Pixie88 Skrevet 14. september 2010 #2201 Skrevet 14. september 2010 Gratulerer så mye til deg Orcinus !! håper alt går greit denne gangen =) krysser fingrene for deg =)
moon_angel Skrevet 15. september 2010 #2202 Skrevet 15. september 2010 Jeg slenger meg inn her. Skal i gang med nesespray om en uke! Spennende! Uttak i uke 42. 32 år, gift, og har vært prøvere i mange år. Har PCOS, og to tette eggledere, så ikke mulig å få baby på normal måte dessverre. Gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Krysser fingrene for mye positivt her inne fremover!
Gjest boobla Skrevet 15. september 2010 #2203 Skrevet 15. september 2010 Da er jeg også med i rekken!! Vi har nettopp funnet ut at min sambo har dårlig sædkvalitet, så det blir ivf, som er løsningen.. Vet ikke så mye om dette enda, for alt er helt nytt Vært prøver lenge jeg er i 20- årene og sambo i 30 - årene.
Pixie88 Skrevet 15. september 2010 #2204 Skrevet 15. september 2010 Idag har jeg hatt mens murringer i magen og ømme bryster i ett par dager så det kan jo tyde på at mensen er rett rundt hjørnet !=) Håper den kommer så fort som mulig denne gangen =)
pringles77 Skrevet 15. september 2010 #2205 Skrevet 15. september 2010 tok nettopp en test.dn streken viste svakt mns dn andre viste sterk...hva skal jeg tro? skal teste i morgen egentlikt
Orcinus Skrevet 15. september 2010 #2206 Skrevet 15. september 2010 tok nettopp en test.dn streken viste svakt mns dn andre viste sterk...hva skal jeg tro? skal teste i morgen egentlikt Så nervepirrende! jeg har kun brukt slike tester hvor det står "gravid" så jeg tør ikke komme med noen tolkning...men krysser fingrene for at en svak og en sterk strek er lykke :)
pringles77 Skrevet 16. september 2010 #2207 Skrevet 16. september 2010 Så nervepirrende! jeg har kun brukt slike tester hvor det står "gravid" så jeg tør ikke komme med noen tolkning...men krysser fingrene for at en svak og en sterk strek er lykke :) off ja...skikkelig nervepirrende og...må ta ny test i morgen
Orcinus Skrevet 16. september 2010 #2208 Skrevet 16. september 2010 hmm...fikk en blødning tidligere i dag som ikke har gitt seg helt. Ingen smerter, ikke rødt. Tror det kan være en festeblødning. Hvis det er en SA vil det vel skje noe i løpet av dagen/natten. Hvis det er en festeblødning og det stopper av seg selv, kan jeg vel ikke gjøre annet enn å vente, enten på at alle symptomer forsvinner eller at jeg får bekreftet noe på UL (men den er ikke før om 4 uker). skal ikke være enkelt dette....
Orcinus Skrevet 17. september 2010 #2209 Skrevet 17. september 2010 hmm...fikk en blødning tidligere i dag som ikke har gitt seg helt. Ingen smerter, ikke rødt. Tror det kan være en festeblødning. Hvis det er en SA vil det vel skje noe i løpet av dagen/natten. Hvis det er en festeblødning og det stopper av seg selv, kan jeg vel ikke gjøre annet enn å vente, enten på at alle symptomer forsvinner eller at jeg får bekreftet noe på UL (men den er ikke før om 4 uker). skal ikke være enkelt dette.... blør fremdeles litt, får ringe lege i dag, men regner med de ikke kan fortelle meg noe annet enn det jeg vet. Ny graviditetstest er ingen vits i, for verdiene er jo i kroppen lenge. eneste hvis de tar blodprøve nå og om en uke, men da regner jeg med å kjenne det alikevel ved at symptomene forsvinner/ikke kommer. Slitsomt dette, blir mye grubling på både meg og mannen...
pringles77 Skrevet 17. september 2010 #2210 Skrevet 17. september 2010 Jeg er GRAVID står det på testen;)
LineGourmet Skrevet 17. september 2010 #2211 Skrevet 17. september 2010 blør fremdeles litt, får ringe lege i dag, men regner med de ikke kan fortelle meg noe annet enn det jeg vet. Ny graviditetstest er ingen vits i, for verdiene er jo i kroppen lenge. eneste hvis de tar blodprøve nå og om en uke, men da regner jeg med å kjenne det alikevel ved at symptomene forsvinner/ikke kommer. Slitsomt dette, blir mye grubling på både meg og mannen... Ah, det skjønner jeg. Forferdelig å måtte gå å vente lenge på svar. Håper allikevel det går bra for dere
LineGourmet Skrevet 17. september 2010 #2212 Skrevet 17. september 2010 Jeg er GRAVID står det på testen;) Fantastisk! Gratulerer så mye!
Orcinus Skrevet 17. september 2010 #2213 Skrevet 17. september 2010 Jeg er GRAVID står det på testen;) Gratulerer :) Det ble rene berg og dalbanen dette...håper alt vil forløpe helt som normalt framover (hva nå det enn er:-)
Gjest boobla Skrevet 17. september 2010 #2214 Skrevet 17. september 2010 Jeg er GRAVID står det på testen;) Gratulere Hurra!!
pringles77 Skrevet 17. september 2010 #2215 Skrevet 17. september 2010 Fantastisk! Gratulerer så mye! takk:)
barnesangen Skrevet 17. september 2010 #2216 Skrevet 17. september 2010 (endret) HEi. Gratulere så masse Pringles:):) Noen her inne som har erfaring med mens etter SA? Jeg fikk ny blødning 14 dager etter SAen, det ble en helt normal mens. Nå på onsdag(dag 23 i denne syklusen) fikk jeg litt brunaktig utflod i trusa. Normalt ville det kommet mer og mer får så s bli mens i løpet av noen timer. Nå har jeg hatt den samme utfloden i tre dager. Det er litt i bindet, men mest inni skjeden. samme fargen. har ingen smerter eller ubehag, ei heller noen symptomer på graviditet. kan det være kroppen sin måte å komme igang igjen på tro? Har tidligere hatt sykluser på 28-29 dager..... I dag (dag 17 siden utfloden begynte) har jeg fått noe osm ligne veldig på mensblødning. Jeg har ikke hatt mere utflod etter den uka nevnt over. Noen som har erfaring med hvro lang tid kroppen brukte etter SA for p komme igang igjen, evnt kjenner igjen det jeg skriver her? God helg alle sammen:) God helg alle sammen:) Endret 2. oktober 2010 av barnesangen
pringles77 Skrevet 18. september 2010 #2217 Skrevet 18. september 2010 Gratulerer :) Det ble rene berg og dalbanen dette...håper alt vil forløpe helt som normalt framover (hva nå det enn er:-) takk;)
pringles77 Skrevet 18. september 2010 #2218 Skrevet 18. september 2010 HEi. Gratulere så masse Pringles:):) Noen her inne som har erfaring med mens etter SA? Jeg fikk ny blødning 14 dager etter SAen, det ble en helt normal mens. Nå på onsdag(dag 23 i denne syklusen) fikk jeg litt brunaktig utflod i trusa. Normalt ville det kommet mer og mer får så s bli mens i løpet av noen timer. Nå har jeg hatt den samme utfloden i tre dager. Det er litt i bindet, men mest inni skjeden. samme fargen. har ingen smerter eller ubehag, ei heller noen symptomer på graviditet. kan det være kroppen sin måte å komme igang igjen på tro? Har tidligere hatt sykluser på 28-29 dager..... God helg alle sammen:) takk så mye;) har ikke gått opp for meg ennå
pringles77 Skrevet 20. september 2010 #2220 Skrevet 20. september 2010 gratulerer så masse pringles takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå