Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha ventet halvannen uke på å høre fra Riksen bestemte jeg meg for å ringe dem å mase litt i går..

Etter å ha stått i tlf kø i 10 min kom jeg endelig igjennom.

Hun fortalte meg at de hadde skrevet brev til meg samme dagen og kunne fortelle at de var nødt for å ta noen flere blodprøver av oss og at vi etterhvert skulle begynne med ICSI.

Er det noen av dere som vet om man må gjennom den samme prosessen først som med IVF??

Like lang tid først med medisiner å sånn??

På forhånd, takk for svar :D

Medisinering og uttak er akkurat det samme på IVF og ICSI, det er bare prosessen på laboratoriet som er ulik. I denne linken finner du litt informasjon om IVF og ICSI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg i gang igjen - med første fryseforsøk. Har gått på Progynova i ei drøy uke og skal på GU på fredag.

Har hatt det travelt på jobb siden IVF-forsøket i september, så tiden har ialle fall gått fort. Har ikke så mange egg på frys, så det blir ei spennende tid framover :)

Skrevet

Da er jeg i gang igjen - med første fryseforsøk. Har gått på Progynova i ei drøy uke og skal på GU på fredag.

Har hatt det travelt på jobb siden IVF-forsøket i september, så tiden har ialle fall gått fort. Har ikke så mange egg på frys, så det blir ei spennende tid framover :)

Lykke til :) Krysser fingrene for at du lykkes denne gangen !

Skrevet

I går var jeg på UL igjen og denne gangen var eggene vokst bra.

Skal ha uttak på torsdag, og innsetting på fredag!

Spennende! Sommerfugler i magen nå!

Snek litt i papirene mens jeg ventet på sykepleieren i går og det så ut som jeg hadde over 10 folikkler på hver side! Og det må være et bra tegn!

Blir en spennende uke dette her!

Eggløsningssprøyta skal tas i kveld, og siste dose med nesespray skal også tas i kveld! I morgen er det medisinfri dag! Jippi!

Så spennende =) lykke til :)

Skrevet

Medisinering og uttak er akkurat det samme på IVF og ICSI, det er bare prosessen på laboratoriet som er ulik. I denne linken finner du litt informasjon om IVF og ICSI

Tusen takk skal du ha pusilus :)

Skrevet

lykke til;)

Skrevet

Tusen takk!

I dag har jeg første medisinfrie dag! Jippi!

Eggløsningssprøyta ble tatt i går kveld! Og i morgen er den store dagen! (Uttak!)

Føler meg ellers forferdelig ekkel for tiden. Føler meg oppblåst og føles som jeg har gått opp 10 kg. (Og har nok gått opp en del i vekt ja)

Sliter med motivasjonen når det gjelder mat også siden jeg ikke har hatt noe energi i det siste!

Vil bare sove....

Andre som har opplevd det samme? Vektoppgang og trøtthet?

Skrevet

lykke til;)

Tusen takk :)

Har ikke vært så mye her inne etter at jeg mistet, og ser det har skjedd mye.... :)

Skrevet

Tusen takk!

I dag har jeg første medisinfrie dag! Jippi!

Eggløsningssprøyta ble tatt i går kveld! Og i morgen er den store dagen! (Uttak!)

Føler meg ellers forferdelig ekkel for tiden. Føler meg oppblåst og føles som jeg har gått opp 10 kg. (Og har nok gått opp en del i vekt ja)

Sliter med motivasjonen når det gjelder mat også siden jeg ikke har hatt noe energi i det siste!

Vil bare sove....

Andre som har opplevd det samme? Vektoppgang og trøtthet?

Jepp jeg har opplevd vekktoppgang men ikke trøtthet

Skrevet

Nå har jeg vært på uttak og fikk ut 16 egg!

Så nå er det bare å vente til jeg kan ringe i morgen for å sjekke hvor mange som blir befruktet.

Er kjempe glad for at det gikk så bra.

:)

Skrevet

Så nå er det bare å vente til jeg kan ringe i morgen for å sjekke hvor mange som blir befruktet.

Kjempebra :tommelsmil: Krysser fingrene for at fortsettelsen blir like bra :)

Selv skjelver jeg i buksene nå, fikk satt inn to egg for 13 dager siden - jeg skal altså teste i morgen :redd:

Skrevet

Lykke til Ananan og moon_angel. krysser fingrene!!! :klemmer:

Skrevet

Kjempebra :tommelsmil: Krysser fingrene for at fortsettelsen blir like bra :)

Selv skjelver jeg i buksene nå, fikk satt inn to egg for 13 dager siden - jeg skal altså teste i morgen :redd:

Åååååå så spennende! Krysser fingre og tær for deg!!!

Skrevet

Gratulerer med kjempebra uttak moon angel, krysser fingrene for at alt har gått like bra med befruktningen. Jeg skal også sette inn i dag. Ville i grunnen satt inn to, men det ville ikke legen, så da blir det ett inn og fire på frys.

Og lykke til med testing i dag ananan :)

Skrevet

Jeg har testet positivt :bolledeig: nå må bare spiren klamre seg fast i 8 mnd til :)

Skrevet

Jeg har testet positivt :bolledeig: nå må bare spiren klamre seg fast i 8 mnd til :)

Så fantastisk! Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lykke til! Den har bare å klamre seg fast!

Skrevet

Jeg har ikke kommet så langt som å ta ut og sette inn egg. Vi venter på kromosomprøvene enda...

men lurer på utttak av egg. Hvor mange egg er vanlig å få ut? Kan tenke meg at det er ganske forskjellig med hensyn til alder osv?

Skrevet

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer med kjempebra uttak moon angel, krysser fingrene for at alt har gått like bra med befruktningen. Jeg skal også sette inn i dag. Ville i grunnen satt inn to, men det ville ikke legen, så da blir det ett inn og fire på frys.

Og lykke til med testing i dag ananan :)

Lykke til videre. Spennende tider... :) Krysser fingre og tær!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...