Gå til innhold

IVF GJENGEN


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om et misslykket prøverørsForsøk kan gi sykluskluss?

Kunstige hormoner kan gi en hel masse sykluskluss, ja. Ikke for alle. For noen i kort tid, for noen i lang tid, for noen endres syklusen for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nesten seks dager over forventet mens etter sist mislykkede forsøk, så ja det kan nok bli kluss ja...

takk for svar:) da vet jeg i allefall hvorfor min er sen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er en jente på 21 som kanskje skal gå igjennom prøverør snart. Jeg har vært syk som liten som gjør at jeg ikke kan få barn på egenhånd. Nå har gutten min vært å sjekket seg, å alt er bra med han :) så snart blir vi innkalt får å snakke om hva som skjer videre. Legen min sa at han skulle hjelpe meg med dette. Siden han bedde gutten min å sjekke seg, så går jeg ut ifra at det er prøverør han mener.Han sa at det er veldig stor sjangs får at jeg kan bli gravid, men at jeg trenger hjelp. Derfor spør jeg dere som har gjort dette før, åssen fungere prosessen ? Tok de lang tid før dere ble gravide ? Må jeg forbedre meg på å gå igjennom en vanskelig tid ? Har hørt noen som har sakt at det er ett rent helvete å gå igjennom.

Anonymous poster hash: 7b6fa...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på tråden! Kom hjem fra undersøkelse med kontrastvæske idag, og med henvisning til IVF. Noen her som har erfaring med IVF i Tromsø? Vil gjerne høre!
Synes det er helt jævlig tungt å måtte innse at vi ikke klarer dette på egen hånd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Hei 

vi er godt igang med ivf prosessen 

Er idag 12 dager DPO og 7 dager siden tilbakesetting av embryo , jeg er svak og klarer ikke å vente til 14 desember for å teste meg, men mitt spørsmål er om ovitrelle er av kroppen nå? Er 14 dager siden jeg satt den sprøyten. 
jeg har tatt tester som har vært negative og veldig veldig svakt positive, men idag har jeg fått 2 veldig sterkt positive, er det for tidlig å glede seg ? Se bilder fra testene idag 

Anonymkode: 78c1a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei 

vi er godt igang med ivf prosessen 

Er idag 12 dager DPO og 7 dager siden tilbakesetting av embryo , jeg er svak og klarer ikke å vente til 14 desember for å teste meg, men mitt spørsmål er om ovitrelle er av kroppen nå? Er 14 dager siden jeg satt den sprøyten. 
jeg har tatt tester som har vært negative og veldig veldig svakt positive, men idag har jeg fått 2 veldig sterkt positive, er det for tidlig å glede seg ? Se bilder fra testene idag 

Anonymkode: 78c1a...eaa

Gratulerer! Ovitrelle er ute etter 10 dager.

Anonymkode: 1ee1e...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2013 den 0.22):

Hei :) jeg er en jente på 21 som kanskje skal gå igjennom prøverør snart. Jeg har vært syk som liten som gjør at jeg ikke kan få barn på egenhånd. Nå har gutten min vært å sjekket seg, å alt er bra med han :) så snart blir vi innkalt får å snakke om hva som skjer videre. Legen min sa at han skulle hjelpe meg med dette. Siden han bedde gutten min å sjekke seg, så går jeg ut ifra at det er prøverør han mener.Han sa at det er veldig stor sjangs får at jeg kan bli gravid, men at jeg trenger hjelp. Derfor spør jeg dere som har gjort dette før, åssen fungere prosessen ? Tok de lang tid før dere ble gravide ? Må jeg forbedre meg på å gå igjennom en vanskelig tid ? Har hørt noen som har sakt at det er ett rent helvete å gå igjennom.

 

Anonymous poster hash: 7b6fa...ae1

Lykke til med oppstart ☺️
for oss er det mannlig faktor. Vi er begge unge, og håpet at det skulle klaffe fort med ivf etter å ha prøvd i 1 år. Synes prosessen startet bra, men vi måtte vente noen mnd med oppstart pga vi ikke hadde bodd sammen i 2 år.. så når datoen vår endelig kom, så stoppet alt opp pga corona.. vi kom igang igjen i august, men synes det har vært tøft og alt oppslukende, så anbefaler deg å ikke tenke så langt fram, og ta en dag om gangen. Ting skjer fort når man først er i gang 😊

Anonymkode: e3cec...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lykke til med oppstart ☺️
for oss er det mannlig faktor. Vi er begge unge, og håpet at det skulle klaffe fort med ivf etter å ha prøvd i 1 år. Synes prosessen startet bra, men vi måtte vente noen mnd med oppstart pga vi ikke hadde bodd sammen i 2 år.. så når datoen vår endelig kom, så stoppet alt opp pga corona.. vi kom igang igjen i august, men synes det har vært tøft og alt oppslukende, så anbefaler deg å ikke tenke så langt fram, og ta en dag om gangen. Ting skjer fort når man først er i gang 😊

Anonymkode: e3cec...d7a

Innlegget du svarte på er fra 2013, så hi får virkelig håpe at de har fått barn til nå 😆❤️

Anonymkode: d9d8e...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...