Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:grine: Så fantastisk Rubie :hoppendeglad:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:bolledeig: Dette var fantastiske nyheter, Rubie!

:hoppe::hoppendeglad::danser: :danser: :danser::hoppendeglad::hoppe:

Hopper og danser her på dine vegne, og så må du ta det helt med ro og passe godt på spirene dine. :kgbaby:

Skrevet

Uææææ :);):) Så morsomt Rubie. Her må du virkelig bare roe ned å ruge. Fantastiske nyheter - er kjempegla på dine vegne å sender en stor klem :)

:grine: Så fantastisk Rubie :hoppendeglad:

:bolledeig: Dette var fantastiske nyheter, Rubie!

:hoppe::hoppendeglad::danser: :danser: :danser::hoppendeglad::hoppe:

Hopper og danser her på dine vegne, og så må du ta det helt med ro og passe godt på spirene dine. :kgbaby:

Tusen takk! :klem: :klem: :klem:

Har drømt om tvillinger i hele natt. Håper bare de kan holde seg der inne lenge, helst over uke 30. Jeg har prøvd å gjøre ingenting i hele dag, men det er ikke lett...

Håper dere andre også snart får se noen bankende hjerter der inni :rodmer:

Skrevet

Så utrolig koselig! Gratulerer med tvillinger :hoppe::danser::hoppe:

Godt at det hele fikk en lykkelig slutt - det var vel fortjent etter starten på hele svangerskapet også! :klemmer:

Skrevet

Hei Rubie! SÅ FANTASTISK!!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!!!!! :klemmer:

Skrevet

Gratulrere Rubie!!!!! Så fantastiske nyheter:) nå bel jeg glad nå.

Har selv vært til samtale på sykehuset i dag. Ble tatt på alvor med mine tanker før 3.og siste forsøk. Tok masse blodprøver(7 glass!!!!), og skal inn til en undersøkelse av livmor. Dagens UL viste noe som kunne være polypper, men det kunne også være væske(akkurat ferdig med mensen).JEg husker ikke hva undersøkelsen heter, men jeg tror de går inn med et tynt rør eller noe og titter på det de skal. kunne også fjerne evnt polypper. Resultatet vil vise om jeg blir henvist til noe de kalte hyst........(et eller annet) i narkose.

Status pr.idag er at reservasjoen til siste forsøk står ved lag inntil videre.Så får vi se hva som skjer videre.

Noen her inne som har erfaring med evnt polypper?

Blodprøvene gikk på koagulering og immunologi eller noe sånt. Aldri sett slike prøve skjema før.

ha en fortsatt god ettermiddag.

Skrevet

Tusen takk! :klem: :klem: :klem:

Har drømt om tvillinger i hele natt. Håper bare de kan holde seg der inne lenge, helst over uke 30. Jeg har prøvd å gjøre ingenting i hele dag, men det er ikke lett...

Håper dere andre også snart får se noen bankende hjerter der inni :rodmer:

:klemmer: så bra, Rubie, gratulerer!! Krysser alt jeg kan for at de holder seg der inne til minst uke 30!! Fint med flere solskinnshistorier :)

Skrevet

Gratulerer Rubie! :D Dette var morro!

Har selv vært på sykehuset i dag og hatt innsett, 2 flotte egg ble satt inn :) Så da håper jeg på en positiv test om 14 dager!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei Rubie! SÅ FANTASTISK!!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!!!!! :klemmer:

Tusen takk! :klem:

Gratulrere Rubie!!!!! Så fantastiske nyheter:) nå bel jeg glad nå.

Har selv vært til samtale på sykehuset i dag. Ble tatt på alvor med mine tanker før 3.og siste forsøk. Tok masse blodprøver (7 glass!!!!), og skal inn til en undersøkelse av livmor. Dagens UL viste noe som kunne være polypper, men det kunne også være væske(akkurat ferdig med mensen).JEg husker ikke hva undersøkelsen heter, men jeg tror de går inn med et tynt rør eller noe og titter på det de skal. kunne også fjerne evnt polypper. Resultatet vil vise om jeg blir henvist til noe de kalte hyst........(et eller annet) i narkose.

Status pr.idag er at reservasjoen til siste forsøk står ved lag inntil videre.Så får vi se hva som skjer videre.

Noen her inne som har erfaring med evnt polypper?

Blodprøvene gikk på koagulering og immunologi eller noe sånt. Aldri sett slike prøve skjema før.

ha en fortsatt god ettermiddag.

