Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sa jeg at jeg stod på skuldrene i går? Nei? Vel, det gjorde jeg. I tre sekunder. :ler: Ikke verst til å være andre gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal jeg sørge for at alle andre får stor rompe i jula. Har bestemt meg for å lage mintpletter, karameller, fløtekarameller og nougatbomer, alle med oppskriftene herfra. Skal gi de ved siden av noen av kaffegavene, noen andre igjen får cognac. Vi skal gjøre mesteparten av julehandelen på tirsdag, skal blir deilig å bli noegenlune ferdig før rushet i desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk animasjon!! :ler:

Jeg har også prøvd det der, i perioden da jeg prøvde å innbille meg at jeg var komfortabel med flow... Jeg ble utrolig støl i nakke/skulderområdet i dagene etterpå, håper du slipper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk animasjon!! :ler:

Jeg har også prøvd det der, i perioden da jeg prøvde å innbille meg at jeg var komfortabel med flow... Jeg ble utrolig støl i nakke/skulderområdet i dagene etterpå, håper du slipper det!

Ja, må si animasjonen på ingen måte representerer den elegansen jeg kan utvise i virkeligheten... :ler:

Jeg blir ikke støl i rygg og skuldre i det hele tatt, faktisk. Kun litt i lår, men det er pga denne forferdelige gyngingen i kriger 2 - stillingen. Og de andre jeg ikke husker navnet på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for uka:

I dag: Styrke i studio

Tirsdag: Julehandel ("Shopping is my cardio" - Carrie Bradshaw)

Onsdag: Kondis på ellipse, intervaller

Torsdag: Rygg og rytme

Fredag: Treningsfri

Lørdag: Flow

Søndag: Step 1

Opp tidlig i dag, fant ut at det ikke nytter å finne lesesalsplass etter kl 9, og siden det er best å trene om morgenen, så er det bare å troppe opp på Domus når det åpner. Deilig å ha dusjen for seg selv etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si er en ambisiøs uke!! :klappe:

Men hva skjer med å ikke danse etter flow?? :klø:

Håper du har en fin og produktiv dag!

:klem:

Jeg har ikke helt fastlagt planene på lørdag, men det er stor sannsynlighet for at jeg har tid til litt dans og. Så da skal jeg slenge på meg BERLINskjorta. Hvis den er ren.... ;)

Elsk!

ELSK!!

DOBBELELSK!!!!

JAAA!!! :rødme:

:goodbye: Hei!

Jeg så dette bildet av Eli Hagen og tenkte på deg! http://www.dagbladet.no/2008/11/22/magasin..._hagen/3787668/ (litt nede på siden)

:fnise:

Åssen går det med rompa?

:ler: Ja, jeg så bildet og tenkte det samme selv. Vurderte å laste det ned og ha det som avatar en stund! ;)

Rompa har det mye bedre, den er mer fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er flere som har fått mail om salg på Otticanet... :lol:

Ser ut som en bra plan, kanskje det er sånn jeg skal starte jeg og. Planlegge ei uke av gangen, kanskje det blir fart i sakene da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en bra plan, kanskje det er sånn jeg skal starte jeg og. Planlegge ei uke av gangen, kanskje det blir fart i sakene da. ;)

Jeg er organisator og må planlegge alt med lister og tabeller, her er det årnings ;) Fungerer ikke for meg å være impulsiv, her må det tenkes og funderes. Og gjennomføres ;)

Røya og Eli! :hoho:

Men jeg var først! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vært på juleshopping! :hoppe: Det var faktisk veldig koselig. Med andre ord, effektivt. Jeg visste hva jeg ville ha, og min kjære betalte :ler: Så nå er det barna igjen, og det er jo de vi skal bruke mest penger på også.

Julebudsjettet ser greit ut, i gjennomsnitt har vi brukt 130,- pr. person. Jeg er veldig glad i regneark ;) I dag har vi brukt 3927,- :dåne: Skal snakke med mamman til gutta, hva de skal få. Det er snakk om trafikalt grunnkurs til han ene, det er jo veldig nyttig, og han ønsker seg penger til mopedlappen, faktisk :) De to andre er litt vanskelig. Stedatter blir alltid glad for no gavekort, men spørs hvor.

For første gang kommer jeg til å bli ferdig med juleshoppinga FØR 1. desember!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Sitter bare og venter på at lønna skal kommer trillende inn på konto jeg, så jeg er plutselig i gang jeg og! :skya:

:skya:

Hva ønsker du deg til jul da, Skya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...