barnesangen Skrevet 10. august 2010 #2081 Skrevet 10. august 2010 da er jeg nok tilbake. Fikk en SA etter 6+3 uker. Surt og kjedelig, men må bare fortsette og prøve.
LineGourmet Skrevet 10. august 2010 #2082 Skrevet 10. august 2010 da er jeg nok tilbake. Fikk en SA etter 6+3 uker. Surt og kjedelig, men må bare fortsette og prøve. Å nei.. Så synd Som du sier; bare og fortsette å prøve.
Ananan Skrevet 11. august 2010 #2084 Skrevet 11. august 2010 Det var trist å lese Barnesangen det skal ikke være lett det her nei, stor til deg.
barnesangen Skrevet 11. august 2010 #2085 Skrevet 11. august 2010 takk for klemmer. Tenker mer pos i dag. har grått en del de siste dagene, men nå er det mye bedre rent psykisk. Merker lite til blødningen også, så da er det nesten normalt. De få symptomene jeg hadde på spiren er også borte. Nesten så jeg ønsker meg MASSE symptomer neste gang for et klarte bevis. (kan klare meg uten kvalmen da.........) takk for tanker og klemmer. Det hjelper på.
LineGourmet Skrevet 11. august 2010 #2086 Skrevet 11. august 2010 Men bare et spørsmål Barnesangen: Du ble gravid helt av deg selv, ikke sant? Da skal det jo være fullt mulig å bli det igjen. Kroppen skal visstnok være ekstra mottakelig etter en spontanabort også
Ananan Skrevet 13. august 2010 #2087 Skrevet 13. august 2010 Vært på UL i dag, legen sa det så bra ut. Mente vi burde få ut minst 10 egg, så håper hun har rett Uttak på mandag og innsetting på onsdag!
barnesangen Skrevet 13. august 2010 #2088 Skrevet 13. august 2010 Men bare et spørsmål Barnesangen: Du ble gravid helt av deg selv, ikke sant? Da skal det jo være fullt mulig å bli det igjen. Kroppen skal visstnok være ekstra mottakelig etter en spontanabort også klarte de selv ja-under nedregulering til IVF.
Ananan Skrevet 16. august 2010 #2089 Skrevet 16. august 2010 Da var uttaket overstått, fikk ut 10 egg. Blir spennende å høre i morgen hvor mange som er blitt befruktet
ebitt Skrevet 16. august 2010 #2090 Skrevet 16. august 2010 Venter på oppdatering i morgen ananan . Fikk ringt ivf klinikken i dag. De skulle sende papirer, og blodprøveskjema som måtte være i orden før ivf start.. Er skikkelig utålmodig nå så er det noen som kan gi hint om tidsperspektiv før man kommer i gang? Erfaringer fra Tromsø som jeg hører til eller andre plasser
Ananan Skrevet 17. august 2010 #2091 Skrevet 17. august 2010 Venter på oppdatering i morgen ananan . Fikk ringt ivf klinikken i dag. De skulle sende papirer, og blodprøveskjema som måtte være i orden før ivf start.. Er skikkelig utålmodig nå så er det noen som kan gi hint om tidsperspektiv før man kommer i gang? Erfaringer fra Tromsø som jeg hører til eller andre plasser 10 av 11 brukbare egg er befruktet Innsetting i morgen som planlagt Håper dere kommer i gang om ikke så lenge, du får vel vite litt mer når du får papirene tenker jeg.
ebitt Skrevet 17. august 2010 #2092 Skrevet 17. august 2010 :dåne: Jøss ananan - så mange superegg?!?! Gratulerer, dette lover jammen bra Setter de inn 1 eller 2 da?
Ananan Skrevet 17. august 2010 #2093 Skrevet 17. august 2010 Takk De setter inn 1 egg, håper virkelig dette går veien
ebitt Skrevet 17. august 2010 #2094 Skrevet 17. august 2010 Krysser fingrene å føttene også (mannen har jobbuke! )
LineGourmet Skrevet 17. august 2010 #2095 Skrevet 17. august 2010 Takk De setter inn 1 egg, håper virkelig dette går veien Masse lykke til Ananan!
barnesangen Skrevet 17. august 2010 #2096 Skrevet 17. august 2010 Masse lykke til ja Ananan! Alltid spennende med innsettint. Har den siste tiden hørt om flere som har fått nonen piller de gikk på for å bli gravide. For å si det sånn, så virket det:) Noen som har erfaring med slike piller? Hva tas de for? Hvor lenge tar dere de? Må det masse undersøkelser til før pillene kan brukes? Lurer også på om noen har hørt om en homeopatidrikk som skal gi et bra miljø i livmoren? Det brukes visstnok på Storkklinikken....har ei venninne som venter nr 2 i oktober. Hun sverger til det og sier hun har mistet hver gang hun ikke har brukt det....jeg er skeptisk til slike påstander, men skjønner at hun syns det funker. BLir litt nysgjerrig på om jeg skal prøve det, men ønsker fler tilbakemeldinger først. KLem
Orcinus Skrevet 17. august 2010 #2097 Skrevet 17. august 2010 Oi, her har det skjedd mye fort. Barnesangen, det var veldig leit å høre at du mistet. Selv om jeg har vært her inne veldig kort, og knapt har hilst på dere, ble jeg oppriktig lei meg da jeg leste meldinga di. Da er det til gjengjeld veldig oppløftende å høre at du Ananan hadde så mange flotte egg! Lykke til:-) Jeg begynner med sprøyter i morgen, har sittet og lest bruksanvisning og håper jeg har forstått alt riktig nå. Litt rart å tenke på at det kun er 10 dager til UL:-)
Orcinus Skrevet 18. august 2010 #2098 Skrevet 18. august 2010 Ja, hva skal man si.... :gjeiper: I morges skulle jeg gjøre klar den første sprøyta. Siden jeg vanligvis er en normalt oppegående person, og siden maaange før meg har gjort dette, tenkte jeg at det skulle gå bra. Men selvsagt - i stedet for å stille inn sprøyta på 37,5ie stilte jeg den på 375!!! dere skulle sett ansiktsuttrykket mitt da spruten stod ut i lufta Når jeg endelig fikk summet meg gikk det helt greit å sette den ordentlige dosen. Da jeg ringte klinikken fikk jeg vel en følelse av at det ikke var normalt å rote det til slik, da dama på telefonen også ble litt og ...men hun skulle sende meg ei ny sprøyte, så alt gikk bra til slutt:-) P.S 1: lurer på om dette er underbevisstheten min som prøver å lure meg til å tro at dette med barn ikke er noen god ide alikevel (for jeg er faktisk meget oppegående til vanlig, så at dette skjedde...) P.S 2: Som vi sa etterpå mannen min og jeg: når spruten fra sprøyta stod ut i lufta var det som om vi kunne telle tusenlappene som gikk med...når jeg først skulle være 38 og enda ikke fått egne barn er det en liten trøst i at jeg er veletablert og pengene uvesentlig...
Gjest smotti Skrevet 19. august 2010 #2099 Skrevet 19. august 2010 Slenger meg inn her jeg.... Er i pp22... MEN har imorges satt sprøyte nr 3, skal nemlig igang med første icsi denne pp :glis: så blir spennende å se hvordan dette går... Ønsker samtidig alle lykke til og måtte alle få klaff fort som F!
ebitt Skrevet 19. august 2010 #2100 Skrevet 19. august 2010 Hei Smotti - lykke til med icsi'n. Hold oss oppdatert for her følger vi med å venter på fulltreffere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå