Prøver84 Skrevet 6. november 2010 #2341 Skrevet 6. november 2010 Noen symptomer da rugere? Jeg er på dag 8 i dag, har mye stikninger og murringer i magen, føles som vanlige endosmerter og som at mens er på vei, ikke som gravid-murringer. Ikke at det nødvendigvis er så lett å skille. Så er det litt småkvalme og ømme pupper osv, men vet jo av erfaring at jaging etter symptomer gir symptomer... Tar en test i morgen tidlig jeg tror jeg. kan ikke den testen være falsk, om den er positiv? viss man tar test for tidlig. eller? følte jeg hadde hørt det.
Gjest Blush Skrevet 6. november 2010 #2342 Skrevet 6. november 2010 kan ikke den testen være falsk, om den er positiv? viss man tar test for tidlig. eller? følte jeg hadde hørt det. Eggløsningssprøyta kan henge i i opptil ti dager og gi falsk positiv, men den er det jo tretten dager siden jeg tok i dag. Testa positivt med dattera mi på dag ni og negativt forrige forsøk, da begynte jeg også å blø på dag ni. Så jeg kommer nok til å ta den i morgen.
Prøver84 Skrevet 6. november 2010 #2343 Skrevet 6. november 2010 Eggløsningssprøyta kan henge i i opptil ti dager og gi falsk positiv, men den er det jo tretten dager siden jeg tok i dag. Testa positivt med dattera mi på dag ni og negativt forrige forsøk, da begynte jeg også å blø på dag ni. Så jeg kommer nok til å ta den i morgen. Da hadde jeg og tatt i morgen Ønsker deg lykke til!
Gjest Blush Skrevet 6. november 2010 #2344 Skrevet 6. november 2010 Da hadde jeg og tatt i morgen Ønsker deg lykke til! Takk takk
moon_angel Skrevet 7. november 2010 #2345 Skrevet 7. november 2010 Eggløsningssprøyta kan henge i i opptil ti dager og gi falsk positiv, men den er det jo tretten dager siden jeg tok i dag. Testa positivt med dattera mi på dag ni og negativt forrige forsøk, da begynte jeg også å blø på dag ni. Så jeg kommer nok til å ta den i morgen. Hvordan gikk det Blush? Nysgjerrig!!! Jeg er på dag 8 etter innsetting i dag, og kjenner at lysten til å teste begynner å komme. Men tror jeg skal vente til blodprøven på torsdag.
Gjest Blush Skrevet 7. november 2010 #2346 Skrevet 7. november 2010 Hvordan gikk det Blush? Nysgjerrig!!! Jeg er på dag 8 etter innsetting i dag, og kjenner at lysten til å teste begynner å komme. Men tror jeg skal vente til blodprøven på torsdag. Ja, sikkert lurt å vente så er du iallfall sikker på å få riktig svar med en gang. Jeg greier aldri å holde meg fra å teste "for tidlig". Er i følge cb digital ikke gravid. Og føler også at mensen kommer, har svie/brennefølelse i livmorområdet og har hatt det i hele dag. Får alltid det ved mens, og forbinder ikke den typen smerte med graviditet i det hele tatt. Men synes det er litt rart at jeg ikke har begynt å blø, så har fortsatt et ørlite håp.
moon_angel Skrevet 8. november 2010 #2347 Skrevet 8. november 2010 Ja, sikkert lurt å vente så er du iallfall sikker på å få riktig svar med en gang. Jeg greier aldri å holde meg fra å teste "for tidlig". Er i følge cb digital ikke gravid. Og føler også at mensen kommer, har svie/brennefølelse i livmorområdet og har hatt det i hele dag. Får alltid det ved mens, og forbinder ikke den typen smerte med graviditet i det hele tatt. Men synes det er litt rart at jeg ikke har begynt å blø, så har fortsatt et ørlite håp. Krysser fingrene for deg!!!!
Gjest Blush Skrevet 8. november 2010 #2348 Skrevet 8. november 2010 Krysser fingrene for deg!!!! Takk for det, dette blir en spennende uke for oss begge! Jeg våknet opp i dag uten noen smerter i det hele tatt og fortsatt ingen blødning. Så nå skal jeg bare slappe av og vente, blir ingen flere tester før torsdag.
pringles77 Skrevet 9. november 2010 #2349 Skrevet 9. november 2010 (endret) Takk for det, dette blir en spennende uke for oss begge! Jeg våknet opp i dag uten noen smerter i det hele tatt og fortsatt ingen blødning. Så nå skal jeg bare slappe av og vente, blir ingen flere tester før torsdag. Jeg hadde også mens smerter da jeg ruga før testen...;)jeg testa positivt;) har termin i Mai;) Endret 9. november 2010 av pringles77
Gjest Blush Skrevet 9. november 2010 #2350 Skrevet 9. november 2010 Jeg hadde også mens smerter da jeg ruga før testen...;)jeg testa positivt;) har termin i Mai;) Gratulerer Jeg hadde også mye menssmerter med nr 1, men dette er noe annet, mer "brennende" følelse liksom, jeg knytter det til endo/inflammasjon i forbindelse med mens og ikke med graviditet. Nå har jeg da også begynt å blø Snakka me sykepleieren i Haugesund og planen videre er visst vanlig fryseforsøk. Har bedt legen om å ringe meg, for jeg ser meg ikke syn på nytt forsøk uten noen tilleggsbehandling nå. Er helt sikker på at det er endoen som gjør at det ikke fester seg siden jeg har så bra egg, så kunne tenkt meg å prøve noe betennelsesdempende denne gang... Får se hva han sier.
