Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Gjest Siripiri

Hei! :vinke:

Innom og leser meg litt opp her!

Her har det skjedd mye siden sist.. Flytting og ny jobb og greier :) (hvis ikke jeg har forstått helt feil, les: skumlesing :sjenert: )

Nå er det ikke lenge til det er bare 1 år til den store dagen! :-D

:klem:

Hoho!! 6 Side fest!

:banantroll: :banantroll: :banantroll:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:danse: :danse: :danse:

Endret av Siripiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

Innom og leser meg litt opp her!

Her har det skjedd mye siden sist.. Flytting og ny jobb og greier :) (hvis ikke jeg har forstått helt feil, les: skumlesing :sjenert: )

Nå er det ikke lenge til det er bare 1 år til den store dagen! :-D

:klem:

Hoho!! 6 Side fest!

:banantroll: :banantroll: :banantroll:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:danse: :danse: :danse:

Hei på deg :) Ja, så ble det fest i denne boka og! Jeg hadde innlegg nummer 100 i stad og :hoppe:

Hva skjer'a? :popcorn:

Nå fikk jeg brev fra fedwx med momskrav... :sur:

ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! :sur:

Hvor mye ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har jeg vært meget aktiv i to fise-tråder, så nå er det vel på tide å oppdatere her litt.

Blindern er Blindern, HF'ere er og blir HF'ere, og litteraturprofessoren er lik seg sjøl.

Jeg kjøpte bøker i dag til det andre emnet mitt, Europeisk tenking fra 1600-1800, et kose-emne på 20 stp... ;) Det emnet jeg MÅ ta dette semesteret er på 10 stp, og det står i StudWeb "Opptak pågår", så jeg lurer på om jeg ikke er tatt opp enda.....? Får høre med infosenteret på HF.

Bøkene er heldigvis ikke dyre, jeg har til gode å måtte kjøpe en bok over 300 kr. Jeg satt og leste litt på UB i dag, det er like greit å komme i gang.

Og angående bryllup... tja.... det er stillestående. Jeg har faktisk i all hemmelighet tenkt på en morgengave allerede, men det går på bekostning av økonomien i så stor grad at jeg må revurdere selskapslokalet :ler: Så nå kan dere lure, jeg skal tenke litt mer på det før jeg skriver hva det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har jeg vært meget aktiv i to fise-tråder, så nå er det vel på tide å oppdatere her litt.

Blindern er Blindern, HF'ere er og blir HF'ere, og litteraturprofessoren er lik seg sjøl.

Jeg kjøpte bøker i dag til det andre emnet mitt, Europeisk tenking fra 1600-1800, et kose-emne på 20 stp... ;) Det emnet jeg MÅ ta dette semesteret er på 10 stp, og det står i StudWeb "Opptak pågår", så jeg lurer på om jeg ikke er tatt opp enda.....? Får høre med infosenteret på HF.

Bøkene er heldigvis ikke dyre, jeg har til gode å måtte kjøpe en bok over 300 kr. Jeg satt og leste litt på UB i dag, det er like greit å komme i gang.

Og angående bryllup... tja.... det er stillestående. Jeg har faktisk i all hemmelighet tenkt på en morgengave allerede, men det går på bekostning av økonomien i så stor grad at jeg må revurdere selskapslokalet :ler: Så nå kan dere lure, jeg skal tenke litt mer på det før jeg skriver hva det er. :)

Oi, nå ble jeg nysgjerrig!!! Såååå dyr morgengave??!!? :hakeslepp:

HF ja... Those were the days.. Gikk der og tok Nordisk grunnfag en gang for leeenge siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med jobb :)

Bøker til under 300,-, tror jeg bare kjøpte en sånn da jeg kjøpte bøker til høgskolen.

Nå ble jeg innmari nysgjerrig på morgengaven, men forstår godt at du vil tenke nøye gjennom noe sånt og ikke si noe ennå! Vi hoppa litt over det der, det bare ble sånn. Men det gjør ikke noe. Han sa i tillegg at han gjerne ville invitere meg med på en tur til en europeisk storby nærmere juletider som en sags morgengave til oss selv. Får se hvordan det blir med jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ble jeg nysgjerrig!!! Såååå dyr morgengave??!!? :hakeslepp:

HF ja... Those were the days.. Gikk der og tok Nordisk grunnfag en gang for leeenge siden... :)

Ja, den er dyr kan du si ;) Men jeg VET at det blir suksess. Jeg har nesten allerede bestemt meg, men jeg "tør" lissom ikke skrive det enda..... :sjenert:

:ler:

Grattis med jobb :)

Bøker til under 300,-, tror jeg bare kjøpte en sånn da jeg kjøpte bøker til høgskolen.

Nå ble jeg innmari nysgjerrig på morgengaven, men forstår godt at du vil tenke nøye gjennom noe sånt og ikke si noe ennå! Vi hoppa litt over det der, det bare ble sånn. Men det gjør ikke noe. Han sa i tillegg at han gjerne ville invitere meg med på en tur til en europeisk storby nærmere juletider som en sags morgengave til oss selv. Får se hvordan det blir med jobben ;)

Det hadde vært aktuelt for oss og, egentlig. Det med tur altså. Hadde det ikke vært for denne ideen min... Og hvilken europeisk storby har dere i tankene??? :popcorn: Jeg kan bare anbefale Berlin, uhyre billig, og jeg kan tipse om meget billige og FLOTTE leiligheter til en mye billigere penge enn et hvilket som helst anstendig hotell. Så nå vet du det ;)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er dyr kan du si ;) Men jeg VET at det blir suksess. Jeg har nesten allerede bestemt meg, men jeg "tør" lissom ikke skrive det enda..... :sjenert:

:ler:

Det hadde vært aktuelt for oss og, egentlig. Det med tur altså. Hadde det ikke vært for denne ideen min... Og hvilken europeisk storby har dere i tankene??? :popcorn: Jeg kan bare anbefale Berlin, uhyre billig, og jeg kan tipse om meget billige og FLOTTE leiligheter til en mye billigere penge enn et hvilket som helst anstendig hotell. Så nå vet du det ;)

:hoppe:

Tusen takk for tips Miss! Vi har et par storbyer i tankene, men jeg er veldig forsiktig med å tenke for mye på det. Jeg må jo søke om fri fra jobben og det er nok lettere sagt enn gjort. Har jo rett på litt ferie når det nærmer seg jul og etterhvert litt avspasering, men jeg må bare ta det som det kommer.

Har aldri vært i Berlin, det kunne vært interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går avbestilte jeg Losby Gods ;) Jeg har nå bestemt meg for å skaffe den morgengaven jeg ennå ikke tør si hva er.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, pm til meg også?? :strix: sprer om meg med kjærlighet!

Åff kårs!! :)

Weeee, du og har egen smiley!! :strix:

Fikk såvidt med meg at alle modder har egen smiley, så jeg er litt misunnelig. Jeg ville hatt en med pisk tror jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åff kårs!! :)

Weeee, du og har egen smiley!! :strix:

Fikk såvidt med meg at alle modder har egen smiley, så jeg er litt misunnelig. Jeg ville hatt en med pisk tror jeg :gjeiper:

Tusen takk for pm og for en fantastisk ide :tommelsmil:

Jupp, egen smiley her også. Er veldig fornøyd med den da, selv om det var litt vanskelig å velge blant de man kunne velge mellom.

Vi kan jo late som at denne :pisk: er din da :skya:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for pm og for en fantastisk ide :tommelsmil:

Jupp, egen smiley her også. Er veldig fornøyd med den da, selv om det var litt vanskelig å velge blant de man kunne velge mellom.

Vi kan jo late som at denne :pisk: er din da :skya:

JA! Da er den min! :pisk:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... hva ER den o store morgengave-hemmeligheten???? :vetikke: Kan jeg også pliiiis :pls: få en PM???

(Jeg har forresten kjøpt kjole... Er så fornøyd!!!! Bilde i boken min for nysgjerrige....) :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... hva ER den o store morgengave-hemmeligheten???? :vetikke: Kan jeg også pliiiis :pls: få en PM???

(Jeg har forresten kjøpt kjole... Er så fornøyd!!!! Bilde i boken min for nysgjerrige....) :hoppe:

Sånn!! :)

*løper for å se på kjole*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...