Pixie88 Skrevet 20. september 2010 #2221 Skrevet 20. september 2010 I dag ha jeg fått ringt inn mens som kom på lørdag så nå kan jeg bare begynne og telle ned til 7. okt og oppstart på nesespray
s&s Skrevet 21. september 2010 #2222 Skrevet 21. september 2010 I dag ha jeg fått ringt inn mens som kom på lørdag så nå kan jeg bare begynne og telle ned til 7. okt og oppstart på nesespray lykke til :-) :-)
FrkRose Skrevet 21. september 2010 #2223 Skrevet 21. september 2010 Hei alle dere tålmodige, utholdende, flotte jenter/damer! Denne og neste måned er min siste sjanse for å slippe å ha noe her inne å gjøre... Har fått plass på ivf på riksen i november, men det er bare plan b. Kanskje vi er flinkest under press? :gjeiper: Jeg håper jeg slipper å besøke dere, men ser at det vil være lurt å ha noen å dele dette med. Holdt på å knekke i venteområdet ved oppstartsamtalen - veldig flott at vi deler det med gravide og barsel - er det mulig?! Tykke mager og rosa små nurk er liksom ikke det jeg trengte akkurat da, følte jeg... Jaja, lykke til alle sammen, det har vi fortjent.
Coriander Skrevet 21. september 2010 #2224 Skrevet 21. september 2010 Hei alle dere tålmodige, utholdende, flotte jenter/damer! Denne og neste måned er min siste sjanse for å slippe å ha noe her inne å gjøre... Har fått plass på ivf på riksen i november, men det er bare plan b. Kanskje vi er flinkest under press? :gjeiper: Jeg håper jeg slipper å besøke dere, men ser at det vil være lurt å ha noen å dele dette med. Holdt på å knekke i venteområdet ved oppstartsamtalen - veldig flott at vi deler det med gravide og barsel - er det mulig?! Tykke mager og rosa små nurk er liksom ikke det jeg trengte akkurat da, følte jeg... Jaja, lykke til alle sammen, det har vi fortjent. Håper inderlig at du 'slipper' å være her inne så mye lenger Kjenner til det der med at fertilitetsklinikken er i samme bygning som barsel, det er helt forferdelig å måtte gå igjennom et hav av gravide kvinner og babyer, det gjør liksom ikke ting noe bedre. Om de kunne i det minste ha laget en annen inngang!
moon_angel Skrevet 22. september 2010 #2225 Skrevet 22. september 2010 Da var jeg i gang med nesespray! Første dag i dag på Supercur. Skal også begynne på Primolut, men viste seg at jeg ikke hadde fått tilsendt resept på dette. Sukk! Håper bare jeg får tak i sykepleierne i dag, sånn at jeg kan få tilsendt resept asap! Spennende å endelig være i gang!
Emmicke Skrevet 22. september 2010 #2226 Skrevet 22. september 2010 Nå skjer det ting her også.. Fikk brev fra Ullevål på tirsdag, med en svarlapp om vi fortsatt ønsker IVF og beskjed om å legge ved passbilde av oss begge. Jeg skulle hatt mensen i går (!), har begynt å spotte så den er vel på vei. Blir litt fort å ringe inn mensen denne gangen, har ikke rukket å sende svaret vårt enda. og føler på en måte at vi da har "en siste sjanse" til å klare å bli gravide selv. Hvis ikke blir det oppstart til ivf om ca en mnd. Spennende, skummelt, alt på en gang.. Moro å kunne følge dere andre som har vært og er i gang, vi er ihvertfall ikke alene. Hjelper å kunne "prate" med andre i samme situasjon:) Lykke til alle sammen!
Emmicke Skrevet 22. september 2010 #2227 Skrevet 22. september 2010 Flere som er under Ullevål forresten? Virker som de fleste i oslo-området er på riksen?
moon_angel Skrevet 23. september 2010 #2228 Skrevet 23. september 2010 Jeg er på Riksen. Fikk heldigvis snakket med sykepleier i går (bare 25 minutter å vente på telefon for å komme igjennom...hehe) hun sendte Primolut til apoteket. Så nå har jeg hentet all medisinen. Foreløpig har jeg ikke merket noe på humøret eller så mye i hodet. Bittelitt vondt i hodet i går, men trenger ikke å være medisinen det da. Blir spennende fremover! Håper denne mnd. går fort! Vil bare få satt inn egg og begynne å ruge!
