Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, i natt har det hvertfall vært rolig :) Det er fire gutter på ca 20 år, psykisk utviklingshemmet. Jeg kaller de barna mine, selv om de er store gutter.

Du da? Samme bransje?

hehe... da skjønner jeg. Jeg jobber på en skjermet dement enhet jeg da

12 gærne gamlinger...

:fnise:

neida... de er som regel veldig greie, blide og fornøyde, sover for det meste på natta. :) Eneste problemene er når de våkner rundt midnatt, kler på seg, tusler ut i stua og mener hardnakket at nå er det morran og nå skal de ha frokost! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle folk kan være skikkelig sta da ;)

Det er koselig der jeg jobber og. Men man blir litt miljøskada. Jeg blir så innmari bevisst mine egne autistiske trekk og tvangsnevroser :ler:

Apropos miljøskada... her om dagen satt jeg en halvtime på do og leste Pondus og lo høyt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos miljøskada... her om dagen satt jeg en halvtime på do og leste Pondus og lo høyt! :hoho:

Ehhh... er det unormalt?? :klø:

Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh... er det unormalt?? :klø:

Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! :jepp:

Jeg gjorde det ikke før jeg flyttet sammen med en mann og to gutter, så derfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... er det unormalt?? :klø:

Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! :jepp:

Hehe, da er vi flere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Høres litt koselig ut, syns jeg... Stort sett i hvert fall... :)

stort sett er de gamle så søte ja... ;)

Sånn... nå har jeg laget meg en superhemmelig KG-FB-profil.... :sjenert:

ooohh... kan jeg også være vennen din?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...