barnesangen Skrevet 18. januar 2011 #2501 Skrevet 18. januar 2011 Hei alle sammen! Jeg er helt ny i forumet. Veldig fint med et sted hvor man kan lese historiene til andre som er i samme situasjon og som vet hva man skal igjennom! Etter lang tid med flere nedturer og tunge stunder skal vi igang med ivf i slutten av januar/begynnelsen av februar. Er veldig veldig spent, kjenner jeg gruer meg litt og....man krysser jo fingrene og haaper paa det beste, samtidig som man ikke vil ta gleden paa forskudd.... Er det mange som har faatt veldige bivirknigner av medisinene? Lykke til til alle som er i gang! Jeg merket veldig lite bivirkninger ved forrige forsøk i august 2009. Ble vedlig oppblåst etter injeksjonene, men utover det var det så og så ingen ting. Skal igagn igjen straks. Spray start nå på fredag den 21.01
barnesangen Skrevet 18. januar 2011 #2502 Skrevet 18. januar 2011 Spraystart 21.01. Fikk alle papirer i posten i dag etter litt masing. Plutselig ble det så nære liksom. Flere som tilhører riksen og/eller skal ha ivf i jan/februar her inne?
FrkRose Skrevet 18. januar 2011 #2503 Skrevet 18. januar 2011 I morgen får jeg høre hvordan det har gått med mine stakkars, stivfrosne babyfrø. Håper minst ett overlever nattens strabaser, sånn at det kan settes inn og kose seg i mange mange måneder i min varme mage...
Mamma-klar Skrevet 18. januar 2011 #2504 Skrevet 18. januar 2011 Ja jeg (vi) skal inn til ivf ved rikshospitalet i slutten av januar/februar. Jeg skal visst ikke bruke nesespray, kun Elonva og Orgalutran, tror de begynte med det for ikke lenge siden.
Gjest boobla Skrevet 19. januar 2011 #2505 Skrevet 19. januar 2011 I morgen får jeg høre hvordan det har gått med mine stakkars, stivfrosne babyfrø. Håper minst ett overlever nattens strabaser, sånn at det kan settes inn og kose seg i mange mange måneder i min varme mage... HVordan gikk det med ditt stivfrossne babyfrø? Håper på det beste...
barnesangen Skrevet 19. januar 2011 #2506 Skrevet 19. januar 2011 Ja jeg (vi) skal inn til ivf ved rikshospitalet i slutten av januar/februar. Jeg skal visst ikke bruke nesespray, kun Elonva og Orgalutran, tror de begynte med det for ikke lenge siden. Hva er det? Aldri hørt om dem. JEg bruker suprecur, gonal f og ovitrelle. har dere noen diagnose?
barnesangen Skrevet 19. januar 2011 #2507 Skrevet 19. januar 2011 HVordan gikk det med ditt stivfrossne babyfrø? Håper på det beste... Ja , hvordan gikk det? Venter spent på gode nyheter:)
FrkRose Skrevet 19. januar 2011 #2508 Skrevet 19. januar 2011 Oppdatering på eskimofronten: Begge to overlevde!!! Det er flinke små mannen-og-meg-mix'er det! Og de er nå på plass i rugeposen. Det kan altså bli ingen, en eller to små på oss denne gangen! <-- meg som heier på dem...
Mamma-klar Skrevet 19. januar 2011 #2509 Skrevet 19. januar 2011 Frk.Rose: Så utrolig hyggelig å høre!!! Krysser fingrene for deg!!! Jeg vet bare at mine medisiner skal kjøre min egen syklus i senk, for deretter å bygge opp en kunstig. Håper alle vi som holder på går en god tid i møte!
Mamma-klar Skrevet 19. januar 2011 #2510 Skrevet 19. januar 2011 Frk.Rose: Så utrolig hyggelig å høre!!! Krysser fingrene for deg!!! Jeg vet bare at mine medisiner skal kjøre min egen syklus i senk, for deretter å bygge opp en kunstig. Håper alle vi som holder på går en god tid i møte!
