Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, så ut som de bare har satt opp ut juni... Så dumt!! De må jo skjønne at det er masse bridezillaz her ute som trenger litt mer forutberegnelighet enn som så!!! Hmf...

:fnise:

Ja, IKKE SANT!!!???!?!?!?!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei, fellow hottie 2009 -bride :ler:

Vi går forresten på endel av de samme timene på domus har jeg sett :lur:

:vinke: Hei! Kult med nytt fjes! :)

Hehe, våre veier krysses med andre ord :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nøyaktig en måned siden sist jeg var her inne ;) Med andre ord, det er på tide med en oppdatering!

Det har skjedd litt i hodene våre. Eller det vi si; det skjedde noe akkurat nå. Plutselig sier jeg til min kjære, nesten uten å ha tenkt noe på forhånd: "Vi skal ikke gifte oss i Berlin da". Han ser på meg, også sier han; "Ja, det kan vi jo". Han ble ikke overrasket en gang. ;) Berlin har vært min favorittby helt siden jeg var der for første gang, og vi har vært der på ferie en gang tidligere. Han fikk veldig sansen for byen han og. Dermed var det avgjort. Vi skal gifte oss i Berlin.

Jeg har nettopp sendt mail til ambassaden, med en forespørsel om vigsel i september 2009. Dermed blir det vielse og bryllupsreise i ett. Det var nemlig Berlin vi ønsket å dra til. :hoppe:

Kan hende vi får noen personlig vitner også, hvis tilfeldighetene vil ha det slik. En venninne av meg er stadig vekk i Berlin med sin tyske kjæreste, det hadde vært superkoselig. Må spørre først, selvsagt ;)

Vet det er flere her inne som har giftet seg i utlandet, og jeg har lest historien med tårer i øya. (Ja, Strix, deg ja ;) ) Så nå er jeg motivert til å planlegge igjen. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så gøy :)

Tror man skal følge sånne innfall - det pleier ofte å være en suksess.

Skal krysse fingrene for at dere får positivt svar fra ambassaden :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy :)

Tror man skal følge sånne innfall - det pleier ofte å være en suksess.

Skal krysse fingrene for at dere får positivt svar fra ambassaden :tommelopp:

Takk :hoppe:

Jeg tror det var meningen at vi skulle dra til Berlin, jeg hadde bare ikke skjønt det enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så moro!!! :hoppe: Berlin er en kul by!!! Har ikke vært der på 10 år, men den kan vel ikke ha forandret seg sååå mye...

Lykke til med planleggingen!! Kan du tysk eller? Sikkert en fordel når ting og tang skal bookes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, her har det skjedd ting siden sist :hoppe:

Så da blir det utenlandsbryllup på deg også! Nå vet ikke jeg hvordan det er å gifte seg hjemme i kirka... Men utlandet kan i alle fall anbefales ;)

Berlin virker som en spennende by og når dere begge liker den så godt så må det jo være prefekt!

Skal dere ha fest hjemme senere eller har dere ikke tatt stilling til det enda? Jeg tenker ettersom dere hadde tenkt å ha fest i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så moro!!! :hoppe: Berlin er en kul by!!! Har ikke vært der på 10 år, men den kan vel ikke ha forandret seg sååå mye...

Lykke til med planleggingen!! Kan du tysk eller? Sikkert en fordel når ting og tang skal bookes... :)

Takk :) Kan litt tysk, men det er heller skralt ;) Trenger bare å kunne norsk for å booke det viktigste, de på ambassaden er jo norske. Vi kommer ikke til å sette byen på hodet og feire der, vi skal bare gifte oss og være for oss selv, og det gleder vi oss til. Blir nok fest hjemme ja! :hoppe:

Åhh, her har det skjedd ting siden sist :hoppe:

Så da blir det utenlandsbryllup på deg også! Nå vet ikke jeg hvordan det er å gifte seg hjemme i kirka... Men utlandet kan i alle fall anbefales ;)

Berlin virker som en spennende by og når dere begge liker den så godt så må det jo være prefekt!

Skal dere ha fest hjemme senere eller har dere ikke tatt stilling til det enda? Jeg tenker ettersom dere hadde tenkt å ha fest i utgangspunktet :)

Jepp, det er helt perfekt! :)

Blir nok fest hjemme, men den vet jeg ikke helt når blir. Jeg ser for meg noe som ikke er fullt så formelt som en vanlig bryllupsfest ville blitt. Og det er litt behagelig å tenke på! :) Men kjolen skal jeg ha på meg, og til frisør skal jeg. Men det er bare for å vise frem eBay-stasen min :ler:

Edit: Patetiske skrivefeil

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg fikk svar nesten med en gang i stad! De vier bare på tirsdager og torsdager, og alle dagene var ledige, så det var bare å velge! :tommelopp: Vi valgte 3. september kl 14.15. Det tar bare en halvtime inkl "small talk" og fotografering. Vielsen er gratis, regner med at vi betaler for de eksponeringene vi vil ha.

SIden min kjære er fotograf, kommer han nok til å ønske å ta flere bilder når vi kommer hjem, kanskje i forbindelse med festen, siden jeg også kommer til å stase meg opp da. Han vil at en god kollega og kamerat skal ta bildene våre, noe jeg er superfornøyd med. Han har fått priser for bryllupsfotografering tidligere. Han heter Ronny Østnes, og jeg kan anbefale ham. Min kjære har også lyst til å ta noen bilder av oss selv, og eksperimentere med både storformat og gamle kassekameraer. Det blir spennende.

Men nå prater jeg meg bort. Jeg skal jo snakke om Berlin.

Vi kommer ikke til å ta inn på noen brudesuite, vi har planer om å være der ei uke, og leier en leilighet som sist. Veldig fine leiligheter, og mye billigere enn hotel. Vi ankommer mandag 31. august, og forlater byen søndag 6. september. Så det blir litt tid til å slappe av først, og så en langweekend som kan kalles honeymoon :ler:

Jeg håper å finne en frisør som kan gjøre en fin frisyre på meg på kort varsel. Det er vel det eneste.

Så går vi ut og spiser etterpå.

Så enkelt og greit dette virker da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med enda en utenlandsbrud! :strix:

Det høres kjempeflott ut!

Jeg syns også det var ganske greit, og lite å ordne. :fnise: Men det blir jo litt mer planlegging i forhold til festen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med enda en utenlandsbrud! :strix:

Det høres kjempeflott ut!

Jeg syns også det var ganske greit, og lite å ordne. :fnise: Men det blir jo litt mer planlegging i forhold til festen da.

Ja!! :strix:

Ja, men festen er jo så leeeeeenge til!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjør det jo omtrent akkurat som oss i utlandet, men legger litt mer vekt på det med fotografering da og det er sikkert lurt!! Vi fikk jo ganske mange fine bilder, men det hadde vært kjekt med noen fra fotograf også ja!

Jeg syns det var veldig romantisk å bare være to, helt alene, god tid til hverandre :rødme:

Og festen etterpå kommer alltids tidsnok, tro du meg :jepp: MEn nå har jo du litt lengre tid til å planlegge da, eller jeg hade vel tida, men kom liksom ikke i gang før etter at vi var gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Helt alene og god tid til hverandre! Jeg hadde sikkert syntes det var stas om vi skulle giftet oss her hjemme, men jeg vet at sjansen for at jeg blir stressa blir mye større. Og når jeg blir stressa, blir jeg suuuuur! :snurt: Men nå bare gleder jeg meg! :)

Jeg tror nok at festplanleggingen blir utsatt til siste liten her, ja. Jeg kjenner meg selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt det praktiske ble ordnet i går, alt på en dag. Så nå kan jeg bare tenke på hva jeg skal ha på meg ;) Har jo ennå ikke funnet sko :ler:

Jeg bestilte flybilletter og leilighet i går. I dag fikk jeg bekreftelse på at vi får den leiligheten vi vil ha. Tror det er naboleiligheten til den vi hadde sist, og da var vi veldig fornøyd. Er ikke så opptatt av å være på en suite, men vil være for oss selv. Blir bra. Flybillettene ble heller ikke så dyre! :)

Alles in ordnung! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...