Tusen takk! :klemmer:

Så bra at de tok deg på alvor. Nesten så en håper at de finner noe, for da er det kanskje noe som kan gjøres med så det går bedre neste forsøk. :jepp:

Har ingen erfaring med polypper, men mener å ha hørt at de kan lage trøbbel og at de kan fjernes. Lykke til! :klemmer:

:klemmer: så bra, Rubie, gratulerer!! Krysser alt jeg kan for at de holder seg der inne til minst uke 30!! Fint med flere solskinnshistorier :)

Tusen takk! :hug: Måtte det vare...

Gratulerer Rubie! :D Dette var morro!

Har selv vært på sykehuset i dag og hatt innsett, 2 flotte egg ble satt inn :) Så da håper jeg på en positiv test om 14 dager!

Lykke til alle sammen :)

Tusen takk! :hug: Håper du også får se ett eller to små bankende hjerter om noen uker... :rodmer:

Skrevet

Bivirkninger på Progynova og Crinone? Ømme pupper? Sinnsykt ømme pupper? :/ aua! Noen som veit? Og om det evt er noe jeg kan gjøre med det, klarer jo ikke ligge på siden i senga engang :/

5 dager har gått siden innsett, 9 dager igjen til testing.. Kan ikke skryte av at dagene går så fort nei *vente, vente*

Skrevet

Bivirkninger på Progynova og Crinone? Ømme pupper? Sinnsykt ømme pupper? :/ aua! Noen som veit? Og om det evt er noe jeg kan gjøre med det, klarer jo ikke ligge på siden i senga engang :/

5 dager har gått siden innsett, 9 dager igjen til testing.. Kan ikke skryte av at dagene går så fort nei *vente, vente*

Hei! Når begynte symptomene dine? Jeg fikk også ømme pupper ved forrige forsøk (og da var det jo utslag på hcg). Jeg fikk selv satt inn 2 egg i går så venter også...

Skrevet

Hei! Når begynte symptomene dine? Jeg fikk også ømme pupper ved forrige forsøk (og da var det jo utslag på hcg). Jeg fikk selv satt inn 2 egg i går så venter også...

De begynnte på dag 4 dager etter innsett, så derfor jeg tenkte det bare var bivirkninger på medisinene. Hater å gå å vente på den testdagen altså... 7 laaaange dager igjen!

Skrevet

Fryseforsøk nr. 2 har endt i en positiv test, det er både skummelt og fantastisk. Første ul i beg. av mai, videre oppfølging avtales da hvis alt ser bra ut. Er livredd for at det skal ende som forrige gang :tristbla:

Skrevet

Fryseforsøk nr. 2 har endt i en positiv test, det er både skummelt og fantastisk. Første ul i beg. av mai, videre oppfølging avtales da hvis alt ser bra ut. Er livredd for at det skal ende som forrige gang :tristbla:

Gratulerer!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Vi må jo tro at det går bra! Men må si at jeg skjønner deg godt. Har ikke helt våget å slippe gleden løs selv. Jeg ønsker deg iallefall MASSE LYKKE TIL. :hug: :hug:

Skrevet

Så fint pusilus. Krysser fingrene for at det går helt fint for seg denne gangen. :strix:

Skrevet

Fantastisk nyhet! Jeg skjønner veldig godt at du er redd, men dette skal gå bra!!!

Skrevet

De begynnte på dag 4 dager etter innsett, så derfor jeg tenkte det bare var bivirkninger på medisinene. Hater å gå å vente på den testdagen altså... 7 laaaange dager igjen!

Det kan vel like godt være symptomer på graviditet? Hadde du symptomer ved forrige fryseforsøk? Er enig i den FORFERDELIG lange ventetide...!!!

Skrevet

:klemmer: så bra, gratulerer!! Tror og håper virkelig det går bra denne gangen!!!

Skrevet

Å, så bra Pusilus!!!!! :hoppe: Da virket det at jeg tenkte for deg da - skal fortsette med det til du er på trygg grunn, sånn i tilfelle...! :klem:

Skrevet (endret)

Det kan vel like godt være symptomer på graviditet? Hadde du symptomer ved forrige fryseforsøk? Er enig i den FORFERDELIG lange ventetide...!!!

Var noe øm i puppene sist gang også, men kan ikke huske at det var så ille som nå. Har hatt noe stikkinger (menslignende smerter) i dag. Men føler ingen ting enda, og som jeg ser fler skriver så føler de det hvis det har gått bra, og derfor har jeg ikke så store forhåpninger egentlig.

Er det noen som har kjennskap til Lutinus vag? Jeg har fått resept på de i stede for Crinone, og lurer på om noen ar noe erfaring? Og om noen synes disse var bedre? Om det ble like mye "søl"/"kaker" som av Crinonen?

Må hente ut medisiner i morgen, senest torsdag morgen og håper at jeg får noen tips før det :)

Endret av Lille´s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...