pusilus Skrevet 27. desember 2010 #2461 Skrevet 27. desember 2010 Lille's, jeg har lest og hørt om de som går på blodfortynnende både så lenge som du skal og de som har gått på det helt til fødselen. Noen av dem har vært gjennom en rekke spontanaborter og andre har hatt prøverørsforsøk flere ganger tidligere som ikke har ført til positiv test. Det er vel flere grunner til at slike preparater brukes, og den ene er for å minske faren for koaguleringer i blodårene i morkaken. Krysser fingrene for deg og alle andre som er i forsøk.
synnylove Skrevet 27. desember 2010 #2462 Skrevet 27. desember 2010 Hei alle ivf'er og prøvere KJekk tråd dette... Er det noen som vet hvor lang tid det går mellom hvert forsøk? På den offentlige klinnkken der jeg skal, sies det at det er ca 5 mnd fra forsamtalen til første innsettning, er det da vanlig at f.eks er 5 mnd til nr 2 innsetting om d ikke ågr på første?? Huff...aaaalt taaar sååå lang tid....
pusilus Skrevet 27. desember 2010 #2463 Skrevet 27. desember 2010 Hei alle ivf'er og prøvere KJekk tråd dette... Er det noen som vet hvor lang tid det går mellom hvert forsøk? På den offentlige klinnkken der jeg skal, sies det at det er ca 5 mnd fra forsamtalen til første innsettning, er det da vanlig at f.eks er 5 mnd til nr 2 innsetting om d ikke ågr på første?? Huff...aaaalt taaar sååå lang tid.... Jeg hadde første uttaket i mai i år, som endte med negativ test. Innsettingen etter det (fryseforsøk) var i september, og det var pga min ferie, klinikkens ferie, og min ferie igjen i tilleg til syklusen min. Jeg kjenner ei som har hatt to uttak og fem innsettinger fra juni til desember, så det kommer vel an på hvordan din syklus klaffer med klinikkens ferier og kapasitet. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #2464 Skrevet 28. desember 2010 Hei, Liker tråden deres Mannen og jeg skal igjennom prøverør, ettersom han frivillig steriliserte seg for endel år siden. Vet noen noe om oddsen for graviditet i tileller som dette? Der trolig ingen av oss har nedsatt evne til å bli gravide, eneste "problemet" er at hans svømmere ikke finner veien uten hjelp grunnet sterilisasjonen.
barnesangen Skrevet 31. desember 2010 #2465 Skrevet 31. desember 2010 Hei jenter. Etter pos EL test på dag 13 i syklusen, vi oss selvsagt i de tidene. Jeg hadde vel et ørlte håp om at nå ville det klaffe, og kjente spenninge økte bittelitt da TR ikke kom til vanlig tid. Jeg har alltid hatt stabil syklus. I dag kom TR likevel, så da ble jeg litt skuffet. Det gledelige oppi dette er at vi nå får oppstart med 2.IVF forsøk på Riksen. Grugleder meg, da jeg vet hva som venter oss, og fordi spenningen om vi lyktes blir verre nå enn sist. Ønsker dere alle sammen her inne et RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!! Håper vi kan få oppfylt drømmen vår om små tassende føtter i løpet av 2011. Stor nyttårsklem
Lille´s Skrevet 1. januar 2011 #2466 Skrevet 1. januar 2011 Hei og gratulerer med innsetting - og 17 egg på frys! Jeg har ikke hørt/lest om andre i din situasjon, så jeg har ingen gode råd eller tanker å dele meg deg. Men ønsker deg lykke til og krysser fingrene for den første testen din Julaften kom desverre mensen, så da er det bare å holde motet oppe og sette i gang igjen nå i januar.. Godt nytt år til alle sammen! Ønsker alle alt godt for 2011 og dette skal bli vårt år!!!
Lille´s Skrevet 1. januar 2011 #2467 Skrevet 1. januar 2011 Hei og gratulerer med innsetting - og 17 egg på frys! Jeg har ikke hørt/lest om andre i din situasjon, så jeg har ingen gode råd eller tanker å dele meg deg. Men ønsker deg lykke til og krysser fingrene for den første testen din Julaften kom desverre mensen, så da er det bare å holde motet oppe og sette i gang igjen nå i januar.. Godt nytt år til alle sammen! Ønsker alle alt godt for 2011 og dette skal bli vårt år!!!
pringles77 Skrevet 2. januar 2011 #2468 Skrevet 2. januar 2011 Hei folkens:) Godt nytt år;) Om 4 dager får vi forhåpentligvis vite kjønnet;) gleder oss;)
rubie Skrevet 2. januar 2011 #2469 Skrevet 2. januar 2011 Hei folkens:) Godt nytt år;) Om 4 dager får vi forhåpentligvis vite kjønnet;) gleder oss;) Så spennende! Hadde vært veldig kjekt om du ville dele det med oss! Hva tror du selv at det blir? Jeg skal ringe inn menstruasjonen min i midten av januar for oppstart av kort regime i midten av februar. Blir spennende! Håper alt står bra til med ditt barn.
pusilus Skrevet 2. januar 2011 #2470 Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår jenter Måtte det blir et flott år Hei folkens:) Godt nytt år;) Om 4 dager får vi forhåpentligvis vite kjønnet;) gleder oss;) Spennende pringles
barnesangen Skrevet 3. januar 2011 #2471 Skrevet 3. januar 2011 Da blir det spraystart 21.01, hormonsprøyter i uke 5 og foreløpig uttak i uke 7. Kjenner det ble mer levende med en gang. Litt sommerfugler i magen kjenner jeg, selv om jeg har gjort det før. Får papirer og respter i posten en av de næremeste dagene. Lykke til alle her inne:) Nyttårsklem
pringles77 Skrevet 6. januar 2011 #2472 Skrevet 6. januar 2011 Så spennende! Hadde vært veldig kjekt om du ville dele det med oss! Hva tror du selv at det blir? Jeg skal ringe inn menstruasjonen min i midten av januar for oppstart av kort regime i midten av februar. Blir spennende! Håper alt står bra til med ditt barn. Alle sier det kommer til å bli gutt pgaa fasongen på magen;)
Laserwater Skrevet 6. januar 2011 #2473 Skrevet 6. januar 2011 Har prøvd i åresvis, ble så henvist til Porsgrunn og på 2.uttak og 3.innsetting satt den! Testet positivt i går men tror ikke det har gått opp for meg enda!!
Rockymor Skrevet 6. januar 2011 #2475 Skrevet 6. januar 2011 Hei der alle jenter! Nå er det fryktelig lengen siden jeg har vært her inne. Var i Porsgrunn i slutten av aug til sluttsamtale, som jeg har nevnt tidligere, der legen sa flere forsøk var bortkasede penger siden jeg er tom for egg. (4 IVF-forsøk) Vi bestemte oss for eggdonasjon fra Island og da det koster litt, bestemte vi oss for å spare frem til sommeren 2011. Det vi ikke regnet med, var at vi skulle bli gravide av oss selv!!!!!!!! Jeg er i dag 11 uker på vei, og krysser fingre og tær for at vi får beholde. Har hatt en god del smerter og trykk/press i underlivet og ryggen og jeg har hatt farget utflod siden uke 6. I flg fastlegen kan jeg ta det med ro siden jeg ikke blør ferskt blod...??? Var på første UL uke 7+4, det var spesielt å se hjerteslag og ikke folikkler på skjermen!!! Skal til ny UL den 17. januar og håper bare det fremdeles er liv!! Til alle dere jenter der ute; Ikke gi opp håpet selv om det av og til ser mørkt ut!!!! Stor klem til dere alle fra Rockymor
Gjest Vettel Skrevet 6. januar 2011 #2476 Skrevet 6. januar 2011 Rockymor: Ble så rørt at jeg sitter og griner.
ebitt Skrevet 6. januar 2011 #2477 Skrevet 6. januar 2011 Fantastisk Rockymor. Lykke til videre, du må oppdatere oss underveis
Coriander Skrevet 8. januar 2011 #2479 Skrevet 8. januar 2011 Hei der alle jenter! Nå er det fryktelig lengen siden jeg har vært her inne. Var i Porsgrunn i slutten av aug til sluttsamtale, som jeg har nevnt tidligere, der legen sa flere forsøk var bortkasede penger siden jeg er tom for egg. (4 IVF-forsøk) Vi bestemte oss for eggdonasjon fra Island og da det koster litt, bestemte vi oss for å spare frem til sommeren 2011. Det vi ikke regnet med, var at vi skulle bli gravide av oss selv!!!!!!!! Jeg er i dag 11 uker på vei, og krysser fingre og tær for at vi får beholde. Har hatt en god del smerter og trykk/press i underlivet og ryggen og jeg har hatt farget utflod siden uke 6. I flg fastlegen kan jeg ta det med ro siden jeg ikke blør ferskt blod...??? Var på første UL uke 7+4, det var spesielt å se hjerteslag og ikke folikkler på skjermen!!! Skal til ny UL den 17. januar og håper bare det fremdeles er liv!! Til alle dere jenter der ute; Ikke gi opp håpet selv om det av og til ser mørkt ut!!!! Stor klem til dere alle fra Rockymor For en gledelig historie Rockymor!!! Har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått med deg siden vi 'snakket' sist. Så glad for at du slipper å gå igjennom eggdonasjon ( som vi må...) Gratulerer så mye, dette har dere virkelig fortjent
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #2480 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så mye Rokcymor Så utrolig fantastisk :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå