Pixie88 Skrevet 13. november 2010 #2381 Skrevet 13. november 2010 synes det var rart hvordan man hang seg opp i det jeg spurte om med folsyre siden jeg ikke spurte om når man skal begynne med det men om dere andre har begynt allerede =) vet man skal ta fra man planlegger å bli gravid , men da ville det sagt at jeg måtte gått på det konstant de 3 siste årene ellers går ikke tiden fort nok synes jeg når man går å venter på å kunne teste er kun på RD 4 i dag....tida kunne gjerne gått fortere !!! sover dårlig om nettene også nå så det er ikke akkurat med på å få tida til å gå fortere heller noen som har noen gode tips om hva man kan gjøre i mens for å få tida til å gå fortere ? har dere forresten klart å vente til dag 14 eller testa tidligere ?
FrkRose Skrevet 15. november 2010 #2382 Skrevet 15. november 2010 Her blir det uttak på torsdag! :) Jobber nå hardt med å få opp troen på at dette skal ha noe for seg...
pringles77 Skrevet 16. november 2010 #2383 Skrevet 16. november 2010 Her blir det uttak på torsdag! :) Jobber nå hardt med å få opp troen på at dette skal ha noe for seg... lykke til;)
FrkRose Skrevet 16. november 2010 #2384 Skrevet 16. november 2010 lykke til;) Masse tusen takk Pringles!! Jeg er fortsatt ganske laidback til det hele, men det endrer seg kanskje snart. :gjeiper:
Vilmenfårikketil Skrevet 17. november 2010 #2385 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer så mye , Moonangel!! Krysser alt jeg har (utenom bena, haha) for at det går bra! Hvor lang tid tok det før dere her inne ble kalt inn til samtale på Riksen e.l. ? Papirene for IVF ble sendt inn i beg av måneden... har ikke tatt blodprøver under mensen ennå, venter den nå (håper den ikke kommer, men vet den gjør det, pms så til de grader... så da får jeg tatt den og, såvidt jeg vet er det det eneste som mangler. Lykke til alle andre også!
Gjest Blush Skrevet 17. november 2010 #2386 Skrevet 17. november 2010 synes det var rart hvordan man hang seg opp i det jeg spurte om med folsyre siden jeg ikke spurte om når man skal begynne med det men om dere andre har begynt allerede =) vet man skal ta fra man planlegger å bli gravid , men da ville det sagt at jeg måtte gått på det konstant de 3 siste årene ellers går ikke tiden fort nok synes jeg når man går å venter på å kunne teste er kun på RD 4 i dag....tida kunne gjerne gått fortere !!! sover dårlig om nettene også nå så det er ikke akkurat med på å få tida til å gå fortere heller noen som har noen gode tips om hva man kan gjøre i mens for å få tida til å gå fortere ? har dere forresten klart å vente til dag 14 eller testa tidligere ? Har dessverre ingen tips, rugetia er ulidelig synes jeg Jeg har aldri klart å vente lenger enn til RD 9 med å teste, og da jeg var gravid testa jeg også positivt så tidlig (midt på dagen til og med). Men det er jo greit å vente, så brenner man ikke vekk like mye penger på å teste også- det blir jo fort noen kroner av det. Nå er du jo på dag 8 da, så det har vel festet seg dersom det har gått- har du noen symptomer? Masse tusen takk Pringles!! Jeg er fortsatt ganske laidback til det hele, men det endrer seg kanskje snart. :gjeiper: Lykke til med uttak! Jeg er også ganske laid-back av meg- men akkurat i rugetida er det vanskelig! Man vet jo at man KAN være gravid, så man blir ganske opphengt i å kjenne etter på kroppen.
Mayami Skrevet 17. november 2010 #2387 Skrevet 17. november 2010 Vi lukter på muligheten for ivf. Har siden august 2007 uten noen positive tester. Vært til gyn og lap uten at de fant noe på verken meg eller mannen. Jeg er 28 og mannen noe eldre. Sikkert ikke mulig å si noe om, men tror dere vi har sjangs? Vintakket nei til å sette i gang ivf rett etter lap, og gyn ble nesten sur på oss for det. "Dere som er såpass unge har veldig gode sjanser for positiv behandling". Og nå angrer vi på at vi ikke kastet oss på med en gang...