Gjest boobla Skrevet 19. januar 2011 #2512 Skrevet 19. januar 2011 FrkRose: Jeg på begge to frøene. jeg også :heiajente:
FrkRose Skrevet 20. januar 2011 #2513 Skrevet 20. januar 2011 Tusen takk for heiing, jenter!! Dere er så søte. Lykke til alle sammen, i alle faser av venting.
rubie Skrevet 21. januar 2011 #2514 Skrevet 21. januar 2011 FrkRose: Jeg :heiajente: også på begge to frøene! Starter på kort regime om ca 3 uker - nærmer seg... Jeg håper virkelig at det går. Ikke så mye for min del, men jeg tror (vet) mannen blir helt knust hvis det ikke lykkes.
Gjest Vettel Skrevet 22. januar 2011 #2515 Skrevet 22. januar 2011 2. februar skal vi til IVF-klinikken! Hurra, endelig! Da får vi resepter og info. 1 time hos legen og 1 time hos "barnmorska" er det beregnet. (bor i sverige) Tror det er den lange regimet jeg skal på, siden vi skal ha ICSI. Begynner man med medisiner når som helst i syklusen, eller ved/etter mens?
Viktoria85 Skrevet 22. januar 2011 #2516 Skrevet 22. januar 2011 1 perfekt egg ble satt inn lørdag for en uke siden. 2 perfekte egg på frys IKM er på torsdag, men blir testing før det
Mamma-klar Skrevet 22. januar 2011 #2517 Skrevet 22. januar 2011 Vettel: Så gøy! Går du på IVF klinikken på RH? Viktoria85: Krysser fingre og tær for at alt går bra!!!!
barnesangen Skrevet 24. januar 2011 #2518 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er i gang med nesespray, og har sprøytstart 4.feb. Er igang med vårt 2.IVF på riksen. har plass til uttak i uke 7. Lykke til alle her inne.
Viktoria85 Skrevet 24. januar 2011 #2519 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Ja jeg (vi) skal inn til ivf ved rikshospitalet i slutten av januar/februar. Jeg skal visst ikke bruke nesespray, kun Elonva og Orgalutran, tror de begynte med det for ikke lenge siden. Så spennende! Hvis du går inn i dagboka mi så har jeg skrevet ganske detaljert om hvordan mitt forsøk på Riksen var. Vi fikk satt inn egg i uke 2. Tenkte kanskje det er spennende for deg å lese om hvordan de gjør det på Riksen. Det syns i alle fall jeg var spennende i forkant av vårt første forsøk. Vettel: Så gøy! Går du på IVF klinikken på RH? Viktoria85: Krysser fingre og tær for at alt går bra!!!! Vet du hva? Det ser ut til å gå veldig bra! Har testet på lørdag og søndag, som er henholdsvis 5 og 4 dager før IKM, og begge testene, dvs. alle fire for jeg tok tre stk på søndagen , er POSITIVE!!!!! Jeg har kjøpt meg nye tester i dag, så jeg skal teste i morgen tidlig. Har kjøpt to ClearBlue, og en ClearBlue Digital med ukeindikator. Ukeindikatoren trenger jeg egentlig ikke for jeg er jo ikke i tvil om når befruktninga skjedde siden vi har hatt prøverør, men er jo litt gøy likevel Kjenner jeg har skikkelig sommerfugler i magen pga. testinga i morgen tidlig! Spennende greier! Kjenner jeg blir veldig skuffa hvis testen plutselig er blendahvit i morgen tidlig, men det skal vel litt til håper jeg Endret 24. januar 2011 av Viktoria85
Gjest Vettel Skrevet 25. januar 2011 #2520 Skrevet 25. januar 2011 Victoria85: gratulerer! :heia: Mamma-klar: Bor i Sverige, så er Sahlgrenska jeg er hos. Så kan ikke spionere på dere og fundere på om noen her inne er de jeg treffer. Min sjef fortalte at hun en gang hadde to kollegaer som gikk til IVF-behandling, men de viste ikke om hverandre. Og en dag hadde de time samme dag, men på ulikt tidspunkt, hehe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå