Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er med tungt hjerte jeg kommer tilbake hit som prøver på nytt. Fikk påvist MA på ordinær ul denne uken, og nå er det over for denne gang etter to tunge døgn. Tårene sitter løst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coriander: Tusen takk. Har tenkt på deg inni mellom og det blir spennende med eggdonasjon fra Spania. Ønsker deg lykke til!

pusilis: Tusen takk. Du må være en utrolig sterk person som klarer å gratulere andre etter det du selv nettopp har opplev!!! :klem:

Du har nettopp gjennomgått min største skrekk og jeg klarer ikke helt å glede meg over min graviditet. Er så redd for at det skal gå galt. Kolleger og venninner er helt i 100, men jeg selv tar det veldig med ro... De maser om det jeg burde begynne å handle inn og vil gi meg ting de selv er ferdig med, men jeg er redd for at det er å "jinxe" med graviditeten. :sjenert:

(Har dager da jeg er i lykkerus, men de er i undertall...)

Uansett vil jeg bare få gi deg en stoooooor :kose: Du er sterk!!

Gjest boobla
Skrevet

:goodbye:

Har nå startet med medisiner, purgon og orgalutran, hatt U.L for å sjekke om eggene er i utvikling. Alt ser bra ut hittil. Skal på ny U.L, om tirsdagen, for en ny sjekk av eggene. Mulig det blir innsetting på fredag. :skya:

Skrevet

Har nå startet med medisiner, purgon og orgalutran, hatt U.L for å sjekke om eggene er i utvikling. Alt ser bra ut hittil. Skal på ny U.L, om tirsdagen, for en ny sjekk av eggene. Mulig det blir innsetting på fredag. :skya:

Du må ha masse lykke til. Du går en spennende tid i møte! :enig:

Skrevet

Det er med tungt hjerte jeg kommer tilbake hit som prøver på nytt. Fikk påvist MA på ordinær ul denne uken, og nå er det over for denne gang etter to tunge døgn. Tårene sitter løst.

Så utrolig trist. Tenker på deg :klem:

Skrevet

Å nei, Pusilus.... Det var jo helt feil!!! :klem:

Skal ringe gyn i morgen for å sette i gang IVF-sirkuset. Er helt sikker på at det ikke blir en enkel prosess, men det har det jo heller ikke vært hittil. Fått oppmuntring fra bekjent som er i gang for andre gang, men er nok veeeeeeldig spent på hvordan dette skal gå! Har foreløpig ikke sagt noe om dette til noen andre enn to NÆRE venninner, ikke familie eller noe. Vet ikke hva som er vanlig jeg... Uff, fullt av sommerfugler i magen...!

Skrevet

Så utrolig trist. Tenker på deg :klem:

:klem:

Å nei, Pusilus.... Det var jo helt feil!!! :klem:

Skal ringe gyn i morgen for å sette i gang IVF-sirkuset. Er helt sikker på at det ikke blir en enkel prosess, men det har det jo heller ikke vært hittil. Fått oppmuntring fra bekjent som er i gang for andre gang, men er nok veeeeeeldig spent på hvordan dette skal gå! Har foreløpig ikke sagt noe om dette til noen andre enn to NÆRE venninner, ikke familie eller noe. Vet ikke hva som er vanlig jeg... Uff, fullt av sommerfugler i magen...!

Helt feil ble det ja :tristbla: , og desverre ikke noe å gjøre med annet en å huske på den lille og håpe at det blir et søsken en gang.

Ang. hvem man forteller det til, det er helt opp til en selv :)

Jeg har gjennom denne reisen funnet ut at jeg faktisk er en ganske åpen person, men velger mine som jeg vet jeg kan stole på. Mine foreldre fikk ikke vite om våre strabaser før to dager før andre innsettingen, men det har vist seg at det var rett valg å fortelle det til dem.

Skrevet

Åh neiii Pusilus! All verdens trøsteklemmer din vei.

Skrevet

Stor klem til deg Pusilus. Du virker som en sterk kvinne. Vi er i oppstart til 2.IVF(har spraystart 21.januar), og er naturlignok spent.

Ønsker deg lykke til videre på ferden, og vet at isrosen alltid vil være med deg resten va livet.

