Mamma-klar Skrevet 25. februar 2011 #2621 Skrevet 25. februar 2011 Hentet ut 16 egg i går. 7 skal være befruktet, men selvfølgelig mulig at noen faller fra til i morgen. Tror jeg skal være fornøyd med det. Noen som vet hva som er vanlig/gjennomsnittlig antall egg som blir hentet ut og befruktet? Innsetting i morgen, så er det bare å krysse fingrene (og beina... ) :gjeiper: Jeg fikk beskjed om at det var 7-8 egg som var gjennomsnitt av det man fikk ut. Hvor mange som blir befruktet og som deler seg er veldig individuelt..lykke til!
rubie Skrevet 25. februar 2011 #2622 Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk beskjed om at det var 7-8 egg som var gjennomsnitt av det man fikk ut. Hvor mange som blir befruktet og som deler seg er veldig individuelt..lykke til! 5 falt fra til i dag. Ingen på frys, men derfor ville de putte inn de to som hadde klart seg. Så nå sitter jeg her og ruger på mine to egg. Håper inderlig iallefall ett fester seg så jeg slipper å begynne helt på null igjen med en gang...
barnesangen Skrevet 25. februar 2011 #2623 Skrevet 25. februar 2011 (endret) smetter bare innom med et spm. Dere som har vært gravide en gang....hadde dere tydelige tegn på at dere var gravide hele tiden, eller gikk det opp og ned? Hadde litt mensmurringer for noen dager siden, men de er borte nå. Mulig det også skyldes crinonen...... God helg Endret 25. februar 2011 av barnesangen
Lille´s Skrevet 27. februar 2011 #2624 Skrevet 27. februar 2011 Da var brevet kommet! Det jeg har ventet på! Start med Primolut den 14.03, så da er vi snart i gang igjen! Og som jeg gleder meg! Og da blei det som jeg håpet på, et forsøk til før påske.. Planlagt behandling blir i uke 14, hvis ikke TR dukker opp før oppstart av Primolut (noe jeg håper den gjør) Så da kan det jo hende det blir en tidlig 2012 baby!
fru sp Skrevet 28. februar 2011 #2625 Skrevet 28. februar 2011 I dag ble fryseforsøket mitt avbrutt, trist, hadde ventet så lenge på dette forsøket Noen som har efaring med avbrutt frysforsøk pga eggfolikk? Hjalp det å øke dosen til 8mg neste gang?
Orcinus Skrevet 28. februar 2011 #2626 Skrevet 28. februar 2011 I dag ble fryseforsøket mitt avbrutt, trist, hadde ventet så lenge på dette forsøket Noen som har efaring med avbrutt frysforsøk pga eggfolikk? Hjalp det å øke dosen til 8mg neste gang? Har ingen erfaring - enda. Jeg fikk avbrutt mitt fryseforsøk, og venter nå bare på mensen igjen. Da skal jeg doble dosen og håper det skal gjøre susen:-)
barnesangen Skrevet 1. mars 2011 #2627 Skrevet 1. mars 2011 Det næremer seg veldig nå gitt. har så langt hatt mens murringer (til og fra), litt hodepine noen dagen, ømme pupper(litt til og fra), føler meg litt tørstere enn vanlig, og sigen. Alt dette er også bivirknigner av crinonen, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.....godt jeg snart får svar..
rubie Skrevet 1. mars 2011 #2628 Skrevet 1. mars 2011 Det næremer seg veldig nå gitt. har så langt hatt mens murringer (til og fra), litt hodepine noen dagen, ømme pupper(litt til og fra), føler meg litt tørstere enn vanlig, og sigen. Alt dette er også bivirknigner av crinonen, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.....godt jeg snart får svar.. Lykke til !!! Krysser fingrene for dere.
barnesangen Skrevet 3. mars 2011 #2629 Skrevet 3. mars 2011 Dagens rapport er en lite hyggelig en. Tok blodprøve på riksen i dag, og den var NEGATIV syns verden akkurat er i mot meg og min kjære. Jeg har ingen egg på frys, så da var dette forsøket over. har grått mange tårer i dag. satser på en bedre dag i morgen. Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere har bedre lykke enn oss:)
Vilmenfårikketil Skrevet 3. mars 2011 #2630 Skrevet 3. mars 2011 Dagens rapport er en lite hyggelig en. Tok blodprøve på riksen i dag, og den var NEGATIV syns verden akkurat er i mot meg og min kjære. Jeg har ingen egg på frys, så da var dette forsøket over. har grått mange tårer i dag. satser på en bedre dag i morgen. Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere har bedre lykke enn oss:) huff, jeg blir så trist på deres vegne... føler med deg, og kjenner jeg gruer meg til å begynne med denne karusellen som er så utrolig vond om det ikke funker!!! håperhåperhåper at dere får det til på siste forsøket! Vi trenger noen solskinnshistorier!
