Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når teester dere andre med graviditetstest, etter å ha fått satt inn egg?

:bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet på dag 9, men har hørt at det ikke er så vanlig

Skrevet

Gynekologen sendte "påmelding" til sykehuset i dag!! Ops... Plutselig skal vi i gang med prøverør... Surrealistisk...

Skrevet

Jeg testet 14 dager etter innsettingen, turde ikke før. *testangst*

Gynekologen sendte "påmelding" til sykehuset i dag!! Ops... Plutselig skal vi i gang med prøverør... Surrealistisk...

:strix:

Dette var gode nyheter Mayami :klem:

Skrevet

Jeg testet 14 dager etter innsettingen, turde ikke før. *testangst*

Jeg testet 9 dager etter egguttak, dvs. 7 dager etter innsetting. Det var egentlig bare for å sjekke at eggløsningssprøyta hadde gått ut av kroppen. Men så var det plutselig en svak strek der! Nå er jeg akkurat 4+0, og har testet maaange ganger etter den dagen.

Skrevet

Jeg er på dag 10 nå. Har hatt bittelitt blødning nå... venter til i morgen å se om jeg blør mer, men tørr nok ikke ta noe test, annet enn blodprøve, om det blir aktuelt :)

Skrevet

Viktoria85:gratulerer masse masse!!!!leste ikke innlegget ditt i g,og ble veldig glad!!!!!

Jeg er igang med hormon injeksjonene,ul neste fredag, innsetting av egg uke 6, er veldig spent!!

Skrevet

Litt skrive feil der,er paa fjellet og bruker ipad:)

Det skulle staa: leste innlegget ditt i dag....

Boobla: krysser fingrene!

Skrevet

Gratulrere så masse til alle med pos test.

Selv venter jeg på TR etter en uke med nesespray. Har sprøytestart fredag 4.2, og kontroll på Riksen 11.2. har plass til uttak i uke 7 om alt går etter planen.

God helg til alle her inne.

KLem

Skrevet

Bare innom med et lite spm:

Hva får jeg dekket av HELFO på andre og evnt tredje forsøk(håper jeg slipper med dette adnre). Fikk igjen alt over kr 15.000 sist(ble ca 1200 kr;) ) men hvordan er det på dette forsøket? Må jeg har utgifter tilsvarende kr.15ooo eler mer of søke om refusjon av alt over, eller plusses utgiftene til dette forsøket på det første?

har hørt en gang at jeg får 3 forsøk til prisen av 2, men vet ikke om det stemmer.

Noen her inne som kan hjelpe meg å få orden på hodet?

God helg

Skrevet

Om du har betalt 15000 så skal du ikke betale noe denne gangen mener jeg. Dvs 1500 for egguttaket må du betale. Ihvertfall sånn jeg har forstått det :) god helg å masse lykke til!

Skrevet

Viktoria85:gratulerer masse masse!!!!leste ikke innlegget ditt i g,og ble veldig glad!!!!!

Jeg er igang med hormon injeksjonene,ul neste fredag, innsetting av egg uke 6, er veldig spent!!

Tusen takk Mamma-klar! Spennende med sprøyter, ul, og innsetting. Masse lykke til fremover. Det går nok kjempefint skal du se :)

Skrevet

Bare innom med et lite spm:

Hva får jeg dekket av HELFO på andre og evnt tredje forsøk(håper jeg slipper med dette adnre). Fikk igjen alt over kr 15.000 sist(ble ca 1200 kr;) ) men hvordan er det på dette forsøket? Må jeg har utgifter tilsvarende kr.15ooo eler mer of søke om refusjon av alt over, eller plusses utgiftene til dette forsøket på det første?

har hørt en gang at jeg får 3 forsøk til prisen av 2, men vet ikke om det stemmer.

Noen her inne som kan hjelpe meg å få orden på hodet?

God helg

Nå er det bare å sende inn kvitteringene etterhvert som du henter medisiner, sammen med brevet fra sykehuset som viser at det er 2. (ev.3.)forsøk, så får du refundert alt! :jepp: Eller du kan vente og sende de inn samlet, men da innen halvt år!! Jeg valgte å ta kopier av kvitteringene før jeg sendte dem av gårde, vet jo aldri... Jeg steg også over på første forsøk... :jepp:

Det eneste du skal betale, er egenandelen til sykehuset, dvs 1500kr pr. forsøk....

Skrevet

Er det noen her inne som er i gang med IVM?

Skrevet

Så var det over for denne gang. :tristbla: Ingen av de to eskimofrøene våre klarte å klamre seg fast. Negativ test og negativ blodprøve i dag. Hadde ingen symptomer, så jeg mistet fort troen, men det lille håpet er jo alltid der...

Heldigvis er det ikke så fullt på Riksen som jeg fryktet, så det kan bli nytt ferskforsøk før påske. Hvis ikke vi får det til selv før det. Stor sjanse for det, etter 23 måneder... Mirakler skjer!

:klemmer: til alle som venter.

Skrevet

Så var det over for denne gang. :tristbla: Ingen av de to eskimofrøene våre klarte å klamre seg fast. Negativ test og negativ blodprøve i dag. Hadde ingen symptomer, så jeg mistet fort troen, men det lille håpet er jo alltid der...

Heldigvis er det ikke så fullt på Riksen som jeg fryktet, så det kan bli nytt ferskforsøk før påske. Hvis ikke vi får det til selv før det. Stor sjanse for det, etter 23 måneder... Mirakler skjer!

:klemmer: til alle som venter.

uff, så kjedelig da.. Var det første forsøk eller? Håper dere får nytt forsøk før påske!! stor klem fra meg :klemmer:

Skrevet

uff, så kjedelig da.. Var det første forsøk eller? Håper dere får nytt forsøk før påske!! stor klem fra meg :klemmer:

Takk Boobla! Dette var fryseforsøk, derfor "eskimofrø". Vi fikk to egg på frys etter første ivf i november, og nå er de brukt opp. Neste blir altså vanlig ivf igjen. Hvis vi trenger. :eeeh:

Skrevet

Hvordan gikk det på ul i dag Mamma-klar? Fikk du vite dag for innsetting til uka?

Skrevet

Hvordan gikk det på ul i dag Mamma-klar? Fikk du vite dag for innsetting til uka?

Hei Viktoria!Tusen takk for at du husker:) UL i dag, alt var bra! Egg ut tirsdag, inn torsdag...kjenner glede og litt angst for at ting ikke skal bli slik vi saa gjerne vil...Hvordan hadde du det i dagene etter eggene var satt inn? Tok du det veldig med ro? Arbeidet du 100 prosent? Jeg jobber en del nattevakter, lurer paa om jeg skal snakke med sjefen om aa kun jobbe dag..

Skrevet

Da var jeg blitt ruger igjen, fikk satt inn to fine egg på torsdag :) grusom lang denne ventetiden da... :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...