Ilse Skrevet 18. november 2010 #2388 Skrevet 18. november 2010 Å så kjekt å ha funnet denne gruppen Meg og samboeren har prøvd i 2 år og er nå i gang med ivf. Fikk satt inn ett egg på mandag og synes tiden snegler seg avgårdet.. 14 dager virker uendelig lenge for svar.. Går og kjenner etter symptomer, men kjenner ikke noe annet enn utrolig ømme bryster. Er så vanskelig for det varierer jo veldig fra person til person..
pusilus Skrevet 18. november 2010 #2389 Skrevet 18. november 2010 Vi lukter på muligheten for ivf. Har siden august 2007 uten noen positive tester. Vært til gyn og lap uten at de fant noe på verken meg eller mannen. Jeg er 28 og mannen noe eldre. Sikkert ikke mulig å si noe om, men tror dere vi har sjangs? Vintakket nei til å sette i gang ivf rett etter lap, og gyn ble nesten sur på oss for det. "Dere som er såpass unge har veldig gode sjanser for positiv behandling". Og nå angrer vi på at vi ikke kastet oss på med en gang... Hvis dere snuser på det Mayami, så synes jeg dere skal gå for det Det kan være tøft mens det står på, men det tror jeg du vet. Koselig å "se" deg igjen forresten
FrkRose Skrevet 18. november 2010 #2391 Skrevet 18. november 2010 Fikk tatt ut 14 egg i dag! Så gjenstår det bare å se om noen befruktes, og deler seg, og er i orden, og fester seg, og blir der... Hehe. Stor prosess dette her, gitt.
Pixie88 Skrevet 19. november 2010 #2392 Skrevet 19. november 2010 Har dessverre ingen tips, rugetia er ulidelig synes jeg Jeg har aldri klart å vente lenger enn til RD 9 med å teste, og da jeg var gravid testa jeg også positivt så tidlig (midt på dagen til og med). Men det er jo greit å vente, så brenner man ikke vekk like mye penger på å teste også- det blir jo fort noen kroner av det. Nå er du jo på dag 8 da, så det har vel festet seg dersom det har gått- har du noen symptomer? Lykke til med uttak! Jeg er også ganske laid-back av meg- men akkurat i rugetida er det vanskelig! Man vet jo at man KAN være gravid, så man blir ganske opphengt i å kjenne etter på kroppen. Tok en test i går på dag 9 altså ,men den var negativ. Nja jeg er litt småkvalm men det kan like godt være andre ting....veldig lite matlyst om dagen ...noe som er rart til meg å være ! har hatt veldige stikkinger i magen i går og i dag... vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn ?? hadde litt anntydning til lyserosa farge i utfloden i går. Og har mer utflod enn vanlig som er blank og slimete. Så vet ikke helt om det er noe veldig symptomer....? men er jo på dag 10 og har hvertfall ikke mista enda =)
FrkRose Skrevet 19. november 2010 #2393 Skrevet 19. november 2010 Beklager hvis jeg gjør noen lei seg med dette, men jeg må bare få dele litt glede med dere. Vi kan vel saktens trenge det mange av oss. Av mine 14 egg som ble tatt ut, har nå 12 blitt befruktet!! Det er flinke egg og gutter, det! Så må det bare fortsette slik, da... Velger å håpe på det.
