Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Arrrggg!! Hvorfor er det jævla pent vær når jeg må sove på dagen!!??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du sove på dagen da?

Får ta med deg puta ut i sola da vettu, og sove der. Blir kanskje ikke den samme kvaliteten på søvna da men...

Jeg skal iallefall snart dra på stranda. :reise::sol::erter:

Kjempefint smykke forresten, kommer nok til å passe fint til kjolen. Digger stilen din. Må få se bilde når hele antrekket er klart. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sove om dagen fordi jeg jobber nattevakter, og å sove ute er ikke noen søvn i det hele tatt, siden det snubler unger overalt ;)

Lover at du skal få PM når den tid kommer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt å måtte sove i dette været, er jo såå deilig å ligge ute og slumre, kose seg i sola!!

Hadde kunnet gjort det om jeg hadde hatt min egen hage.... det ønsker jeg meg... :hoppe: Men snart skal jeg flytte hjem til min kjære, og han har veranda!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er til noen trøst så var jeg ikke ute i sola igår jeg heller. Fant ut at jeg var drittlei av å sitte uvirksom i sola, så da gjorde jeg heller noe fornuftig inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle aldri ha gitt meg den etsy-linken, for nå er jeg hekta. :dåne:

Tror jeg må kjøpe meg flere laptop'er jeg, for klarer ikke å velge ut èn veske. :ler:

Du gjør på på slik ein søndag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du har funnet deg laptopvesker, ja ;) Jeg har en link til lagret i mine favoritter på macen min, som jeg kan sende deg i morgen. Det var flere laptopvesker fra en annen nettside. Nå er jeg på jobb, og jeg husker ikke hvilken side det var, men det finner jeg ut om noen timer... :fnise:

Jeg har hatt besøk av mamma i helgen, mens jeg har hatt hvilende nattevakt. Har vært litt sliten, men det har vært veldig hyggelig. I dag spiste vi tapas på Escalon, og det var helt fantastisk som vanlig. De har den beste aiolien jeg noensinne har smakt. Og blåskjellene er nydelige. NAMMM! Anbefales hvis du er i Bergen.

Og i dette øyeblikk følger jeg med på en auksjon på eBay, et par sko som jeg har bydd på. Foreløpig er det bare jeg som har lagt inn bud, men det er alltids noen luringer som byr i siste liten vet du.... så får vi se...

Bilde kommer i neste innlegg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et aldri så lite konstruktivt innlegg i sikte....

Jeg stjal denne av cypress, en liten huskeliste som er grei å begynne planleggingen med...

18 - 8 mnd før bryllupet

Sjekk om vilkårene for inngåelse av ekteskap er tilstede -

Ja, han er skilt ;) Jeg har aldri vært gift. Vi er myndige osv...

Skaff forlovere

Nja..... hvem skal det være da....

Velg vielsesform, dato, sted og tid

Borgerlig vielse, om det er Human-etisk Forbund eller en dommer som skal utføre ritualet, vet jeg ikke enda. Datoen er 12.09.09, og vi skal ha festlokaler på Losby Gods. Mulig vi drasser med oss personen som skal vie oss dit... Like greit...

Bli enige om de økonomiske betingelsene

Hmmm... den diskusjonen kommer vel snart når jeg flytter hjem til ham igjen

Sett opp et budsjett for bryllupskostnadene

Ja, det må jeg gjøre. Budsjett ja....

Lær dere brudevalsen. Meld dere på kurs i god tid!

Min kjære har konkurrert i selskapsdans, så det er ikke noe stress enda. Problemet er vel meg.... :sjenert:

Bestill evnt. kirke.

Nei... ingen kirke. Men, som sagt, vielsen kan finne sted på Losby Gods.

Puh... Mye igjen å gjøre. Men det er over ett år til da... nå kan jeg bare konsentrere meg om det morsomme; KJOLE OG ACCESSORIES!!!! :hoppe:

En eller annen møkkakjerring snek seg på meg bakfra og bød over meg i siste liten i natt. Jeg begynner å miste taket på det der... Tre sekunder før auksjonen endte, tok hun innersvingen på meg ass... ingen sko her i gården... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant du??

Tapas er jo bare så godt da. Så din anbefaling noteres bak øret, selv om jeg ikke har tenkt meg til Bergen i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant du??

Tapas er jo bare så godt da. Så din anbefaling noteres bak øret, selv om jeg ikke har tenkt meg til Bergen i nærmeste fremtid.

Neeiii, vant ikke!!! Ble rævkjørt i siste liten!!! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det dukker snart opp en ny mulighet skal du se. Hvilke sko var det?

Jeg vant heller ikke den siste auksjonen jeg bød på. Men det var egentlig liksågreit. Fant ut at jeg ikke hadde så lyst på samleboksen med Veronica Mars allikvel og at jeg har brukt altfor mye penger den siste mnd. Tror jeg skal ta meg en Ebay-pause nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det dukker snart opp en ny mulighet skal du se. Hvilke sko var det?

Jeg vant heller ikke den siste auksjonen jeg bød på. Men det var egentlig liksågreit. Fant ut at jeg ikke hadde så lyst på samleboksen med Veronica Mars allikvel og at jeg har brukt altfor mye penger den siste mnd. Tror jeg skal ta meg en Ebay-pause nå.

Det var disse

Tror eBay-pause er lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var fine! Gikk de for 31 dollar?

Ja, for Ebay-pause gjør at jeg kan konsentrere meg for fullt om Etsy i stedet. :sjarmor:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine! Gikk de for 31 dollar?

Ja, for Ebay-pause gjør at jeg kan konsentrere meg for fullt om Etsy i stedet. :sjarmor:

:ler:

Ja, de gikk for 31 dollar. Jeg kunne gitt mer.... egentlig... men jeg bare satte 30 dollar som høyeste bud fra meg... jaja... sånn er livet ;)

Og etsy har såååå mye fiiint....

Har du noen fått deg noen favorittselgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke vinne alt heller...

Nei, har ikke fått noen favoritt ennå. Har bladd gjennom de første 50 sidene med datavesker. Har lagt til endel favoritter som jeg skal titte på senere, skal da se litt på selgerens andre produkter og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan ikke vinne alt heller...

Kan man ikke??? :kjefte:

Jeg vant et par andre sko i kveld, og nå er det nok for en stund ;)

Dessuten har jeg vært inne på otticanet.com, og kjøpt disse i beige :hoppe: Så nå føler jeg meg vill og gæærn, og må bare slutte....

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs!

:hjerte: Lenge leve Ebay og Otticanet! :hjerte:

Ja, og jeg ble meget positivt overrasket over de kjappe italienerne assa. Mine er på veg allerede. :hoppe:

Enig! Kjempenaise briller!!!

Takk!! :rødme:

Ahh, eg er inne i ein liten Ebay pause og her blir ein jo berre sååå frista :hoppe:

Jeg skal og ha pause... tror det er lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...