Pixie88 Skrevet 9. november 2010 #2351 Skrevet 9. november 2010 Ja da var det skjedd litt mer Var til egguttak i går og fikk ut hvertfall 9 egg de ringte i dag og sa det var fire som var befukta som de skulle til nå Kunne bli flere til i morra =) så da får vi hvertfall 3 på frys og det er bra !!skal inn og sette tilbake 1 egg i morgen og så begynner vente tiden :)gleder meg ! hvordan er det med dere andre i ventetida med å slappe av og sånn ?? vært på jobb og sånn ?
moon_angel Skrevet 9. november 2010 #2352 Skrevet 9. november 2010 Gratulerer med uttaket! Spennende dette! Jeg har jobbet hele rugetiden. Var veldig trøtt de første dagene etter uttak og innsetting, men det har kommet seg etterhvert. Har levd ganske normalt. Skal teste på torsdag, og er kjempe spent.
Emsa Skrevet 9. november 2010 #2353 Skrevet 9. november 2010 Ja da var det skjedd litt mer Var til egguttak i går og fikk ut hvertfall 9 egg de ringte i dag og sa det var fire som var befukta som de skulle til nå Kunne bli flere til i morra =) så da får vi hvertfall 3 på frys og det er bra !!skal inn og sette tilbake 1 egg i morgen og så begynner vente tiden :)gleder meg ! hvordan er det med dere andre i ventetida med å slappe av og sånn ?? vært på jobb og sånn ? Hei! Fikk du beskjed om at du ble å få 3 egg på frys? Hvis ikke så kan det være greit at du er forberedt på at det ikke er sikkert alle 4 eggene har utviklet seg slik de skal til i morgen. Jeg var ikke forberedt på det og ble litt skuffet når vi kom til innsetting. Vi fikk 4 befruktet første uttak, men det var kun et som hadde delt seg som det skulle når vi kom til innsetting, vi fikk altså ingen på frys. Ellers har jeg gått på jobb som vanlig, når sykemeldingen ifm uttak var over. Lykke til i morgen!!
Gjest Blush Skrevet 10. november 2010 #2354 Skrevet 10. november 2010 Ja da var det skjedd litt mer Var til egguttak i går og fikk ut hvertfall 9 egg de ringte i dag og sa det var fire som var befukta som de skulle til nå Kunne bli flere til i morra =) så da får vi hvertfall 3 på frys og det er bra !!skal inn og sette tilbake 1 egg i morgen og så begynner vente tiden :)gleder meg ! hvordan er det med dere andre i ventetida med å slappe av og sånn ?? vært på jobb og sånn ? Gratulerer med bra uttak, var det vondt syntes du? Krysser fingrene for at alle de befruktede har delt seg skikkelig.
Gjest Blush Skrevet 10. november 2010 #2355 Skrevet 10. november 2010 Jeg har snakka med legen, og får ta prednisolon ved neste forsøk. Skal ringe inn neste mens, så det blir vel innsetting av et eller forhåpentligvis to egg ca ved juletider.
moon_angel Skrevet 10. november 2010 #2356 Skrevet 10. november 2010 I morgen skal jeg teste jeg er så utrolig nervøs. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis det er negativt. Er redd jeg går på en smell.... Hvordan har dere andre taklet dette?
Gjest Blush Skrevet 10. november 2010 #2357 Skrevet 10. november 2010 I morgen skal jeg teste jeg er så utrolig nervøs. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis det er negativt. Er redd jeg går på en smell.... Hvordan har dere andre taklet dette? Lykke til! Jeg synes skuffelsen over negativt går fort over, men det kommer vel an på hvor høye forventinger du har. Man håper jo, men det er jo alltid en sjanse for at det ikke går. Når skal du ta prøven da?
Gjest boobla Skrevet 10. november 2010 #2358 Skrevet 10. november 2010 I morgen skal jeg teste jeg er så utrolig nervøs. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis det er negativt. Er redd jeg går på en smell.... Hvordan har dere andre taklet dette? Spennende. Lykke til!
Pixie88 Skrevet 10. november 2010 #2359 Skrevet 10. november 2010 Hei! Fikk du beskjed om at du ble å få 3 egg på frys? Hvis ikke så kan det være greit at du er forberedt på at det ikke er sikkert alle 4 eggene har utviklet seg slik de skal til i morgen. Jeg var ikke forberedt på det og ble litt skuffet når vi kom til innsetting. Vi fikk 4 befruktet første uttak, men det var kun et som hadde delt seg som det skulle når vi kom til innsetting, vi fikk altså ingen på frys. Ellers har jeg gått på jobb som vanlig, når sykemeldingen ifm uttak var over. Lykke til i morgen!! Nei fikk ikke beskjed om det men gikk ut fra det!! da vi kom inn i dag var det to egg som var delt seg som det skulle men det andre egget var ikke sterkt nok til å settes på frys så vi fikk tilbud om å sette inn to egg i dag i stedet =) og det gjorde vi !! heller det enn at det kastes ! litt kjedelig å ikke få noe på frys men er veldig fornøyd med å få satt inn to siden vi er så unge og bare skulle hatt ett =) så krysser fingrene =)
Pixie88 Skrevet 10. november 2010 #2360 Skrevet 10. november 2010 Gratulerer med bra uttak, var det vondt syntes du? Krysser fingrene for at alle de befruktede har delt seg skikkelig. Kun to delte men fik satt inn begge i dag =) høyre side gikk greit nok men venstre var forferdelig vondt!! den eggstokken lå visst bak livmora så var litt vanskelig å komme til .....takk gud for at det gikk relativt fort sier jeg !!! der da ?? gjorde det vondt for deg ? hvilken dag er du på nå ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå