Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror kjolen min ikke trenger så mye justeringer likevel. Jeg prøvde den på igjen, og likte det jeg så bedre enn sist. Og vet dere hvorfor? Jeg hadde tatt den på bakfram..................

Panneklask!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjolen min ikke trenger så mye justeringer likevel. Jeg prøvde den på igjen, og likte det jeg så bedre enn sist. Og vet dere hvorfor? Jeg hadde tatt den på bakfram..................

Panneklask!

:ler:

Er det sant!??!?! Haha, fantastisk... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant!??!?! Haha, fantastisk... :skratte:

Jeg trøster meg med at den var fin bakfra og... Og at jeg husket feil av hvordan den så ut, jeg var nemlig sikker på at det var knapper foran. Gud, nå føler jeg meg teit :ler:

Sa til min kjære: "Jeg har gjort noe som du kommer til å le deg i hjel av, men du får ikke vite det nå, for du kommer til å bruke det mot meg resten av livet. Kanskje en dag du er kjempetrist og lei, så skal jeg si det for å muntre deg opp. Men da skal du være skikkelig trist og lei!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så utrolig bra!!! Bra du oppdaget det før du eventuelt gikk i butikken og klagde, heheh!!

Jeg kjøpte den på www.trashydiva.com og var innstilt på å sy om pga passform og sånn. Jeg er glad jeg ikke troppet opp hos sydamen og klagde på den vanvittig dype utringningen. Haha!! :rope:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Bakfram, hihi, fantastisk!! Jaja, praktisk med en kjole som ser like bra ut uansett vei omtrent da ;)

Ja, ikke sant! :ler: Så i steden for å ha to kjoler, som noen syns er kult i et bryllup, kan jeg spare penger ved å bare snu den. Jeg er skikkelig smart!! :hoppe:

Hei hei. Bare inne og snoker litt :jepp: Nydelig kjole.

Hei hei :vinke: Snok i vei. Kjempekoselig med nye folk i dagboka mi. Skal skje mer her fremover altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...? En ting jeg har lurt på en stund... Er det dine øyne og panne på avataren din??? :klø:

Bare litt nysgjerrig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...? En ting jeg har lurt på en stund... Er det dine øyne og panne på avataren din??? :klø:

Bare litt nysgjerrig.... :sjenert:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt på planleggingsfronten da??

Tja... hodet mitt snurrer litt rundt for tiden. Jeg tenker litt på tema. Ikke no drastisk, egentlig ganske tradisjonelt, men siden det er et høstbryllup, vil jeg at det skal gi seg til kjenne i farger og slikt. Håper det er fine, brukbare blader på trærne og at det er mye rognebær som er fine og "fyldige". Det er så flott til dekorasjon.

Samtidig har jeg ikke fått ræva i gir når det gjelder lokale, men jeg tror jeg vet hvilket jeg vil ha. Min venninne hadde festen sin der for noen år siden, og det funket kjempefint. Passe stort, tror gjestelista blir på rundt 70... kanskje.... 80.... er så mange jeg vil ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker en tur innom boken din jeg. :)

Måtte le da jeg leste du hadde prøvd kjolen bak fram. :ler:

Det med gjesteliste er ikke bare lett nei. Det er jo veldig mange man gjerne vil ha der. (Og kanskje noen man fint kunne klart seg uten, men som man føler man må be. :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker en tur innom boken din jeg. :)

Måtte le da jeg leste du hadde prøvd kjolen bak fram. :ler:

Det med gjesteliste er ikke bare lett nei. Det er jo veldig mange man gjerne vil ha der. (Og kanskje noen man fint kunne klart seg uten, men som man føler man må be. :gjeiper: )

Alltid koselig med nye folk! :)

Gjestelista er no herk ja. Har jo så lyst til å ha alle vennene våre, men det blir et dyrt bryllup det ;) Håper på å vinne i lotto. Men da må jeg begynne å spille først, har hørt at det øker vinnersjansene betydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm... nå klør jeg meg litt i hodet her... :klø:

Nedre Romerike Tingrett utfører ikke vielser på akkurat den lørdagen vi har bestemt oss for. Og å hyre noen fra Human-Etisk Forbund koster 3500 kr, så det har vi eliminert for lengst. Tingretten vier jo gratis. Det ser ut som om vi fremskynder bryllupet en dag. Det er jo ikke så mye, men det er jo en fredag tross alt. Altså 11. september. (Hehe. Klinger ikke så bra altså... ;) )

Har heldigvis ikke kommet så langt i planleggingen at det gjør noe. Men jeg er så vant til å si 12. september! :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så ut som de bare har satt opp ut juni... Så dumt!! De må jo skjønne at det er masse bridezillaz her ute som trenger litt mer forutberegnelighet enn som så!!! Hmf...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...