydrater, man trenger de og.

Og ellers gleder jeg meg til jul :hoppe:

:Nikke:

Så jo genialt ut, si ifra når du har prøvd den da, om den smaker godt. Hvor mye betalte du for den i Sverige forresten? Synes 35 kr per stk var litt dyrt... :sjenert:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo genialt ut, si ifra når du har prøvd den da, om den smaker godt. Hvor mye betalte du for den i Sverige forresten? Synes 35 kr per stk var litt dyrt... :sjenert:

I Sverige kostet de 29 kr, så det er absolutt stor forskjell om man skal kjøpe en måneds rasjon :Nikke: Kjøpte de på den helsekostbutikken på Storsenteret, vet du. Like bortenfor Systembolaget. Det var vel egentlig ikke noe galt med selve smaken, men den var litt tykk og klissete... så jeg vil blande ut med vann neste gang. Jeg kommer nok til å kjøpe fler av dem. Lurer på hvordan det er å kjøpe de på den svenske nettsiden... Om frakten gjør at det nesten ikke er verdt det, eller om det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, i dag raaaaaaaant svetten av meg da jeg hoppet av ellipsemaskinen. Jeg ga skikkelig jernet, og holde nesten på å sprenge lungene :ler: Kondistrening er mer effektivt enn jeg trodde, jeg merker fort forskjell. Morro!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å planlegge neste uke i samme slengen. Blir nok lesing og trening da og!

Mandag: Styrke i studio

Tirsdag: Ellipse

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke i studio

Fredag: Ellipse

Helg: Jobbe nattevakt

Blir lite gruppetrening på meg, men det passer bedre for meg å trene tidlig nå som jeg må sitte på lesesalen hele tiden. Jeg liker friheten som kommer med en god treningsplan i studio :hoppe:

Denne har jo endret seg litt. I går ble det som sagt ellipse, og jeg har tatt treningsfri i dag. I morgen skal jeg til legen, og tenkte jeg skulle trene styrke først. Da blir det ellipse på torsdag, og jeg lurer på om jeg skal trene før eksamen på fredag, men det har jeg ennå ikke bestemt meg for. Får se hvordan formen er. Noen ganger, hvis jeg har vært litt ivrig, blir jeg litt sliten etter trening, og det er dumt når man skal ha eksamen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver og blander en kraftsmoothie, med proteinpulver og Udo's Choice olje :ler: Kjøpte 2 kg frosne jordbær og bringbær i Sverige, skal bruke de til å blande meg noen mellommåltider innimellom. Ble anbefalt å blande olja i juice for at det ikke skulle bli så ubehagelig, så jeg prøver å putte den i en smoothie, så får vi se om det er godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg til legen og sjekke kolestrolet. Er spent på hva hun sier, om jeg også har familiær hyperkolestrolemi. (Et fryktelig morsomt ord, egentlig) Må sikkert ta blodprøver og diverse, får sikkert ikke svar på noen prøver i dag. Men det er endelig godt å få gjort det. :Nikke:

Det er sabla kaldt ute, til og med hunden min var glad for å komme inn igjen.

Skal trene styrke i dag, før legebesøket. Har så god tid, kanskje jeg tar kondisprogrammet også. Får se. :)

Ha en fin dag alle sammen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Twisted :)

Jeg tok meg god tid i studio i dag, kjørte gjennom både styrke- og kondisprogram. Det var deilig, og jeg hadde ennå god tid til å spise etter trening før jeg skulle til legen :)

MEN!!!

Jeg hadde bestilt legetime på sms, og fått svar om at jeg hadde time i dag. Den meldingen hadde jeg tatt vare på, og troppet opp hos studenthelsetjenesten. Men der fant de ikke meg og timeavtalen min på dataen. De klødde seg i hodet, og lurte på hva i all verden som hadde skjedd. Hun ene trasket rundt hele kontoret med telefonen min, og viste meldingen til diverse folk. Og ei annen prøvde å få tak i den legen jeg lissom hadde avtale med. Det ble altså en aldri så liten oppstandelse. Men jeg tok det med ro, jeg hadde jo nettopp spist, og hadde stabil blodsukker (hehe). Dermed hisset jeg meg ikke opp :ler:

Enden på visa ble at jeg fikk ny time til tirsdag, med beskjed om at jeg måtte komme på fastende mage, jeg skulle ta blodprøver. Det var kanskje like greit at det gikk som det gikk, for jeg visste ikke at jeg måtte kommer på fastende mage. Da hadde det jo ikke vært noe poeng i å ta blodprøver heller. Så da så. Da er det bare å vente til tirsdag kl 9.15. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god blanding av omega 3, 6 og 9. I ganske greit forhold til hverandre. Har jeg hørt. Kjøpte den fordi jeg er sur på fiskediskene her på østlandet. Sånn kort fortalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nyttår kommer jeg til å kjøpe meg nye joggesko. Har leeeenge ønsket meg Asics Gel Kayano, de har fått høy score på flere tester, og er supre å ha på. Jeg har aldri hatt råd til de, men nå skal jeg ta meg råd. Kommer til å bruke de som vanlige gåsko. Jeg er ekstremt kresen på gåsko, får gnagsår og vondt i legger og rygg av det meste. En ting er hvertfall sikkert, jeg kommer IKKE til å kjøpe de på G-sport. Da tar jeg heller turen innom Oslo Sportslager. Sjekk prisforskjellen :) Mulig det er internettpris, men da bare prøver jeg de i butikken og bestiller fra nett etterpå :Nikke:

___________________________________________________________

Og i morra er det eksamen! Skal trene først. Er så ufattelig deilig. Blir veldig skjerpa. De gangene jeg har trent før jeg har dratt på lesesalen, har jeg merket stor forbedring i konsentrasjonen. Så sånn er det :hoppe:

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kayano som gåsko og de er supre! :tommelopp:

Har et annet par fra Asics som løpesko, og de er jeg og veldig fornøyde med. Er litt penere og de da, hvit med gulldetaljer, for alle skoene fra asics er liksom ikke like flotte å se på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eneste som er kjipt med Asics, de er dritdeilige å ha på, men de ser jo ofte veldig fæle ut :ler: Jeg synes i utganspunktet ikke det er så pent med joggesko på meg selv, men jeg har skjønt at ryggen min elsker dem :Nikke: Jeg prøver å kjøpe de så nøytrale som mulig, men nå skal jeg bare være praktisk. Kayano er ikke de verste da, de er egentlig helt greie :)

Jeg har visst ikke skrevet her så mye de siste dagene, så dagboken min havnet på side 2. Jeg har forøvrig ikke vært lat, jeg har jobbet nattevakter og da roer jeg treningen litt :)

Forresten, jeg prøvde en bukse i stad som var drittrang for en måned siden, nå er den behagelig å ha på igjen, så behagelig at jeg vil gå med den :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at tidligere trange bukser begynner å passe! :hoppe: Jeg hadde og på meg en bukse som tidligere har vært ubehagelig trang på meg igår, og nå satt den perfekt! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd oppskriften jeg siterte på side 15. De ble veldig gode, ikke så søte, men noen ble brent. Tror jeg skal ta en runde til, så får vi se om det blir bedre med litt kortere tid i ovnen, og plata nederst i steden for på midten. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...