barnesangen Skrevet 29. juli 2011 #2781 Skrevet 29. juli 2011 Oppstart med nesespray og tabletter til uka Like spennende nå som sist Skal du igang igjen allerede Develina! Så spennende:) Håper det sitter på første forsøk. KLem
Devilina Skrevet 29. juli 2011 #2782 Skrevet 29. juli 2011 Ja jeg skal det. Bedre å sette i gang igjen før man brått er for gammel. Er nå bare 30, og det er vel ingen alder Og så har jeg lyst på to tette i grunn.
barnesangen Skrevet 31. juli 2011 #2783 Skrevet 31. juli 2011 NOen her inne som har blitt gravide etter fjerning av polypper/muskelknuter? hadde vært gøy å hørt om noen, så jeg kan øyne håp om at det kan gjelde meg også Fikk TR 3 dager på overtid.Har fått den på overtid en gang tildigere, da var det 5 dager. HVer gang har jeg tenkt at jeg burde ta en test, men selvsagt er ikke det i hus når jeg trenger det (tihi).....så når jeg skal kjøpe, kommer TR. nesten litt komisk. Vet derfro ikke om TR er forsinket fordi embryet sneier innom livmorveggen uten å feste seg eller hva det er. hadde kraftige, men normale mens smerter 2 dager før forventet mens.......ellers ingenting. ja,ja....det fine med slik er at jeg drikke vin, bruke ventetiden på f.eks trening, nyte tiden ekstra med min kjære, ha mye kos og sex, og prøve å la tankene være i rett fokus. FOrtsatt god sommer alle sammen . Stor KLEM
Gjest boobla Skrevet 3. august 2011 #2784 Skrevet 3. august 2011 hei hei. lenge siden jeg har vært her inne. venter på fryseforsøk i naturlig syklus. skal i gang i denne mnd. det bli spennende!! håper å håper
Devilina Skrevet 4. august 2011 #2785 Skrevet 4. august 2011 Da har oppstarten med nesespray startet. Hvordan var det igjen.... kunne man få vondt i hode av den?
pusilus Skrevet 6. august 2011 #2786 Skrevet 6. august 2011 Spennende develina Og ja, man kan få hodepine av sprayen. Hvilke medikamenter er det du bruker? Barnesangen, håper det er fjerning av poplypper som skal til for at et lite mirakel sitter. boobla, krysser fingrene for deg Hos meg er det foreløpig bare venting, syklusen min har levd sitt eget liv siden jeg mistet igjen i mai og har i snitt blitt to dager kortere for hver gang... Jeg lar kroppen styre løpet og bestemme når det neste forsøket blir. Nå er fokuset på ferie og kjærestetid
Devilina Skrevet 24. august 2011 #2787 Skrevet 24. august 2011 Spennende develina Og ja, man kan få hodepine av sprayen. Hvilke medikamenter er det du bruker? Barnesangen, håper det er fjerning av poplypper som skal til for at et lite mirakel sitter. boobla, krysser fingrene for deg Hos meg er det foreløpig bare venting, syklusen min har levd sitt eget liv siden jeg mistet igjen i mai og har i snitt blitt to dager kortere for hver gang... Jeg lar kroppen styre løpet og bestemme når det neste forsøket blir. Nå er fokuset på ferie og kjærestetid Bruker samme medisinenen som jeg gikk på sist. Suprecur nesespray og skal starte på Menopur sprøyter i morgen.... Det er skummelt og spennende på en og samme gang Krysser bare fingrene for at jeg ikke blir overstimmulert, for jeg hadde vist mange sånne poser eller hva det nå var.... Forresten, er det lite folk her inne nå? Synes det var så aktivitet her før da jeg prøvde på den første skatten
pusilus Skrevet 24. august 2011 #2788 Skrevet 24. august 2011 Det er lite aktivitet i denne tråden ja, det finnes en IVF tråd for 2011 også, litt mer aktivitet der. Hvordan går det med bivirkningene? Har du begynt med sprøyter nå?
Devilina Skrevet 24. august 2011 #2789 Skrevet 24. august 2011 Starter med sprøytene i morgen 150 IE i en uke og så kontroll Lite bivirkninger bortsett fra trøtt og litt hodepine til tider Er det en side til, da må jeg lete opp den og ta en titt
blondina Skrevet 9. oktober 2013 #2790 Skrevet 9. oktober 2013 Er det flere KGdamer som holder på med IVF enn meg?
Mayami Skrevet 9. oktober 2013 #2791 Skrevet 9. oktober 2013 Jada, mange av oss... Skal i gang med fryseforsøk nå i november, søskenforsøk. Fikk en liten gutt på 2. forsøk, født juni 2012. Har så hatt ett avbrutt fryseforsøk (overlevde ikke opptining) og ett negativt ICSI-forsøk. Hvor er du i løypa?
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. oktober 2013 #2792 Skrevet 9. oktober 2013 Holder ikke på med IVF men er styggelig redd for at vi må. Er dette like smertefullt fysisk som jeg tror? Jeg er kjempe redd og vurderer sterkt og ikke gå videre i utredning om det skulle bli tilfelle.. Også har jeg selvfølgelig kjempe sprøyteskrekk, blir man vandt til det??
