Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer som rugere dere som er blitt det :klemmer:

Pringels, gratulerer med god uttelling :tommel:

Rubie, velkommen hit. Jeg husker deg fra tidlige, så utrolig trist at dere ikke har klart det på egenhånd etter MA-en. :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte babyklister fra Danmark, Google det så kommer det opp. Det heter egentlig fructus femina. 10 dråper i et glass vann 3 ganger om dagen fra uttaksdagen. Dette skal hjelpe egget å feste seg.. Gjør livmoren mer mottakelig ;) det er et homeopatmiddel som brukes ved forsøk i danmark ved de som lett aborterer og får hjelp ved assistert befruktning.

Det er ingen fare for at dette ødelegger noe!

Prøv det, det skader jo ikke :-)

jeg startet med det på mandag og har satt inn 2 små idag :) håper de blir der..

Hei :) jeg ble nusgjerrig på dette klisteret du forteller om:)Jeg gikk inn, fant det og tenkte å bestille..(man prøver jo hva det skulle være..)Men de skulle ha 250 kr.i frakt og det VET jeg det ikke koster for en liten flaske fra utlandet. Jeg sender en del pakker i jobben min til danmark fra norge og det koster ikke såå mye! Har du anelse om det fins å få kjøpt på apotek i danmark?? skal jo tross alt ned dit å ta ut egg og da kunne jeg jo handlet med det samme..Takknemlig for svar : :kaffekopp:

Skrevet

Lykke til imorgen pringles77 ;) tenk på hva som kan komme ut av det så er det litt lettere...

takk

Skrevet

16 egg er kjempebra!!! Blir spennende med telefon imorgen da :) lykke til!! ;)

fikk ingen tlf:) innsetting i dag 1230;)

Skrevet

Gratulerer som rugere dere som er blitt det :klemmer:

Pringels, gratulerer med god uttelling :tommel:

Rubie, velkommen hit. Jeg husker deg fra tidlige, så utrolig trist at dere ikke har klart det på egenhånd etter MA-en. :hug:

takk innsetting i dag:)

Skrevet (endret)

nå ruger jeg også:) spennede tider i vente;) spurte sykepleier hvor mange prosent sikkert der er...fikk til svar 40/50 50/50 prosent off ikke kjekt å høre sånn

Endret av pringles77
Skrevet

nå ruger jeg også:) spennede tider i vente;) spurte sykepleier hvor mange prosent sikkert der er...fikk til svar 40/50 50/50 prosent off ikke kjekt å høre sånn

Skrevet

Hei. Ruger på dag 11 nå og venter i spenning. Dagene går så altfor sakte. Er det noen måte å finne ut om egget ikke har festet seg/mistet det? Er det kun blødning som oppstår da?

Skrevet

Hei. Ruger på dag 11 nå og venter i spenning. Dagene går så altfor sakte. Er det noen måte å finne ut om egget ikke har festet seg/mistet det? Er det kun blødning som oppstår da?

Hvordan har du hatt det i de dagene fra innsetting til dag 11?

Skrevet

Hvordan har du hatt det i de dagene fra innsetting til dag 11?

Har hatt mensmurringer, føles som den kan komme når som helst. Kvalme og svimmelhet de første 2-3 dagene. Ellers stikninger og vondt i korsrygg (som jeg aldri ellers har). Tok test i dag 12dpo - Negativ - Har ikke kjent noe i går og i dag bortsett fra trøtthet og hodepine som trolig kommer fra crinonen, men håpet er der fortsatt.

Skrevet

Har hatt mensmurringer, føles som den kan komme når som helst. Kvalme og svimmelhet de første 2-3 dagene. Ellers stikninger og vondt i korsrygg (som jeg aldri ellers har). Tok test i dag 12dpo - Negativ - Har ikke kjent noe i går og i dag bortsett fra trøtthet og hodepine som trolig kommer fra crinonen, men håpet er der fortsatt.

krysser fingrene for deg.

jeg har også litt svimmelhet og kvalme..litt vond korsrygg...vent til dag 14 eller 15 md test;)

Skrevet

Da jeg ble overraskende gravid i vår, hadde jeg merkbare symptomer etter en uke. Jeg husker godt jeg var på ett seminar sammen med ei venninne og hun faktisk bemerket hvor store bryster jeg hadde (på en diskret måte da :)) og det var nesten slik at jeg syntes utrigningen min var vulgær.

Da jeg senere oppdaget at jeg var gravid var dette seminaret 1 uke etter beregnet befruktning.

Nå er det tre dager etter innsetting og i dag bemerket min mann at brystene mine hadde blitt større. Jeg er klar over at man blir litt småsprø når man går og ruger ;) , men det er ialle fall sikkert at brystene mine er ømme og har blitt større allerede....

Ja, ja...det er bare å vente og se :)

Skrevet

Da jeg ble overraskende gravid i vår, hadde jeg merkbare symptomer etter en uke. Jeg husker godt jeg var på ett seminar sammen med ei venninne og hun faktisk bemerket hvor store bryster jeg hadde (på en diskret måte da :)) og det var nesten slik at jeg syntes utrigningen min var vulgær.

Da jeg senere oppdaget at jeg var gravid var dette seminaret 1 uke etter beregnet befruktning.

Nå er det tre dager etter innsetting og i dag bemerket min mann at brystene mine hadde blitt større. Jeg er klar over at man blir litt småsprø når man går og ruger ;) , men det er ialle fall sikkert at brystene mine er ømme og har blitt større allerede....

Ja, ja...det er bare å vente og se :)

off ja ikke noe kjekk ventetid ;)

Skrevet

HEi jenter.

så hygglig å lese at så mange er rugere her inne, snart har uttak/innsetting o.l. Jeg håper kroppen snart er mottagelig for prøving igjen. Hadde en SA 9.8. Blødde en uke etterpå med litt smerter. En uke opphold, før mensen kom igjen. Håper denne perioden vil være normal så jeg vet at kroppen fungerer igjen. Vi har vært prøvere i ca 2 år. Gjennomgikk 1 ivf og 2 tin forsøk mellom sept 09 og april 10. Alle med neg resultat. Var på nedregulering til 2 ivf i sommer, da jeg overraskende testet pos i slutten av juli. Dessverre gikk det ikke. Så nå fortsette vi for fullt med prøving så fort kroppen er klar.

ha en god søndag alle sammen:)

Skrevet

off ja ikke noe kjekk ventetid ;)

nei...og jeg trodde egentlig ikke at jeg skulle bli "sprø" heller :fnise:

Men jeg har i alle fall gjort mitt for at dette skal gå bra:

- sluttet å røyke (etter 20 år)

- sluttet å drikke kaffe (var stordrikker med 5-6 kopper bare på jobb)

- blitt enda mer aktiv med fjellturer og lett styrketrening

:) :)

Skrevet

HEi jenter.

så hygglig å lese at så mange er rugere her inne, snart har uttak/innsetting o.l. Jeg håper kroppen snart er mottagelig for prøving igjen. Hadde en SA 9.8. Blødde en uke etterpå med litt smerter. En uke opphold, før mensen kom igjen. Håper denne perioden vil være normal så jeg vet at kroppen fungerer igjen. Vi har vært prøvere i ca 2 år. Gjennomgikk 1 ivf og 2 tin forsøk mellom sept 09 og april 10. Alle med neg resultat. Var på nedregulering til 2 ivf i sommer, da jeg overraskende testet pos i slutten av juli. Dessverre gikk det ikke. Så nå fortsette vi for fullt med prøving så fort kroppen er klar.

ha en god søndag alle sammen:)

En god søndag til deg og, og lykke til med neste forsøk :)

Skrevet

Hei der alle jenter!

Nå er det vel over to mnd siden sist jeg var her inne, men måtte bare ha en pause fra prøvingen etter atter neg. resultat....

26 000kr i medisiner og 15 000kr til sykehuset( 4. IVF, første private) for ETT, ja dere så riktig, ETT, egg. Dessverre var heller ikke dette gullegget og mensen kom til normal tid. Menmen...

Var til sluttsamtale for halvannen uke siden og legen sa rett ut at flere forsøk bare var bortkastede penger!! :tristbla: Jaja, fins ikke bedre enn ærlige folk!! :gjeiper:

Han anbefalte på det varmeste eggdonasjon og mente det ville øke sjansene våre. Så nå er vi i tenke/spare modus...

Til alle prøvere/ rugere der ute; LYKKE TIL og måtte spirene feste seg og gro!!! :klemmer:

Skrevet

Hei der alle jenter!

Nå er det vel over to mnd siden sist jeg var her inne, men måtte bare ha en pause fra prøvingen etter atter neg. resultat....

26 000kr i medisiner og 15 000kr til sykehuset( 4. IVF, første private) for ETT, ja dere så riktig, ETT, egg. Dessverre var heller ikke dette gullegget og mensen kom til normal tid. Menmen...

Var til sluttsamtale for halvannen uke siden og legen sa rett ut at flere forsøk bare var bortkastede penger!! :tristbla: Jaja, fins ikke bedre enn ærlige folk!! :gjeiper:

Han anbefalte på det varmeste eggdonasjon og mente det ville øke sjansene våre. Så nå er vi i tenke/spare modus...

Til alle prøvere/ rugere der ute; LYKKE TIL og måtte spirene feste seg og gro!!! :klemmer:

takk satser på det beste mn vet aldri;)

Skrevet

nei...og jeg trodde egentlig ikke at jeg skulle bli "sprø" heller :fnise:

Men jeg har i alle fall gjort mitt for at dette skal gå bra:

- sluttet å røyke (etter 20 år)

- sluttet å drikke kaffe (var stordrikker med 5-6 kopper bare på jobb)

- blitt enda mer aktiv med fjellturer og lett styrketrening

:) :)

Så flink du er:)

Det er ikke lett å stumpe Kong røyk! Kan jeg spørre hva du gjorde for å greie det?

Jeg er også stordrikker på kaffe... Er det ille å gjøre det mens man prøver?

Huff, det er mye å passe på og huske. Men hva gjør man ikke for at dette skal gå bra? :)

Skrevet

Babyklister kan kjøpes på helsekost i Danmark :) nå er det 7 dager siden befruktningen av eggene jeg ruger på og i natt våknet jeg svett og kvalm.. Håper det var positivt :)) noen andre som har merket noe av dere rugerne?? :) gleder meg til test om 1 ukes tid...

Fortsatt god søndag dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...