Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke der dere skal gifte dere altså? Trodde dere skulle ha alt der jeg.

Jeg fant ut at vi ikke hadde råd til Losby Gods etter at jeg bestemte meg for å skaffe denne morgengaven.....

Dette er min kjære inneforstått med uten at han vet hvorfor. Han bare syns det er fornuftig å spare penger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes vel et utvalg med lokaler i nærområdet eller?

Joda, har det ikke travelt egentlig. Må bare begynne. Var bare det at jeg var så fjern at tanken ikke slo meg før nå.... og det er en stund siden jeg avbestilte....

litt borte vekk kan du si :ler:

Mange her inne som har skrevet gode råd. Må søke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut at vi ikke hadde råd til Losby Gods etter at jeg bestemte meg for å skaffe denne morgengaven.....
Losby Gods er sikkert dødsdyrt sånn uansett?

Hva er denne spennende dyre morgengaven da? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Losby Gods er sikkert dødsdyrt sånn uansett?

Hva er denne spennende dyre morgengaven da? :hoppe:

Nye folk i dagboka :hoppe:

Ja, Losby Gods er dyrt, men konto ble opprettet for å spare. Nå må pengene gå til morgengave i steden. Kan si det såpass at den koster like mye som et middels stort bryllup på Losby... ;) Jeg vil ordne noe praktisk først, så skal jeg røpe det. :) Min kjære er inneforstått med at han ikke skal snike seg inn i denne dagboka uansett. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner og jeg må gå tur med hunden før jeg legger meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å unngå å skaffe meg regntøy etter tre år i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse om hva et bryllup koster, har jo bare vært forlovet i 10 år! :ler:

Men i det området finnes det helt sikkert noen andre koselige lokaler. Pappa som bor ikke langt fra Losby.

Ja, brudgommen må holde seg unna brudens dagbok! Sier seg selv det. ;) Her skal det jo være detaljer om brudekjoler og alskens.

Tror jeg må lese hele bryllupsdagboka di for å oppdatere meg, bra den bare er på 7 sider! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner og jeg må gå tur med hunden før jeg legger meg.
Hehe, jeg åpna verandadøra og sa til hunden: gå og tiss! Og han gikk på do. Kjekt. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse om hva et bryllup koster, har jo bare vært forlovet i 10 år! :ler:

Men i det området finnes det helt sikkert noen andre koselige lokaler. Pappa som bor ikke langt fra Losby.

Ja, brudgommen må holde seg unna brudens dagbok! Sier seg selv det. ;) Her skal det jo være detaljer om brudekjoler og alskens.

Tror jeg må lese hele bryllupsdagboka di for å oppdatere meg, bra den bare er på 7 sider! :sjarmor:

Ja, det er mange fine lokaler her :) Så det løser seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg åpna verandadøra og sa til hunden: gå og tiss! Og han gikk på do. Kjekt. :jepp:

Den lille semi-huskyen min går ikke ut alene i regnvær han :ler: Han rygger innover igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er noen hunder som hater regn. Du får ta med paraply! Her hølger det skikkelig ned i dag.

Ha en fin mandag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er noen hunder som hater regn. Du får ta med paraply! Her hølger det skikkelig ned i dag.

Ha en fin mandag! :blomst:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...