Askmeagain89 Skrevet 9. oktober 2013 #2793 Skrevet 9. oktober 2013 Vi skal snart begynne også. Venter bare på å bli ferdig med laparoskopi
blondina Skrevet 9. oktober 2013 #2794 Skrevet 9. oktober 2013 Har hatt egguttak i dag. Fikk ut 5 egg. Hvor mange som blir befrukta og som deler seg gjenstår å se. Er ganske nervøs for at jeg ikke skal få et eneste et til innsett. Skulle gjerne hatt noen på frys også. Ellers kan jeg fortelle at dette er vårt første forsøk og vi begge er 31 år og var prøvere i to år før vi ble utredet. Jeg er årsaken til at vi må ha IVF fordi jeg har endometriose som gjør det vanskelig for egget å feste seg.
pusilus Skrevet 10. oktober 2013 #2795 Skrevet 10. oktober 2013 Solstråla88, det er mange med deg blandet ivf-jenter jeg kjenner som har sprøyteskrekk, meg inkludert, noen klarer å sette sprøytene selv og andre får hjelp. Jeg synes det var best å sette dem selv for da hadde jeg kontrollen når det skjedde! Man blir vant til det utroligste, før vi begynt med forsøk hadde jeg aldri trodd at jeg kunne satt sprøyter på meg selv. Det går nok bra med deg også hvis dere kommer dit hen. Gratulerer med flott uttak blondina, krysser fingrene for godt resultat videre! (Jeg har endometriose jeg også forresten ) Jeg(vi) er snart i gang med søskenforsøk, har fra før ei lita jente født juli 2012 som ble til på fjerde insett (1 fersk og 3 frys) Jeg er spent og håper vi klarer å få til et søsken noe som sannelig ikke er helt sikkert.
blondina Skrevet 11. oktober 2013 #2796 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har blitt ruger! Av de 5 egga vi fikk ut ble 3 befrukta. Av de 3 ble et egg satt inn og jeg fikk et på frys. Det siste var altfor fragmentert til at det kunne fryses. Krysser alt som er for at det går bra! Solstråla88, sprøtene er ingenting å være redd for. Nålene er så tynne at du så vidt kjenner det. Jeg syntes også det var rart og ubehagelig å skulle stikke meg selv, men når jeg først hadde gjort det en gang var det ikke noen sak. Synes heller ikke at du skal være redd for at ivf kan være smertefullt. Tida det tar både med uttak og innsett er så kort at du klarer det selv om det skulle gjøre litt vondt. Jeg hadde vondt under uttaket, men gjør det gladelig en gang til om det resulterer i en baby!
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. oktober 2013 #2797 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har blitt ruger! Av de 5 egga vi fikk ut ble 3 befrukta. Av de 3 ble et egg satt inn og jeg fikk et på frys. Det siste var altfor fragmentert til at det kunne fryses. Krysser alt som er for at det går bra! Solstråla88, sprøtene er ingenting å være redd for. Nålene er så tynne at du så vidt kjenner det. Jeg syntes også det var rart og ubehagelig å skulle stikke meg selv, men når jeg først hadde gjort det en gang var det ikke noen sak. Synes heller ikke at du skal være redd for at ivf kan være smertefullt. Tida det tar både med uttak og innsett er så kort at du klarer det selv om det skulle gjøre litt vondt. Jeg hadde vondt under uttaket, men gjør det gladelig en gang til om det resulterer i en baby! Tusen takk for svar:-) Jeg har hele tiden vært veldig usikker og kunne godt tenkt meg og adoptere, det hadde absolutt ikke vært noen nedtur for meg, men for mannen derimot er det en veldig nedtur, han vil prøve alt. Men, nå skal det sies at vi er helt i startfasen av utredningen, jeg er nettopp ferdig med mine to blodprøver og mannen skal ta spermprøve på tirsdag, så vi får vente og se hva som er svaret før vi tar noen sorger.
maih Skrevet 12. oktober 2013 #2798 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg er ny her inne. Vi er i gang med første ivf. Her er det mannen som er problemet. Jeg går nå på Gonal F, skal inn til innvending UL på Tirsdag:) og vi er veldig spente på nårtid første egg-uthenting blir, og om det i det heletatt er noen egg;-) er sååå spent gleder meg masse, å krysser fingrene for at alt går bra. Og kanskje at ailt klaffer på 1.forsøk :-)
Mayami Skrevet 15. oktober 2013 #2799 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ny her inne. Vi er i gang med første ivf. Her er det mannen som er problemet. Jeg går nå på Gonal F, skal inn til innvending UL på Tirsdag:) og vi er veldig spente på nårtid første egg-uthenting blir, og om det i det heletatt er noen egg;-) er sååå spent gleder meg masse, å krysser fingrene for at alt går bra. Og kanskje at ailt klaffer på 1.forsøk :-) Håper det gikk fint med deg i dag! Skal se det klaffer på første! Det er i alle fall viktig å være optimist selv, i tillegg til realist... Har så langt ikke klaffet på første for oss (lille ble til på andre forsøk, og så langt har vi hatt ett avbrutt frys og en negativ ICSI som søskenforsøk). Lykke til!
maih Skrevet 15. oktober 2013 #2800 Skrevet 15. oktober 2013 Håper det gikk fint med deg i dag! Skal se det klaffer på første! Det er i alle fall viktig å være optimist selv, i tillegg til realist... Har så langt ikke klaffet på første for oss (lille ble til på andre forsøk, og så langt har vi hatt ett avbrutt frys og en negativ ICSI som søskenforsøk). Lykke til! gikn fint i dag. Skal til uthenting på fredag:-) gruer litt til dette, lurer på om det gjør vondt etterpå? Får man sykemelding etter egguthenting/tilbakesetting? Har en jobb der det er ganske travelt og mye å gjøre. Å er litt spent på om jeg klarer/burde jobbe like etter dette.?...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå