Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ..... nytter ikke å ha eBay-pause når det er 50% på hele Galleriet ved Torgallmenningen fordi det skal være nattåpent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det funker dårleg!

Menne, tenke seg til at du har holdt til i Bergen så lenge og så har eg ikkje møtt deg :klaske:

Ja.... nå skal jeg på KG-treff i Oslo plutselig... men har lissom ikke vært med på noen av de i Bergen... Har du?

Kanskje vi har dultet på hverandre helt tilfeldig uten å vite det ;)

Jassågitt. Så det er her du oppholder deg...

Her er jeg ;) Åssen går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vore med på noke sånt i Bergen, knapt fått med meg at det har vore, om det har vore... Men har m øtt ein del jenter østpå etterkvart ;)

Kan nok hende me har gått forbi kvarandre ja!

Så om det er KG-treff østpå, og du tilfeldigvis er der, så kommer du? Eller var det et eller annet moderator-treff du var på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp kl 7, fikk ikke sove mer. Min kjære er på vei fra østlandet nå med flyttebilen, fikk melding av ham i stad. Jeg sitter her i morgenkåpa med mine to morgenfavorittsysler; kaffedrikking og nettsurfing. Har spist frokost, og skal snart trene.

Alt virker så normalt, jeg har ikke følelsen av at jeg skal flytte i det hele tatt. I går hadde jeg min siste nattevakt, det var så vemodig å forlate jobb, at jeg hadde klump i halsen. Jeg trivdes kjempegodt der. Samtidig gleder jeg meg helt vanvittig å flytte tilbake til min kjære. Det blir bra, vi trenger ikke å forlate hverandre igjen. Nå har jeg bodd i Bergen i tre år, og jeg slutta aldri å grine hver gang vi dro fra hverandre.

Vi har vært sammen i fem år, bodde sammen i to år før jeg flytta. Det var ingen som trodde vi kom til å holde ut. ;)

Og så skal vi gifte oss :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikkje herlig?? :hjerte:

Forstår at det er litt vemodig å slutte på ein arbeidsplass og kanskje å forlate eit rede ein har budd i i 3 år. Men på den andre sida så blir det sikkert heilt fantastisk deilig å flytte sammen med han igjen ;)

Det der med avskjeder er ikkje noke særleg nei! Blir temmeleg sentimental eg kvar gong han reiser på jobb :sjenert:

Ja, det skal bli deilig :hoppe: Jeg har følt at jeg har hatt på pauseknappen i tre år nå, eller det har vært en parantes. Eller no... Samtidig som det har vært tre veldig viktige år.

Bergen er og blir Norges vakreste by ;)

Jeg har kjøpt meg Brann tannbørste :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjenvunnet fatningen. Men Branntannbørste i ei byllupsdagbok lissom... Det ble litt drøy kost for en trønder så tidlig på morgenen... :overrasket:

Flytting! :hoppe: Når går turen over fjellet da?

Treff ja. Jeg har skulle vært med på Oslotreff flere ganger jeg, men har aldri passet sånn. Kanskje jeg skulle sjekket boka og se om det går bedre denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjenvunnet fatningen. Men Branntannbørste i ei byllupsdagbok lissom... Det ble litt drøy kost for en trønder så tidlig på morgenen... :overrasket:

Flytting! :hoppe: Når går turen over fjellet da?

Treff ja. Jeg har skulle vært med på Oslotreff flere ganger jeg, men har aldri passet sånn. Kanskje jeg skulle sjekket boka og se om det går bedre denne gangen. :)

Finner du en Rosenborgtannbørste, tips meg gjerne :hoho:

22. august :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22. august? Men det er jo ei evighet til, iallefall nesten. Har du så mye ting å pakke inn i den flyttebilen altså??

Skal holde øynene oppe etter tannbørste til deg. De hadde dessverre ikke i RBK-shopen. Kanskje de har på Ebay... ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22. august? Men det er jo ei evighet til, iallefall nesten. Har du så mye ting å pakke inn i den flyttebilen altså??

Skal holde øynene oppe etter tannbørste til deg. De hadde dessverre ikke i RBK-shopen. Kanskje de har på Ebay... ? :lol:

Neeeeeeeejjjjj..... det er KG-treff i Oslo den 22. august!!

Ebay har jo alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære kommer om en halv time!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og teita fra Tveita sitter her og spiser sukkererter... og har dermed begynt å prompe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står frem som smugleser :)

Håper du og din kjære får det godt, når dere nå endelig får bo sammen igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:fnise:

:fise:

:hoho: :hoho: :hoho:

Han er godt vant ;):fise:

Står frem som smugleser :)

Håper du og din kjære får det godt, når dere nå endelig får bo sammen igjen :klemmer:

Så koselig med en smugleser som hopper ut av skapet :hoppe:

Jeg tror vi kommer til å få det fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pakkes og styres det. Min kjære er nå på vei ned bakken med de tunge eskene mine, flinke mannen. Har pakket ned alle bøkene mine. Min kjære ble litt bekymret for plassen i bilen, han hadde forestilt seg at det ikke var mer bøker enn de som var i hylla mi. Men jeg har jo en bod og.... hehe... så det var litt flere esker enn han hadde tenkt. Nå er det kaffepause, må få i meg litt mat og.

Fikk hentet ut depositumet mitt i dag, det var veldig deilig. Mesteparten av de pengene skal betale kredittkortet, da jeg har brukt det til å shoppe en del i det siste, dessuten betalte vi ringene med det.

Tar meg litt mat jeg, så skal vi se om jeg får gjort noe mer fornuftig ;)

Og forresten; i går var Fedex på døra mi med solbrillene mine, og jeg var ikke hjemme! Så jeg hentet de på posten i dag!! Og de er så fiiiiiiiiiine, passer meg kjempebra!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og jeg betalte ikke toll!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...