AS 81 Skrevet 23. september 2010 #2229 Skrevet 23. september 2010 hei, tilhører ullvål jeg også. ringte inn mens nå på mandag,og venter på reseptene.gleder meg så mye!
prinzess Skrevet 23. september 2010 #2230 Skrevet 23. september 2010 Flere som er under Ullevål forresten? Virker som de fleste i oslo-området er på riksen? Hei. Jeg har vært på Ullevål men det gikk dessverre ikke så bra, starter opp på Aleris om noen uker. Jeg har vært kjempefornøyd på Ullevål ( selv om jeg ikke blev gravid), de som jobber der er super hyggelige og jeg har følt meg godt iveretatt den tiden jeg har vært der. Lykke til
Orcinus Skrevet 23. september 2010 #2231 Skrevet 23. september 2010 Først - lykke til alle sammen som nå er (snart) i gang. Det var litt stille her i sommer, men nå ser det ut til at mange er på samtidig. Og det er hyggelig :) Jeg testet positivt forrige uke, fikk en blødning dagen etter og testet negativt i morges. I følge klinikken blir ikke dette regnet som en SA, da den positive testen er så tidlig og kun viser at "noe var på gang", som hun sa. Uansett - planlegger første frysforsøk og har ringet inn mens i midten av oktober ...men før den tid skal jeg og mannen til Riga og kose oss med både mat og drikke
pusilus Skrevet 25. september 2010 #2232 Skrevet 25. september 2010 Jeg har vært utrolig dårlig til å være innom siden Sjokket var stort fredag morgen da to streker viste seg på graviditetstesten. Jeg er gravid...
ebitt Skrevet 25. september 2010 #2233 Skrevet 25. september 2010 Oiiii Pusilus!!!! Gratulerer Ble skikkelig glad på dine vegne
pringles77 Skrevet 26. september 2010 #2234 Skrevet 26. september 2010 Jeg har vært utrolig dårlig til å være innom siden Sjokket var stort fredag morgen da to streker viste seg på graviditetstesten. Jeg er gravid... gratulerer når e termin? jeg har termin 29 mai;)
pusilus Skrevet 26. september 2010 #2235 Skrevet 26. september 2010 Oiiii Pusilus!!!! Gratulerer Ble skikkelig glad på dine vegne Tusen takk ebbit gratulerer når e termin? jeg har termin 29 mai;) Takk pringles og gratulerer til deg også Terminen bilr vel 5. juni..
pringles77 Skrevet 28. september 2010 #2236 Skrevet 28. september 2010 Tusen takk ebbit Takk pringles og gratulerer til deg også Terminen bilr vel 5. juni.. takk for d;)
pringles77 Skrevet 29. september 2010 #2237 Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det med dere andre som er gravid i tidlig fase. Jeg blir veldig trøtt å sliten etter en arbeidsdag, må rett hjem å legge meg på sofaen å sove. Er dette normalt? Bør en sykemelde seg?
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 #2238 Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det med dere andre som er gravid i tidlig fase. Jeg blir veldig trøtt å sliten etter en arbeidsdag, må rett hjem å legge meg på sofaen å sove. Er dette normalt? Bør en sykemelde seg? Det er helt normalt. Jeg kommer meg akkurat gjennom en 12-timers arbeidsdag før jeg kollapser på sengen og sover til neste dag. I tillegg går du vel på progynova? Jeg blir veldig trøtt av dem også.
pusilus Skrevet 29. september 2010 #2239 Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det med dere andre som er gravid i tidlig fase. Jeg blir veldig trøtt å sliten etter en arbeidsdag, må rett hjem å legge meg på sofaen å sove. Er dette normalt? Bør en sykemelde seg? Jeg er utrolig trøtt, og kjempelykkelig for at jeg har fri denne uken og kan sove så mye jeg orker. Har egentlig vært ganske trøtt helt siden jeg begynte på progynova i august, og bedre ble det ikke når jeg begynte med progestan. Det er helt vanlig at man er trøtt i begynnelsen av svangerskapet, jeg har en svigermor som støtt og stadig sovnet når hun var i besøk i begynnelsen da hun gikk med min svoger.
pringles77 Skrevet 1. oktober 2010 #2240 Skrevet 1. oktober 2010 Det er helt normalt. Jeg kommer meg akkurat gjennom en 12-timers arbeidsdag før jeg kollapser på sengen og sover til neste dag. I tillegg går du vel på progynova? Jeg blir veldig trøtt av dem også. Nei nå tar jeg ingen tabletter. Hva er progynova+?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå