Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig er jeg i forsøk, er på 3. dag med frys medisinen Progynova nå. Ul 28.feb, innsett uke 9. Utrolig spennende!!

Flere som har innsett i uke 9/10? Alltid gøy å følge noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende fru sp:) Lykke til.

Jeg fikk satt inn 1 egg idag. De andre 3 var for dårlige :( så nå håper jeg virkelig det er gullegget jeg ruger på. har blodprøve testing 3.mars.

Lykke til alle her inne.

Skrevet

Jeg aner ikke, vi venter på prøverør. er jeg helt på jordet, eller er det ikke en viss sjanse for at du er gravid om mensen din ikke har kommet ennå...? Kan vel ta litt tid før man får pos test? eller har du fått neg blodprøve?

Har tatt fler tester, og alle er negative, men har ikke tatt blodprøve da (trodde ikke jeg trengte det hvis jeg hadde neg tester).

Jaja, får vente litt til da, før jeg sender mail å spørr hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Har tatt fler tester, og alle er negative, men har ikke tatt blodprøve da (trodde ikke jeg trengte det hvis jeg hadde neg tester).

Jaja, får vente litt til da, før jeg sender mail å spørr hva jeg skal gjøre...

Jeg fikk beskjed på forsamtale om at jeg måtte ta blodprøve etter hvert forsøk, for jeg også lurte på hvorfor det ikke var nok med vanlig test. Legen vår sa at det var fordi det forekom menslignende blødninger også hos gravide, og at det kunne være en viss sjanse for svangerskap utenfor livmoren, og at det ikke alltid ga resultater på test(?)ta den siste setningen med en klype salt, husker ikke alt..

Skrevet

I dag er det 5 dager siden jeg sluttet på frys medisinene og TR har fortsatt ikke kommet.. Og jeg begynner å bli utolmodig her, for jeg får jo ikke satt igang med nytt før TR har kommet :/ arg!

Noen som har noen erfaringer på hvor lenge man må vente etter medesinslutt før TR kommer??

Det er en stund siden jeg gikk på Progynova og Crinone, men husker vagt at de kunne gi forsinket TR. Progynova er tross alt overgangsaldermedisin i utgangspunktet..... :gjeiper: Ene frysforsøket jeg hadde, gikk det over en uke ekstra før forventet mens kom etter neg. test....

Uansett må dere ha lykke til!!! Det gjelder dere alle her inne!! :klemmer:

Skrevet

Jeg satt inn 2 egg 14 feb.blir gal av å vente.2 forsøk så håper virkelig d går denne gangen.

Skrevet

Det er en stund siden jeg gikk på Progynova og Crinone, men husker vagt at de kunne gi forsinket TR. Progynova er tross alt overgangsaldermedisin i utgangspunktet..... :gjeiper: Ene frysforsøket jeg hadde, gikk det over en uke ekstra før forventet mens kom etter neg. test....

Uansett må dere ha lykke til!!! Det gjelder dere alle her inne!! :klemmer:

Jeg vet jo ikke når jeg egentlig kan forvente TR etter et fryseforsøk. Trodde TR kom ganske raskt etter at man sluttet på Progynovaen og Crinonen, men der tog jeg visst feil, så det er bare å vente.. *men på en annen side, så håper jeg den kommer nå!*

Skrevet

Jeg vet jo ikke når jeg egentlig kan forvente TR etter et fryseforsøk. Trodde TR kom ganske raskt etter at man sluttet på Progynovaen og Crinonen, men der tog jeg visst feil, så det er bare å vente.. *men på en annen side, så håper jeg den kommer nå!*

For noen kommer mensen samme dag som man skal teste, eller dagen etter ved både fersk og frys forsøk. Jeg er en av dem som aldri trenger å være i tvil om det gikk den ene eller andre veien...

Håper du slipper å vente så mye lengre!

Skrevet

Jeg satt inn 2 egg 14 feb.blir gal av å vente.2 forsøk så håper virkelig d går denne gangen.

Jeg satte inn 10, og er helt enig: ventetiden er grusom!!!

Skrevet

så spennende fru sp:) Lykke til.

Jeg fikk satt inn 1 egg idag. De andre 3 var for dårlige :( så nå håper jeg virkelig det er gullegget jeg ruger på. har blodprøve testing 3.mars.

Lykke til alle her inne.

Lykke, lykke til!!!!

Skrevet

Det tok altså 6 dager etter medisinslutt før TR meldte sin ankomst, så da håper jeg det ikke tar så lang tid før vi er i gang igjen :)

Skrevet

Testdag i morgen, men har hatt mens smerter siden fredag så er ganske negativ:( at det skal være så vanskelig...

