Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke måte på hva som kan shoppes midt på natten, når ørska er mer tilstedeværende enn normalt. Angrer ikke, altså. Men vanligvis pleier jeg å tenke meg om.... :sjenert:

I dag, foreksempel, mottok jeg en hatt fra etsy.com. Har ingenting med bryllupet å gjøre, det er noe jeg bestilte for lenge siden. Det er dessuten er herrehatt. En flott en sådan, og ikke noe jeg kvier meg for å gå med... men jeg stusset litt da jeg så bestillingen min dagen etter.

Og nå har jeg bestilt smykker. To såkalte chokers. Det ene fordi jeg ville ha det, det andre fordi det er smykkekandidat til kjolen. Altså, litt sånn 40talls-stil. Tilsammen ble det rundt 200 kr... inkl frakt. Det er helt vanvittig. Er lissom ikke noe å tape, mener jeg da... Hadde jeg kjøpt de her i butikken, hadde det vært mye mer. Bruktsjapper i Norge er dyrt.

Dette er muligens noe som kan passe til kjolen.

Denne hadde jeg rett og slett bare lyst på.

Og her er hatten, sånn by the way... ;)

Ikke nok med det. Jeg har bydd på en kjole på eBay og, i tillegg til min søte Art Deco brude-hatt. Her er den altså. Kanskje det ene smykket fra Etsy passer der...

Skal jo tross alt være gjest i et bryllup i august. Kan jeg gå med den kjolen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Og nå har jeg bestilt smykker. To såkalte chokers. Det ene fordi jeg ville ha det, det andre fordi det er smykkekandidat til kjolen. Altså, litt sånn 40talls-stil. Tilsammen ble det rundt 200 kr... inkl frakt. Det er helt vanvittig. Er lissom ikke noe å tape, mener jeg da... Hadde jeg kjøpt de her i butikken, hadde det vært mye mer. Bruktsjapper i Norge er dyrt.

Dette er muligens noe som kan passe til kjolen.

Denne hadde jeg rett og slett bare lyst på.

Og her er hatten, sånn by the way... ;)

Ikke nok med det. Jeg har bydd på en kjole på eBay og, i tillegg til min søte Art Deco brude-hatt. Her er den altså. Kanskje det ene smykket fra Etsy passer der...

Skal jo tross alt være gjest i et bryllup i august. Kan jeg gå med den kjolen da?

Den kjolen var kjempe fin! Ser da ingen problem i at du ikke kan bruke den i et bryllup!? :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var kjempefin :-D

Hvis du spriter den opp med litt andre farger så ser jeg ikke problemet, men om du går for all-black vil det kansje se ut som du sørger litt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var kjempe fin! Ser da ingen problem i at du ikke kan bruke den i et bryllup!? :):):)

Jepp! :hoppe: Må bare vinne den tilbake først ;)

Kjolen var kjempefin :-D

Hvis du spriter den opp med litt andre farger så ser jeg ikke problemet, men om du går for all-black vil det kansje se ut som du sørger litt? :klø:

Tenkte å ta 50-tallsstilen helt ut. Med sko, veske og skjerft i samme stilen. Rødt selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Jepp! :hoppe: Må bare vinne den tilbake først ;)

Tenkte å ta 50-tallsstilen helt ut. Med sko, veske og skjerft i samme stilen. Rødt selvsagt ;)

Det blir sikkert kjempestilig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir sikkert kjempestilig! :-D

Håper jeg og ;) Må ta meg sammen for ikke å by høyere på kjolen enda... trenger ikke bidra til å presse prisen før det er nødvendig lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Håper jeg og ;) Må ta meg sammen for ikke å by høyere på kjolen enda... trenger ikke bidra til å presse prisen før det er nødvendig lissom...

Hihi :fnise:

Nei det er akkurat det, det er ikke helt lett å la vær å by til det begynner å nærme seg slutt altså! :)

Men det er jo det beste.. Men fins det ikke flere av akkurat den kjolen på eBay da? Kan jo hende det fins en billig "buy it now" kjole der et sted :)

Det bruker jeg bestandig å sjekke, for jeg er ikke noe flink eller glad i den auksjonsbiten. Har vel en tendens til å overby :ler::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :fnise:

Nei det er akkurat det, det er ikke helt lett å la vær å by til det begynner å nærme seg slutt altså! :)

Men det er jo det beste.. Men fins det ikke flere av akkurat den kjolen på eBay da? Kan jo hende det fins en billig "buy it now" kjole der et sted :)

Det bruker jeg bestandig å sjekke, for jeg er ikke noe flink eller glad i den auksjonsbiten. Har vel en tendens til å overby :ler::fnise:

Hehe, ja det er ganske upraktisk når konkurranseinstinktet overskygger de økonomiske realitetene ;)

Jeg har sjekket alt i hue og ræva, nå byr jeg på fem ting..... Men det er stort sett bryllupsrelatert, faktisk. Utrolig hva man kan tillate seg å ha behov for, altså... Jeg hegner på eBay støtt og stadig og trenger bare en ørliten unnskyldning til å by på det ene og det andre... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Hihi...

Ja det er utrolig hva man plutselig kan få bruk for når man sitter der :fnise::)

De har mye krims krams til bryllup der inne ja... Nesten alt for mye! :fnise: Man får jo lyst på alt nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var flott den svarte kjolen, syns absolutt du kan bruke den i eit bryllup, om du no vinn budet på den då ;)

Hatten var stilig og smykkene også! Ebay er skummelt, veldig mykje ein faktisk kan forsvare at ein treng :fnise:

Håper du har hatt ei fin helg!

Den svarte kjolen ble dyrere, så jeg gadd ikke by mer, fant ut at det var andre ting jeg kunne bruke penger på. Jeg fikk både hatten og en veske jeg bød på der inne også. Veska tror jeg ikke jeg har vist dere. Her er den. Er litt usikker, men jeg tror det blir den. Hvis den passer til smykket, vel og merke. :)

Joda, Glow, helgen har vært fin den. Har bare jobbet nattevakt, og har en helt annet døgnrytme enn kropp og sjel er vant til. Men penger blir det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her har jeg gått glipp av litt de siste dagene ser jeg! Mye fine ting, særlig den vesken!!! Er den metall, hele vesken?? Stilig!!!

Jeg har ikke blitt bitt av ebay-basillen enda.. Syns det er litt pes med det der auksjonsgreiene, og PayPal.. hehe, vet det bare er tull å syns det er masete, men jeg liker nå engang å kunne bestille varen og være sikker på at den kommer, og at leverandøren er seriøs uten alt for mye undersøkelser. Og så har jeg følelsen av at det er fryktelig mye fake på ebay? jaja, får se hvor lenge skepsisen varer.. Plutselig en dag (eller natt?) sitter jeg der og byr som en gærning.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempestilig veske! Du kjem til å bli så stilig!! :jepp:

Takk :rødme:

Wow, her har jeg gått glipp av litt de siste dagene ser jeg! Mye fine ting, særlig den vesken!!! Er den metall, hele vesken?? Stilig!!!

Jeg har ikke blitt bitt av ebay-basillen enda.. Syns det er litt pes med det der auksjonsgreiene, og PayPal.. hehe, vet det bare er tull å syns det er masete, men jeg liker nå engang å kunne bestille varen og være sikker på at den kommer, og at leverandøren er seriøs uten alt for mye undersøkelser. Og så har jeg følelsen av at det er fryktelig mye fake på ebay? jaja, får se hvor lenge skepsisen varer.. Plutselig en dag (eller natt?) sitter jeg der og byr som en gærning.. :hoho:

Ja, det er visst metall hele greia. Fin i seg selv, så får jeg se om den passer. Om ikke annet, så er det et fint tilskudd til en stadig voksende veskesamling ;)

Det har vært mye tull i det siste med eBay og rettsaker her og der. Men jeg forholder meg ikke til det, da jeg ikke er inne på slike eBay-stores. Jeg benytter meg stort sett av private selgere, og har heller ikke kjøpt merketing. Så det kommer an på hva man er opptatt av. Jeg er opptatt av vintage, og undersøker selgeren i hue og ræva før jeg byr. Stiller spørsmål, og ser på hva slags tilbakemeldinger de har fått av andre kjøpere. Og jeg har ennå ikke blitt skuffet.

Jeg syns auksjon er morro jeg da ;) Men det er mange direktesalg også. Og hvis du syns auksjoner er strevsomt, kan du jo prøve etsy.com :gjeiper: Hehe *kjøpepress*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... en shoppeside jeg ikke har sett før... :overrasket: Søren og, blir vel sittende og titte der litt nå... Det var den arbeidsdagen.. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... en shoppeside jeg ikke har sett før... :overrasket: Søren og, blir vel sittende og titte der litt nå... Det var den arbeidsdagen.. :legrine:

Er det ikke det man skal bruke arbeidsdagen til da? :jepp: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke det man skal bruke arbeidsdagen til da? :jepp: :klø:

Hehe, jo tydeligvis!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så spennende at du skal gifte deg altså. Og så Losby ja, er jo bare så fin og romantiskt der. :hjerte:

O

Råfin kjole altså. Jeg elsker at ting er litt annerledes. Og om man gjennomfører den stilen til punkt og prikke så tror jeg det blir råfint. Veska var jo bare og utrolig tøff da. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så spennende at du skal gifte deg altså. Og så Losby ja, er jo bare så fin og romantiskt der. :hjerte:

O

Råfin kjole altså. Jeg elsker at ting er litt annerledes. Og om man gjennomfører den stilen til punkt og prikke så tror jeg det blir råfint. Veska var jo bare og utrolig tøff da. :tommelopp:

Takk :hoppe: Jeg håper jeg får det som jeg vil, det er jo en stund til, så det er god tid til å planlegge :)

Koselig at du stakk innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu!! :hoppe: Jeg har mottatt et av smykkene fra etsy.com. Dette! Og jeg er kjempefornøyd! Det lå perfekt i halsgropen og det var overraskende tungt. Det er vel et godt tegn? ;) Aner ikke hva slags materiale det er... syns bare det passet. Nu er jej fornøyyyyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...