Klem

Skrevet

Hei Folkens;)

Vil bare fortelle nyheten at vi får en jente;)

Skrevet

Hei Folkens;)

Gratulerer!1 Så koselig..

• Liker 1
Skrevet

I dag kl 14.30 skal jeg ringe til Riksen for å høre om noen av mine 8 egg har blitt befruktet. Gruer meg skikkelig! Kanskje jeg må få mannen til å ringe i stedet...

Skrevet

Forresten så vil jeg bare si til dere som frekventerer her at jeg heier masse på dere alle sammen!! :duskedame: Dere er supersterke! :klemmer:

Skrevet

Åh neiii Pusilus! All verdens trøsteklemmer din vei.

Takk FrkRose :klem:

Stor klem til deg Pusilus. Du virker som en sterk kvinne. Vi er i oppstart til 2.IVF(har spraystart 21.januar), og er naturlignok spent.

Ønsker deg lykke til videre på ferden, og vet at isrosen alltid vil være med deg resten va livet.

Klem

Takk barnesangen :klem: og lykke til selv. Jeg forstår at du er ganske spent. Jeg håper dere lykkes nå.

Hei Folkens;)

Gratulerer pringles :klem: Håper formen din er god.

I dag kl 14.30 skal jeg ringe til Riksen for å høre om noen av mine 8 egg har blitt befruktet. Gruer meg skikkelig! Kanskje jeg må få mannen til å ringe i stedet...

Krysser fingrene for dere, det er noen nervepirrende dager rundt uttak, befruktning og innsetting. :klem:

Skrevet

Juhuuu, fikk ut 18 egg i dag. :strix::strix: Nok til å lage barn, som redder hele verden , kurere våde kreft og AIDS, mulig vi har begge deler, både konge og president, samt en diktator. Håper det redde ekteskapet mitt også :jepp: Eller kanskej det ikke blir en beibei, men en mesias??? :dåne:

Har bare brult 60. 000 da.. ;) Lommerusk vel. Har fortsatt pipa i behold her hvertfall :nigo:

Skrevet

Juhuuu, fikk ut 18 egg i dag. :strix::strix: Nok til å lage barn, som redder hele verden , kurere våde kreft og AIDS, mulig vi har begge deler, både konge og president, samt en diktator. Håper det redde ekteskapet mitt også :jepp: Eller kanskej det ikke blir en beibei, men en mesias??? :dåne:

Har bare brult 60. 000 da.. ;) Lommerusk vel. Har fortsatt pipa i behold her hvertfall :nigo:

18 egg! Så fantastisk :biggrin: Gratulerer så masse. Enda godt at noen bidrar til at vi får flere som redder verden, utrydder aids, kurerer kreft og blir både konger og messiaser. Og alt mens h*n gjør sine foreldre til gjeldsslaver allerede før fødsel.

Nei, vi ivf-ere bør virkelig tenke over hva vi gjør.... :ler:

Skrevet

Gjeldslave før de blir født ja, hehe :fnise:

8 egg er modnet seg, men noen flere vil nok kanskje falle fra, håper GULLegget ligger der *drømme* tenk om vi får noen i frysern også :jepp:

Innsetting på mandag, om alt går like bra, som det har gjort til nå :rødme:

Skrevet

Nå har jeg ringt gyn og fått time for å sette i gang ivf... Skummel følelse, for nå er det liksom bestemt. Håper det går bra og at vi slipper skuffelser og sorger, men bygger absolutt ingen forhåpninger. Jeg mener, etter mer enn tre år med prøving er det jo underlig om alt plutselig skulle klaffe...

(dessuten er tr et par dager forsinket igjen...)

Skrevet

Tråden ryddet og delt - hvorfor folk har lyst på barn kan diskuteres her

Bond, mod

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny i forumet. Veldig fint med et sted hvor man kan lese historiene til andre som er i samme situasjon og som vet hva man skal igjennom! Etter lang tid med flere nedturer og tunge stunder skal vi igang med ivf i slutten av januar/begynnelsen av februar. Er veldig veldig spent, kjenner jeg gruer meg litt og....man krysser jo fingrene og haaper paa det beste, samtidig som man ikke vil ta gleden paa forskudd....

Er det mange som har faatt veldige bivirknigner av medisinene?

Lykke til til alle som er i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...