Skrevet

Testdag i morgen, men har hatt mens smerter siden fredag så er ganske negativ:( at det skal være så vanskelig...

Æsj, rugetiden er nervepirrende. Men husk, mens-lignende smerter kan du ha selvom du skulle være gravid. D var det ensete graviditetstegnet jeg hadde da jeg ble gravid.. Lykke til!!!!!!

Skrevet

Æsj, rugetiden er nervepirrende. Men husk, mens-lignende smerter kan du ha selvom du skulle være gravid. D var det ensete graviditetstegnet jeg hadde da jeg ble gravid.. Lykke til!!!!!!

Tusen takk for oppmuntring:)venter bare paa morgendagen.....blir greit aa faa et svar uansett, dette er for slitsomt og nervepirrende til at jeg orker mer enn 12 dager.....

Skrevet

Hei. NOen med litt lengre erfaring med IVF o.l enn meg som kan svare meg noe? Jeg er i gang med 2.ivf og går nå på Crinone etter innsett på lørdag. har gått på crinone 6 dager i dag. Syns det begynner å bli litt "trangere" å få ført inn hylsen enn det var til å begynne med. JEg passer alltid på å føre den så langt det går før jeg trykker på firkanten som frigjør gel.

Lurer også på hvor lang tid embyoet vil bruke på å feste seg i livmoren(håper jo det er det det gjør) og hva slags bivirkninger dere har fra crinone?

så langt har jeg litt ømme pupper, små tørst(men ikke hele tiden), litt sårhet nedentil(regner med det sitter igjen fra uttaket. Det var godt merbarkt for å si det sånn).Føler meg sigen, men ikke akkurat trøtt.

Noen som kjenner seg igjen?

Lykke til videre alle her inne. JEg ruger videre.

Skrevet

Hei. NOen med litt lengre erfaring med IVF o.l enn meg som kan svare meg noe? Jeg er i gang med 2.ivf og går nå på Crinone etter innsett på lørdag. har gått på crinone 6 dager i dag. Syns det begynner å bli litt "trangere" å få ført inn hylsen enn det var til å begynne med. JEg passer alltid på å føre den så langt det går før jeg trykker på firkanten som frigjør gel.

Lurer også på hvor lang tid embyoet vil bruke på å feste seg i livmoren(håper jo det er det det gjør) og hva slags bivirkninger dere har fra crinone?

så langt har jeg litt ømme pupper, små tørst(men ikke hele tiden), litt sårhet nedentil(regner med det sitter igjen fra uttaket. Det var godt merbarkt for å si det sånn).Føler meg sigen, men ikke akkurat trøtt.

Jeg har hatt noen forsøk mer enn deg så jeg klassifiseres gjerne som en med lengre erfaring dessverre.

Har enkelte dager også opplevd at det føles trangere, for min egen del tror jeg det stort sett har kommet av at det er litt crinone-rester der inne. Bare dytter forsiktig til den kommer så langt inn som jeg får den og gjør meg ferdig, som du sier.

Embryoet fester seg vel en eller annen gang mellom dag 4 og dag 9 sånn rent teoretisk, men dette finnes det jo inegn fasit på.

Bivirkningene dine er også helt normale. For meg har det verste vært puppene, de har vært så ømme at jeg knapt orker å ta av meg bh/sportsbh for å dusje. Men det blir en vane :gjeiper:

Skrevet

Jeg er jo egentlig ikke erfaren :) Forhåpentligvis igang med 2 fryseforsøk om ikke så alt for lenge..

Jeg hadde ømme bryster nå sist, det var egentlig det eneste jeg kjente sånn veldig, men det får jeg vanligvis før mens alikvel..

Jeg kjente også at det til tider var litt trangt, og at jeg ble veldig sår ( og det er jeg litt enda faktisk, 8 dager etter crinoneslutt).

Mens fikk jeg ikke før 6 dager etter medisinslutt ved neg forsøk (litt irriterende i og med at det er ofte det man venter på for å vite hvordan det har gått)..

.

Skrevet

Positiv test, men dessverre ingen stigning i hcg fra i gaar til i dag (24 begge dager), ser dessverre ikke ut til aa gaa veien, men men. Siste blodprove fredag, men har innstilt meg paa at det kommer en blodning snart. Klem og lykke til alle rugere her inne!!!

Skrevet

Hentet ut 16 egg i går. 7 skal være befruktet, men selvfølgelig mulig at noen faller fra til i morgen. Tror jeg skal være fornøyd med det. Noen som vet hva som er vanlig/gjennomsnittlig antall egg som blir hentet ut og befruktet?

Innsetting i morgen, så er det bare å krysse fingrene (og beina... ) :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...