Orcinus Skrevet 19. november 2010 #2394 Skrevet 19. november 2010 Beklager hvis jeg gjør noen lei seg med dette, men jeg må bare få dele litt glede med dere. Vi kan vel saktens trenge det mange av oss. Av mine 14 egg som ble tatt ut, har nå 12 blitt befruktet!! Det er flinke egg og gutter, det! Så må det bare fortsette slik, da... Velger å håpe på det. Lei oss!! Langt i fra - dess flere som lykkes dess bedre er det Alle vil at sannsynligheten til å lykkes med IVF skal være høyest mulig. Derfor gleder vi oss veldig med alle som får ut mange egg, som får mange befruktede egg og som blir gravide. Lykke til med innsetting :)
Vilmenfårikketil Skrevet 19. november 2010 #2395 Skrevet 19. november 2010 Beklager hvis jeg gjør noen lei seg med dette, men jeg må bare få dele litt glede med dere. Vi kan vel saktens trenge det mange av oss. Av mine 14 egg som ble tatt ut, har nå 12 blitt befruktet!! Det er flinke egg og gutter, det! Så må det bare fortsette slik, da... Velger å håpe på det. *Krysser fingrene for dere!!* kjenner at jeg gleder meg til å få innkalling nå, og komme igang... ventetiden er såååå lang!! Og nå blir den vel enda lenger pga jula og sånn. Helt enig med Orcinus, vi trenger solskinnshistoriene! Jeg kjenner selv at troen på dette til tider er svært lav, og da hjelper det å høre at andre har fått det til.
Ilse Skrevet 20. november 2010 #2396 Skrevet 20. november 2010 Ilse, lykke til med rugingen Takk for det
Ilse Skrevet 20. november 2010 #2397 Skrevet 20. november 2010 Når kan man ta første graviditetstesten etter innsetting? Vet man skal vente 14 dager, men går det ikke ann å se litt før? Litt utålmodig
Pixie88 Skrevet 20. november 2010 #2398 Skrevet 20. november 2010 ER virkelig frustrert i dag !! Tok negativ graviditets test på rd 9 og mistet litt motet. Men samme dag fikk jeg litt rosa utflod og veldige stikkinger i magen. Samme på rd 10. Så bestemte meg for ny test i dag på rd 11, men den var også negativ !! Ganske sikker på at det var feste blødning jeg hadde disse dagene... har aldri noe spotting eller noe sånt til vanlig.....men hvorfor vises det ikke ! Er så irriterende at ting tar sånn tid.....men får vel vente noen dager til da. Hvor lang tid tar det fra egget har festet seg til hcg stiger så det vises? sånn ca ? Vet dette er veldig individulet men.....Burde jeg ha mistet eggene nå hvis de ikke var festet?
pusilus Skrevet 20. november 2010 #2399 Skrevet 20. november 2010 Beklager hvis jeg gjør noen lei seg med dette, men jeg må bare få dele litt glede med dere. Vi kan vel saktens trenge det mange av oss. Av mine 14 egg som ble tatt ut, har nå 12 blitt befruktet!! Det er flinke egg og gutter, det! Så må det bare fortsette slik, da... Velger å håpe på det. Gratulerer med bra resultat Når kan man ta første graviditetstesten etter innsetting? Vet man skal vente 14 dager, men går det ikke ann å se litt før? Litt utålmodig Jeg ventet med å teste til datoen jeg hadde fått fra sykehuset på fryseforsøket, jeg er utrolig testsky da og hadde egentlig ikke lyst å ta testen i det hele tatt På ferskforsøket trengte jeg ikke å teste da blødningene kom to dager før testdag. ****** Håper dere får en flott helg
Mayami Skrevet 20. november 2010 #2400 Skrevet 20. november 2010 Hvis dere snuser på det Mayami, så synes jeg dere skal gå for det Det kan være tøft mens det står på, men det tror jeg du vet. Koselig å "se" deg igjen forresten Koselig å "se" deg igjen også - og med så gode nyheter i tillegg!! Tror nok vi går for det ja, men må klarere det med saksbehandler i BV først. H*n er en veldig trivelig og forståelsesfull person, så eg tror nok det skal gå greit. Gutta har jo slått seg så fint til ro hos oss, og uansett går det jo i alle fall ett år før noe "skjer" med IVF også! Må si det rykker litt i prøverfoten igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå