Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Så bra at solbrillene passet, nå er vi brillefine. God flytting. :kul:

Takk :hoppe: Nå er jeg her! Moahahahahaha

Supert at brillene kom fort og uten noke ekstra utgifter :tommelsmil:

På plass østpå no eller?? Travlet opptatt med å ta igjen det tapte kanskje :lur:

Jepp, er på plass. Det er deilig. Men det er så masse styr, så mye å rydde bort og stue vekk, så jeg har knapt begynt. Eller ikke begynt i det hele tatt, faktisk. Mye av stæsjet står ute i bilen enda. Har tatt inn beautybagen og klærne. (Beautykofferten, heter det..)

I går orket vi ikke no :sengekos:

;)

Men i dag, uthvilt og greier... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem!! :blomst:

Takk! :hoppe:

I dag var vi i 70årslag til min svigerfar, det var veldig hyggelig. Min kjære kjøpte et Leica kompakt digitalkamera til ham fra alle sammen, og han var superfornøyd. Jeg synes at 70 år kvalifiserer til champagne, så jeg kjøpte den gule enka. Synes den er god jeg. Jeg elsker champagne, men har ikke så mye peil akkurat.

Så siden det var litt forberedelser til bursdagen hans, og siden vi måtte dra på handletur først, så gikk dagen fort, og jeg fikk ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt. Var såvidt jeg fikk funnet frem noe pent å ha på meg, jeg har jo mesteparten av klærne i søpleposer.

Gleder meg til å bli installert på ordentlig!

I morra er det ingen kjære mor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting er slitsomt... Håper dere klarer å være flinke utpakkere i dag da!! ;)

Ja, i går var jeg veldig flink! :) For å få plass til tingene mine, gikk jeg gjennom skapet til kjæresten min, der hadde han mye rart, og jeg hadde mye rart liggende som jeg ikke har brukt siden jeg bodde her sist. Dvs tre år. Restultatet ble tre søplesekker til Fretex og to søplesekker til søplemannen, Det var fantastisk deilig med en sånn opprydning. Nå har jeg bare klær jeg vet jeg bruker ofte. Jeg var skikkelig streng med meg selv.

I dag har vi besøkt mamma og pappa, der hadde vi et selskap for Bror som hadde bursdag i går. Søster hadde med niesen min, som er verdens vakreste. Hun skal være brudepike sammen med min kjæres niese, som også er verdens vakreste ;) Jeg får verdens vakreste brudepiker! :rødme:

I morgen tidlig er det mer rydding og kasting, og kanskje til og med litt pakking til hytteturen vi drar på i overimorgen. Bikkja, kjæresten og ødemarka. Bare noen sauer, så det blir magebelte og sele på hunden. (Han er blanding av border collie og husky, så jeg vet ikke om han kommer til å gjete eller jakte, men det har jeg ikke tenkt å finne ut av....)

Jeg har fått den fine hatten jeg vant på eBay, og et par sko. Venter på noen andre par sko, så har jeg noe å velge mellom. Alt var like fint som jeg hadde forventet. Gleder meg til å få de siste! De var veldig spesielle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du etterlyste håroppsatser i dagboken til *Glow, så jeg svarer både her og der... :) Jeg fant mange fine på http://www.haircomesthebride.com/. Kanskje du finner noe du liker der også??

Ha en fiiin dag!!! :-D

Tusen takk! :hoppe: Der var det masse spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på hytte med mann og vofs! Kos deke!

Eg har same klesopprydding foran meg når eg reiser heim igjen om ei lita veke. Både eg og kjæresten må rydde og kaste. Men problemet er vere streng nok....

:kose:

Takk for det :)

Bestem deg for visse kriterier når du skal rydde, og hold deg til de ;) Jeg har bare beholdt de klærne som har vært i bruk de siste tre månedene.... da var jeg streng med meg selv... men det var en lettelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi bort til søstra di er en fin ting! :) Så kan du se på plagget "ditt" og vite at det lever :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Titt tei!

Tilbake fra ferie ja, hatt det fint?

Ja, hatt det fantastisk deilig og slappet veldig av, veldig godt å komme på ferie etter nattevakt- og flyttehelvetet! :) (Et helvete har det jo ikke vært, men det var allikevel en passende formulering ;) )

I morgen skal jeg på jobbintervju, damen ringte meg i går. Problemet blir bare å finne attestene mine blant alle pappeskene som jeg bekymringsløst forlot for en uke siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbintervju, spennende! Er det fast jobb, du tar en oause fra studier nå eller?

Du må ha masse lykke til i alle fall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbintervju, spennende! Er det fast jobb, du tar en oause fra studier nå eller?

Du må ha masse lykke til i alle fall :-D

Takk :)

Det er ved siden av studiene, håper å kunne jobbe som jeg gjorde i Bergen, hvilende nattevakt og litt ekstra hvis det trengs. Skal jo også spare til bryllup, må vite. Svetter litt, det er jo ikke billig på Losby Gods, men jeg VIL!

Kremt..... rettelse: VI vil...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

"Jeg vil", blir ofte sånn når det kun er du som er på nettet og snakker om det, jeg tneker som så at det er en selvfølge at vi snakker om ting som vbegge vil ;)

Håper du får deg en jobb som i Bergen, du trivdes jo godt med den. Og penger trenger man til et bryllup ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

"Jeg vil", blir ofte sånn når det kun er du som er på nettet og snakker om det, jeg tneker som så at det er en selvfølge at vi snakker om ting som vbegge vil ;)

Håper du får deg en jobb som i Bergen, du trivdes jo godt med den. Og penger trenger man til et bryllup ja!

Hehe, ja det er sant. Men hver gang jeg kommer med en basant uttalelse føler jeg meg som en bridezilla. ;) Men, joda. Pådriveren for dette lokalet var i utgangspunktet min kjære, jeg hadde egentlig bestemt meg for at det var litt i det dyreste laget. Men han sa at dette må vi ordne, siden jeg sukket og sa:"Ååååå, der var det vakkert, det hadde vært fiiiiiiiint!" Det var kvinnelist uten å vite det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk fint på jobbintervjuet. Jeg har jo søkt på både våkne og hvilende nattevaktstillinger, og har nesten bestemt meg for at det er våken jeg vil ha. Det var visst en våken stilling jeg var på intervju på... hehe.... hadde glemt hvilken som var hva, søkte på så masse. Det var hvertfall det første intervjuet mitt, og damen ringte i går, og sa jeg var innstilt som førstevalg. :hoppe: Men sjefen måtte komme tilbake fra ferie, og da kunne de ta den endelige avgjørelsen. Men en innstilling fra hun som har intervjuet står jo ganske sterkt, så jeg er sikker på at jeg får den. Jeg skal likevel gå på de andre intervjuene. Se meg litt om. Har tid og mulighet, så hvorfor ikke.

Så med våken nattevakt får jeg spart mer til bryllupet... ;)

Jeg har tenkt på dette med å kombinere med studier. Turnusen er heldigvis veldig grei. Det er 14 dager fri, så er det 14 dager hvor man jobber 7 netter. 7 netter i måneden er egentlig passe for meg. Jeg får sove om dagen, og jeg får lese om natten. De 14 dagene jeg har fri, får bli intensiv lesing og det som hører med. Tror det skal gå fint. Det er lett å komme seg dit med t-banen. Mange av boligene jeg har søkt på er langt pokkerivold, og det er så upraktisk. Etter en nattevakt vil man hjem så fort som mulig.

Håper dette blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei! :):vinke:

Noe nytt om jobb eller bryllup??

:klemmer:

Hei ja :klemmer:

Joa, nytt om jobb hvertfall ;) Har begynt å jobbe på en helt ny bolig, helt nye brukere og helt nye rutiner. Dvs at rutinene ikke er innkjørt ennå, men jeg er med på å lage dem. Jeg har aldri vært med på noe fra starten før, så det er noe nytt og spennende. Det er våken nattevakt, jeg bestemte meg for at det var det beste, jeg trives på natt og det er bedre betalt. 67 % frem til oktober, så går jeg ned til 50 %, da det er turnusendringer. Veldig greit å jobbe mindre når det nærmer seg eksamen. Jeg studerer deltid og, så det er ikke noe stress dette semesteret. Rolig før jul altså, men det ser ut til å at det blir fulltidsstudier etter jul. Må ha bestemte emner for å komme inn på master her, og alle gikk ikke på høsthalvåret. Så da så :)

Men bryllup.... nei, ikke noe nytt enda. Litt stillestående, og det er helt greit. Vi får se de nærmeste ukene, har noen avgjørelser å ta i forhold til lokale, men det kommer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...