Lille´s Skrevet 3. mars 2011 #2632 Skrevet 3. mars 2011 Dagens rapport er en lite hyggelig en. Tok blodprøve på riksen i dag, og den var NEGATIV syns verden akkurat er i mot meg og min kjære. Jeg har ingen egg på frys, så da var dette forsøket over. har grått mange tårer i dag. satser på en bedre dag i morgen. Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere har bedre lykke enn oss:) Stor til deg!
rubie Skrevet 3. mars 2011 #2633 Skrevet 3. mars 2011 Dagens rapport er en lite hyggelig en. Tok blodprøve på riksen i dag, og den var NEGATIV syns verden akkurat er i mot meg og min kjære. Jeg har ingen egg på frys, så da var dette forsøket over. har grått mange tårer i dag. satser på en bedre dag i morgen. Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere har bedre lykke enn oss:) Utrolig trist å lese. Heldigvis har du flere forsøk. Jeg er helt sikker på at det blir deres tur en gang! Lykke til videre. Ta godt vare på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2634 Skrevet 7. mars 2011 Dagens rapport er en lite hyggelig en. Tok blodprøve på riksen i dag, og den var NEGATIV syns verden akkurat er i mot meg og min kjære. Jeg har ingen egg på frys, så da var dette forsøket over. har grått mange tårer i dag. satser på en bedre dag i morgen. Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere har bedre lykke enn oss:) Stor klem til deg!!! Forstår veldig godt hva dere går gjennom. Vær sterk og ikke gi opp håpet selvom det er så hardt. Ta være på hverandre.
Viktoria85 Skrevet 7. mars 2011 #2635 Skrevet 7. mars 2011 Huff, så trist for dere det ikke klaffet for, og dere som måtte avbryte forsøket. Jeg føler virkelig med dere, og forstår veldig godt at dette føles helt forferdelig. Mamma-klar: Hvordan gikk det med deg og deres forsøk?
ebitt Skrevet 8. mars 2011 #2636 Skrevet 8. mars 2011 Å er såå happy at jeg må bare få det ut Prøve etter fjerning av grove celleforandringer i livmorhals er normale juhu krysser fingrene for at jeg endelig kommer igang med ivf neste mens. Hilsen prøver siden september 2007 med pcos, tett eggleder, celleforandringer og den nette alder av 37!
FrkRose Skrevet 8. mars 2011 #2637 Skrevet 8. mars 2011 Og så var vi på prøvekjøret igjen... Setter Elonva i morgen, og håper på masse fine egg om et par uker, og baby i desember. Hehe, da vi sluttet med prevensjon i mars for 2 år siden, sa søsteren min at mars er den eneste måneden i året vi ikke burde lage barn. Både hun og ett av barna har bursdag rett før jul, så hun vet hva hun snakker om. Og nå kjører vi attpåtil i gang med prøverør i akkurat mars... Jaja, tror nok det vil bli en særs velkommen liten krabat samme når h*n kommer. Lykke til alle sammen!
Vilmenfårikketil Skrevet 8. mars 2011 #2638 Skrevet 8. mars 2011 Å er såå happy at jeg må bare få det ut Prøve etter fjerning av grove celleforandringer i livmorhals er normale juhu krysser fingrene for at jeg endelig kommer igang med ivf neste mens. Hilsen prøver siden september 2007 med pcos, tett eggleder, celleforandringer og den nette alder av 37! Så bra!! du har jammen meg hatt mye å stri med, godt at det nå er en ting mindre. Krysser fingrene for dere! Noen her som vet hvor lang tid det kan ta fra TESA/PESA prøve av mannnen til man kommer igang..? får ikke klare svar fra Riksen, bare at de setter igang så fort som mulig om mannen har svømmere. og hva betyr det...? foretas det prøverør på sommeren også..??
Mamma-klar Skrevet 9. mars 2011 #2639 Skrevet 9. mars 2011 Huff, så trist for dere det ikke klaffet for, og dere som måtte avbryte forsøket. Jeg føler virkelig med dere, og forstår veldig godt at dette føles helt forferdelig. Mamma-klar: Hvordan gikk det med deg og deres forsøk? Vårt forsøk gikk dessverre i en tidlig abort. Man blir så utrolig deppa, men så er det bare å dra seg opp igjen...første fryseforsøk før påske. Barnesangen: Føler med deg!! Det er godt å ha denne siden her, vi er så mange i samme båt! Føler alle rundt meg blir gravide med en gang og uten problemer, så det føles så urettferdig av og til (selv og jeg selvfølgelig unner alle en graviditet!!) Vi får bare stå på videre jenter!!!!
barnesangen Skrevet 9. mars 2011 #2640 Skrevet 9. mars 2011 Vårt forsøk gikk dessverre i en tidlig abort. Man blir så utrolig deppa, men så er det bare å dra seg opp igjen...første fryseforsøk før påske. Barnesangen: Føler med deg!! Det er godt å ha denne siden her, vi er så mange i samme båt! Føler alle rundt meg blir gravide med en gang og uten problemer, så det føles så urettferdig av og til (selv og jeg selvfølgelig unner alle en graviditet!!) Vi får bare stå på videre jenter!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå