barnesangen Skrevet 24. juli 2010 #2061 Skrevet 24. juli 2010 Hei. Er det noen som vet om Suprecur spray kan gi hormoner som kan gi en evnt pos test? Jeg har ikke turt å teste enda. Tror jeg venter til imorgen, siden jeg har litt mensmurringer.
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2010 #2062 Skrevet 26. juli 2010 Er det noen av dere som vet hvor lenge man kan utsette innsettingen etter mensen når det er fryseforsøk? Jeg er nemlig ikke hjemme før nesten 3 uker etter antatt mens. Og det er vel rundt to uker etter mens man setter inn når man går på progynova? Husker ikke fra forrige forsøk.
O'hara Skrevet 26. juli 2010 #2063 Skrevet 26. juli 2010 Jeg hadde mens 8.februar og innsetting 1.mars, altså 3 uker etter. Men jeg måtte inn på UL på dag 8 og 11....
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2010 #2064 Skrevet 26. juli 2010 Jeg hadde mens 8.februar og innsetting 1.mars, altså 3 uker etter. Men jeg måtte inn på UL på dag 8 og 11.... Æsj, ja, det stemmer. Kanskje jeg kan få tatt UL her jeg er på jobb... Men da vet jeg at det er en mulighet for det ihvertfall. Takk for svar.
O'hara Skrevet 26. juli 2010 #2065 Skrevet 26. juli 2010 Det burde vel ikke være noe problem?? Jeg har hvertfall aldri vært på "innsettingssykehuset" til UL, men vært hos andre leger. Det som har vært sært i mitt tilfelle er at jeg har gjort alt i naturlig syklus, og dermed måtte jeg gå til en spesiell lege her på mitt bosted. Snakk med sykehuset, jeg er sikker på at det ordner seg helt fint Masse lykke til!!
barnesangen Skrevet 26. juli 2010 #2066 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har fått pos test, og skjønner det ikke helt enda:) terminen ser ut til å bli rundt 31.mars 2011
LineGourmet Skrevet 26. juli 2010 #2067 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har fått pos test, og skjønner det ikke helt enda:) terminen ser ut til å bli rundt 31.mars 2011 ÅÅåååh! Endelig! Gratulerer enormt mye
barnesangen Skrevet 26. juli 2010 #2068 Skrevet 26. juli 2010 ÅÅåååh! Endelig! Gratulerer enormt mye tusen takk.Nå får den bare klore seg fast med det den kan holde seg fast med:) Har ikke halt gått opp for oss enda...og jeg som var på nedregulering med spray......helt utrolig å tenke på.
Phobaeticus Skrevet 26. juli 2010 #2069 Skrevet 26. juli 2010 Gratulerer "barnesang"!! Så utrolig spennende da! Og kjekt at det skjedde akkurat nå! Jeg sprayer nå og har ikke fått mensen, har heller ikke testet, men skal gjøre det når jeg kommer meg hjem (er på ferie) før jeg reiser på neste ferie.. men regner med TR dukker opp før den tid...
Orcinus Skrevet 29. juli 2010 #2071 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har fått pos test, og skjønner det ikke helt enda:) terminen ser ut til å bli rundt 31.mars 2011 Så flott! Gratulerer og lykke til
inkasikin Skrevet 29. juli 2010 #2072 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer så mye med positiv test barnesangen Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg.
Ananan Skrevet 29. juli 2010 #2073 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer barnesangen så utrolig bra at dere klarte det på egenhånd! Det er nå 14dager siden jeg begynte med spray og er en uke til det er tid til sprøyter. Gruer meg litt til det, men det går vel på et vis det også.....
LineGourmet Skrevet 2. august 2010 #2075 Skrevet 2. august 2010 (endret) Gratulerer "barnesang"!! Så utrolig spennende da! Og kjekt at det skjedde akkurat nå! Jeg sprayer nå og har ikke fått mensen, har heller ikke testet, men skal gjøre det når jeg kommer meg hjem (er på ferie) før jeg reiser på neste ferie.. men regner med TR dukker opp før den tid... Det gjorde den ikke Så just for the record, så gratulerer jeg deg her også Endret 2. august 2010 av LineGourmet
ebitt Skrevet 2. august 2010 #2076 Skrevet 2. august 2010 Jøss her skjer det ting når man tar en liten ferietur Gratulerer barnesangen og Phobaeticus :danse:
Orcinus Skrevet 3. august 2010 #2077 Skrevet 3. august 2010 Oppstart spray i morgen 5. dag på spray, har (enda) ikke merket noe til evt bivirkninger, humøret er faktisk strålende
Orcinus Skrevet 5. august 2010 #2078 Skrevet 5. august 2010 5. dag på spray, har (enda) ikke merket noe til evt bivirkninger, humøret er faktisk strålende 7. dag på spray, merker fremdeles ingenting jeg, blir nesten litt bekymret etter alt jeg har lest om bivirkninger og hormonsvingninger.... Men som det står i papirene, det meste er normalt. En morgen glemte jeg faktisk å spraye!!! og måtte kjøre tilbake fra jobb for å ta de tilmålte dosene...... Begynner på sprøyter om to uker...
Ananan Skrevet 5. august 2010 #2079 Skrevet 5. august 2010 7. dag på spray, merker fremdeles ingenting jeg, blir nesten litt bekymret etter alt jeg har lest om bivirkninger og hormonsvingninger.... Men som det står i papirene, det meste er normalt. En morgen glemte jeg faktisk å spraye!!! og måtte kjøre tilbake fra jobb for å ta de tilmålte dosene...... Begynner på sprøyter om to uker... Jeg har sprayet i 3 uker nå og jeg har heller ikke merket noe til noe bivirkninger. Tror vi bare er heldig, og er nok ikke noe å bekymre seg for Har tatt sprøyter i to dager nå, ikke merket noenting med det heller. Når skal du inn til UL?
Orcinus Skrevet 6. august 2010 #2080 Skrevet 6. august 2010 Jeg har sprayet i 3 uker nå og jeg har heller ikke merket noe til noe bivirkninger. Tror vi bare er heldig, og er nok ikke noe å bekymre seg for Har tatt sprøyter i to dager nå, ikke merket noenting med det heller. Når skal du inn til UL? Jeg har time 27. august, krysser fingrene for at alt går som det skal, slik at uttak/innsetting går som planlagt uka etter. Jeg har "heldigvis" satt sprøyter på meg selv før, blodfortynnende etter en kneoperasjon, så jeg regner med det også skal gå greit (selv om jeg husker meget godt hvor "galt" det kjentes å skulle stikke en sprøyte i seg selv, akkurat som en instinktiv forsvarsmekanisme fra kroppens side).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå