Pixie88 Skrevet 13. september 2010 #2181 Skrevet 13. september 2010 Melder meg inn her jeg også =) Jeg går nå å venter på mens så jeg kan ringe klinikken i porsgrunn for å få plan for oppstart på nese spray og vi kommer i gang med vårt første prøverørs forsøk =) endelig !! Etter nesten tre år med prøving! forventet mens er 21. sept men er ikke alltid regelmessig så får bare håpe den kommer så fort som mulig så vi kan kan begynne å telle ned =) føler en slags skrekkblandet fryd over det man skal gjennom de neste ukene, gruer meg til medisiner og uttak men håper virkelig det kommer noe godt ut av det ! Er jo også forberedt på at det kansje ikke går de første gangene eller i det hele tatt , men legene er veldig positive og det er godt å bare føle at man endelig er i gang =) =) Og så vil jeg ønske dere som går å ruger om dagen lykke til og håper drømmene blir oppfylt =) Gleder meg til å følge med dere alle videre =)
s&s Skrevet 13. september 2010 #2182 Skrevet 13. september 2010 Siste dag med Crinone (heldigvis), er litt lei akkurat nå, og litt påvirket av triste meldinger her inne Skal teste på onsdag morgen, har egentlig liten tro på at det blir positivt selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til å tro noe som helst egentlig. Ikke noen spesielle symptomer, brystene er ikke ømme lenger, litt murringer i korsryggen bare...og det kan jo bety hva som helst.... Selv om man er aldri så realistisk, håper man jo uansett innerst inne at det skal gå bra på første forsøk. Må si jeg er full av beundring for alle dere som går på forsøk etter forsøk. Full skjerpings, skal tenke postivit fram til testing onsdag og ta en dag av gangen:-) vi fikk vår nydelige prinsesse på første forsøk så la oss håpe det skjer deg også!! Vær positiv jeg heier på deg!! Vi tenker litt på Danmark vi nå.. Vi klarer ikke gi opp håpet om søsken til jenta vår!! Både hun og vi ønsker det veldig! Lykke lykke lykke til 1 dag til så kan du teste det er jo et bra tegn at TR ikke har kommet enda, vi var likt og min kom igår!! Din kommer forhåpentligvis ikke på over ett år klemmer til deg <3
pringles77 Skrevet 13. september 2010 #2183 Skrevet 13. september 2010 Jeg kan teste på torsdag;) gruer meg litt...
Orcinus Skrevet 13. september 2010 #2184 Skrevet 13. september 2010 vi fikk vår nydelige prinsesse på første forsøk så la oss håpe det skjer deg også!! Vær positiv jeg heier på deg!! Vi tenker litt på Danmark vi nå.. Vi klarer ikke gi opp håpet om søsken til jenta vår!! Både hun og vi ønsker det veldig! Lykke lykke lykke til 1 dag til så kan du teste det er jo et bra tegn at TR ikke har kommet enda, vi var likt og min kom igår!! Din kommer forhåpentligvis ikke på over ett år klemmer til deg <3 takk for oppmuntrende ord! har det litt bedre nå, gikk en lang tur sammen med mannen min og fikk luftet ut noen sure tanker håper dere lykkes med nr 2 også:-)
Orcinus Skrevet 13. september 2010 #2185 Skrevet 13. september 2010 Melder meg inn her jeg også =) Jeg går nå å venter på mens så jeg kan ringe klinikken i porsgrunn for å få plan for oppstart på nese spray og vi kommer i gang med vårt første prøverørs forsøk =) endelig !! Etter nesten tre år med prøving! forventet mens er 21. sept men er ikke alltid regelmessig så får bare håpe den kommer så fort som mulig så vi kan kan begynne å telle ned =) føler en slags skrekkblandet fryd over det man skal gjennom de neste ukene, gruer meg til medisiner og uttak men håper virkelig det kommer noe godt ut av det ! Er jo også forberedt på at det kansje ikke går de første gangene eller i det hele tatt , men legene er veldig positive og det er godt å bare føle at man endelig er i gang =) =) Og så vil jeg ønske dere som går å ruger om dagen lykke til og håper drømmene blir oppfylt =) Gleder meg til å følge med dere alle videre =) Velkommen til deg! :) Jeg var også spent før jeg startet opp, hadde lest mye om det, særlig her inne. Når jeg først kom i gang synes jeg det egentlig gikk veldig greit, nesespray og sprøyter - ikke no`problem Vi er noen stykker som er akkurat rundt testdagene nå, mens andre er i oppstartsfasen som deg selv. Lykke til du også
ebitt Skrevet 13. september 2010 #2186 Skrevet 13. september 2010 :pls: Krysser fingrene for dere som venter i spenning på testen. Å sender en stor til dere som ble skuffet denne gangen. Nok av triste historier her nå!!
Orcinus Skrevet 14. september 2010 #2187 Skrevet 14. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, testet positivt i morges :) Mistet forrige gang i MA da jeg var 11+6 så tar ingenting for gitt - men alt ser veldig bra ut akkurat nå
pringles77 Skrevet 14. september 2010 #2188 Skrevet 14. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, testet positivt i morges :) Mistet forrige gang i MA da jeg var 11+6 så tar ingenting for gitt - men alt ser veldig bra ut akkurat nå hvilken rugedag er du på?
inkasikin Skrevet 14. september 2010 #2189 Skrevet 14. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, testet positivt i morges :) Mistet forrige gang i MA da jeg var 11+6 så tar ingenting for gitt - men alt ser veldig bra ut akkurat nå Gratulerer så masse Krysser fingrene for at det går bra denne gangen
Orcinus Skrevet 14. september 2010 #2190 Skrevet 14. september 2010 hvilken rugedag er du på? Hvis innsetting er dag 1 er jeg på dag 14, skulle egentlig teste i morgen:-)
LineGourmet Skrevet 14. september 2010 #2191 Skrevet 14. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, testet positivt i morges :) Mistet forrige gang i MA da jeg var 11+6 så tar ingenting for gitt - men alt ser veldig bra ut akkurat nå Åå så herlig! Grattis!
Orcinus Skrevet 14. september 2010 #2192 Skrevet 14. september 2010 inkasikin og LineGourmet - takk for det
s&s Skrevet 14. september 2010 #2193 Skrevet 14. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, testet positivt i morges :) Mistet forrige gang i MA da jeg var 11+6 så tar ingenting for gitt - men alt ser veldig bra ut akkurat nå Gratulerer!! Glad på dine vegne :)
Orcinus Skrevet 14. september 2010 #2194 Skrevet 14. september 2010 Gratulerer!! Glad på dine vegne :) Takk:-)
ebitt Skrevet 14. september 2010 #2195 Skrevet 14. september 2010 Ahhh nydelig med gode nyheter Orcinus!! Gratulerer masse
Coriander Skrevet 14. september 2010 #2196 Skrevet 14. september 2010 Gratulerer så mye Orcinus! Hyggelig med gode nyheter her inne
Coriander Skrevet 14. september 2010 #2197 Skrevet 14. september 2010 Da har vi vært på klinikken igjen i dag og blitt enige om at neste forsøk blir kort protokoll. Noen som har brukt den og vil dele sine erfaringer? Hvordan er den f.eks i forhold til lang protokoll? Innbiller meg at det ikke er så slitsomt siden det er mindre medisiner, håper i alle fall det. Nå er det bare å vente på neste mens, sånn at jeg kan ringe inn dato.
ebitt Skrevet 14. september 2010 #2198 Skrevet 14. september 2010 Fikk brev fra ivf klinikken i dag . Skal ringe inn neste mens - er spent ja
pringles77 Skrevet 14. september 2010 #2199 Skrevet 14. september 2010 Hvis innsetting er dag 1 er jeg på dag 14, skulle egentlig teste i morgen:-) gratulerer;)
barnesangen Skrevet 14. september 2010 #2200 Skrevet 14. september 2010 Hei. Slenger meg på med har 1 mislykket IVF, og 2 mislykkete TIN forsøk bak meg de siste 12 mnd. I itillegg hadde je gen SA i beg av aug etter å ha blitt gravid på naturmetoden. Føler veldig med alle dere som har tanker i forhold til neg forsøk, ruging , uttak og sprøyter. Det er mye vi skal igjennom. Jeg er som dere skjønner ikke blandt de som har lykkes på første forsøk. Jeg er 36 år, min mann er 38-så vi har ikke så altfor god tid igjen føler vi. har likevel valgt å vente litt med nytt IVF, da vi tross alt har fått det til på naturmetoden.Jeg har hatt et mentalt tøft år så langt med alvorlig sykdom i nære familie og 7 stykker (kollega, svigerinne, kusine og 4 veninner) som alle har fått/skal ha barn i 2010. De er alle yngre enn meg. Så jeg kjenner veldig på kroppen og psyken at nonen dager er tøffere enn andre. Håper likevel på at ønskebarnet skal feste seg og vokse i 9 mnd en dag. Det håper jeg også for alle dere her inne som er prøvere. store gode :klemmer: :klemmer: til alle. ha en fin kveld. B
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå