Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som vet om Suprecur spray kan gi hormoner som kan gi en evnt pos test? Jeg har ikke turt å teste enda. Tror jeg venter til imorgen, siden jeg har litt mensmurringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen av dere som vet hvor lenge man kan utsette innsettingen etter mensen når det er fryseforsøk? Jeg er nemlig ikke hjemme før nesten 3 uker etter antatt mens. :bond: Og det er vel rundt to uker etter mens man setter inn når man går på progynova? Husker ikke fra forrige forsøk. :lol:

Skrevet

Jeg hadde mens 8.februar og innsetting 1.mars, altså 3 uker etter. Men jeg måtte inn på UL på dag 8 og 11....

Skrevet

Jeg hadde mens 8.februar og innsetting 1.mars, altså 3 uker etter. Men jeg måtte inn på UL på dag 8 og 11....

Æsj, ja, det stemmer. Kanskje jeg kan få tatt UL her jeg er på jobb...

Men da vet jeg at det er en mulighet for det ihvertfall. Takk for svar. :nigo:

Skrevet

Det burde vel ikke være noe problem??

Jeg har hvertfall aldri vært på "innsettingssykehuset" til UL, men vært hos andre leger. Det som har vært sært i mitt tilfelle er at jeg har gjort alt i naturlig syklus, og dermed måtte jeg gå til en spesiell lege her på mitt bosted.

Snakk med sykehuset, jeg er sikker på at det ordner seg helt fint :)

Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg har fått pos test, og skjønner det ikke helt enda:) terminen ser ut til å bli rundt 31.mars 2011 :fnise:

Skrevet

Jeg har fått pos test, og skjønner det ikke helt enda:) terminen ser ut til å bli rundt 31.mars 2011 :fnise:

ÅÅåååh! :nigo::hoppe: Endelig! Gratulerer enormt mye :ler:

Skrevet

ÅÅåååh! :nigo::hoppe: Endelig! Gratulerer enormt mye :ler:

tusen takk.Nå får den bare klore seg fast med det den kan holde seg fast med:) Har ikke halt gått opp for oss enda...og jeg som var på nedregulering med spray......helt utrolig å tenke på.

Skrevet

Gratulerer "barnesang"!! Så utrolig spennende da! Og kjekt at det skjedde akkurat nå!

Jeg sprayer nå og har ikke fått mensen, har heller ikke testet, men skal gjøre det når jeg kommer meg hjem (er på ferie) før jeg reiser på neste ferie.. men regner med TR dukker opp før den tid...

Skrevet

Så flott! Gratulerer og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test barnesangen :)

Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg. :danser:

Skrevet

Gratulerer barnesangen :strix: så utrolig bra at dere klarte det på egenhånd! :klem:

Det er nå 14dager siden jeg begynte med spray og er en uke til det er tid til sprøyter. Gruer meg litt til det, men det går vel på et vis det også.....

Skrevet

Gratulerer barnesangen :klemmer:

Skrevet (endret)

Gratulerer "barnesang"!! Så utrolig spennende da! Og kjekt at det skjedde akkurat nå!

Jeg sprayer nå og har ikke fått mensen, har heller ikke testet, men skal gjøre det når jeg kommer meg hjem (er på ferie) før jeg reiser på neste ferie.. men regner med TR dukker opp før den tid...

Det gjorde den ikke :ler: Så just for the record, så gratulerer jeg deg her også :)

Endret av LineGourmet
Skrevet

Jøss her skjer det ting når man tar en liten ferietur :5:

Gratulerer barnesangen og Phobaeticus :danse: :danse: :blomst:

Skrevet

Oppstart spray i morgen :)

5. dag på spray, har (enda) ikke merket noe til evt bivirkninger, humøret er faktisk strålende :ler:

Skrevet

5. dag på spray, har (enda) ikke merket noe til evt bivirkninger, humøret er faktisk strålende :ler:

7. dag på spray, merker fremdeles ingenting jeg, blir nesten litt bekymret etter alt jeg har lest om bivirkninger og hormonsvingninger.... :ler: Men som det står i papirene, det meste er normalt.

En morgen glemte jeg faktisk å spraye!!! og måtte kjøre tilbake fra jobb for å ta de tilmålte dosene......

Begynner på sprøyter om to uker...

Skrevet

7. dag på spray, merker fremdeles ingenting jeg, blir nesten litt bekymret etter alt jeg har lest om bivirkninger og hormonsvingninger.... :ler: Men som det står i papirene, det meste er normalt.

En morgen glemte jeg faktisk å spraye!!! og måtte kjøre tilbake fra jobb for å ta de tilmålte dosene......

Begynner på sprøyter om to uker...

Jeg har sprayet i 3 uker nå og jeg har heller ikke merket noe til noe bivirkninger. Tror vi bare er heldig, og er nok ikke noe å bekymre seg for :)

Har tatt sprøyter i to dager nå, ikke merket noenting med det heller.

Når skal du inn til UL?

Skrevet

Jeg har sprayet i 3 uker nå og jeg har heller ikke merket noe til noe bivirkninger. Tror vi bare er heldig, og er nok ikke noe å bekymre seg for :)

Har tatt sprøyter i to dager nå, ikke merket noenting med det heller.

Når skal du inn til UL?

Jeg har time 27. august, krysser fingrene for at alt går som det skal, slik at uttak/innsetting går som planlagt uka etter.

Jeg har "heldigvis" satt sprøyter på meg selv før, blodfortynnende etter en kneoperasjon, så jeg regner med det også skal gå greit (selv om jeg husker meget godt hvor "galt" det kjentes å skulle stikke en sprøyte i seg selv, akkurat som en instinktiv forsvarsmekanisme fra kroppens side).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...