Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet

Kara W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Mest fornuftig med den du kan få med en gang, da ;) At det er favorittfargen er jo en hyggelig bonus også :lur: Jeg personlig ville nok valgt den svarte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SYYYYYYYYYYYYYYYK! Er forkjølet og har mensen :sur: Har skikkelig sår hals og vonde kramper, i tilegg til å være slapp, svimmel kvalm og tett i nesen.

Legene har fortalt meg i ti år at menskrampene vil forsvinne med en gang jeg fikk barn, og det har de ikke gjort! Har skikkelig lyst til å finne noen og klage skikkelig til dem.

Tilbragte hele dagen igår forran PCen uten å gjøre en eneste fornuftig ting, og det ser ut som om det samme skjer idag. Men noe fornuftig må jeg nok gjøre, for da jeg skulle gi lillegutt frokost hadde vi ikke rene skåler, barneskjeer, smekker eller tåteflasker, og dessuten er vi nesten tomme for grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei. Koselig å treffe deg igjen. Vi må absolutt få til Whiskytreff ;)

Hei Kara W. Hyggelig å se deg igjen i går. Kan jeg også være med på whisky treff????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haddet det kjmepeflott på fredag sammen med alle de koselige KG-jentene. Tusen takk! :klemmer:

Jeg kom meg trygt hjem, men ankelen er fortsatt ganske øm. Kommer ikke til å tørre å gå med høye heler igjen på en stund :(

Igår var det julebord med jobben. Jeg sto opp litt sent, og kom oss ikke ut av huset før kl 14. Vi gikk først rundt på julemarkedet i Sandvika, og det var skikkelig koselig. Fikk masse juelstemning og følte meg straks bedre. Vi fikk også kjøpt en reiseseng til lillegutt, som var derfor vi egentlig måtte ut. (noen som sa utsette ting til siste liten?) Vi fikk avlevert lillegutt og kommet oss inn til byen, fant de andre og tok fellestaxi opp til Frognerseteren. For et utrolig nydelig sted! Jeg tror det var et av de koseligste jobb-julebordene jeg noen gang har vært på. Maten var nydelig og selskapet hyggelig. Desverre var ikke servicen alltid like god, men jeg fikk ihvertfall riktig mat til riktig tid, selv om ikke alle andre gjorde det. Vi rakk akkurat siste toget hjem, så nå har vi sovet ut skikkelig. Har ikke fått noen telefoner fra pappa, så da er det ihvertfall ingen kriser med lillegutt. Skal snart bort og hente ham igjen, og er veldig spent på å høre hvordan det har gått!

Nå får jeg vel ta meg en liten dagbokrunde. Det begynner å bli en del å lese på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noen dagbokrunde på meg :( Jeg får prøve igjen imorgen.

Etter at vi hadde sovet ut skikkelig og kost oss med litt frokost, dro vi for å hente lillegutt. Det hadde vist gått veldig bra, og jeg fikk et stoooort smil da jeg kom inn, og lillegutt ville ikke være noe annet sted enn på fange mitt hele tiden vi var der. Han kjenner igjen mammaen sin :strix: Pappa hadde ikke fått ham til å sove noe på dagtid, så da sov han i tre timer når vi kom hjem. Da satt vi igang med gulvask, rengjøring og bollebaking, så nå lukter det godt her! Noen venner kom innom, så fikk vi hilst på babyen deres også, som det er alt for lenge siden sist. De er fortsatt for små til å leke med hverandre, men det er spennende å sitte på fanget til hver sin forelder og titte på hverandre.

Etter at de dro lagde vi en enkel middag. Etterpå la vi oss på et teppe forran peisen og bygde en legobil. Mannen satte opp lekene til lillegutt for å imitere garagen, og så kunne jeg øve meg på å parkere. Jeg gjorde det ikke så veldig bra, men vi hadde det ihvertfall morsomt. Jeg har også fått pakket inn noen gaver og skrevet julekort. Imorgen går jeg på postkontoret.

Nå skal jeg lage meg te og sitte forran peisen og lese. Det er snart jul og tid for å :tre: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag begynte med at låsmannen kom og skulle bytte låser på døren vår. En veldig hyggelig fyr, men fy som han skravlet! Mannen kom seg ikke avgårde på jobb før etter ni fordi fyren bare skravlet og skravlet.

Etterpå dro jeg og lillegutt på Storsenteret. Jeg tenkte det kom til å bli for mye med vognen blandt alle menneskene, så jeg tok bæresjalet. Prøvde meg på ryggbæring for første gang. Det gikk bra, men jeg trenger å øve litt mer på det. Uvandt å ikke kunne følge med på ham, da. Skjønte ikke at han hadde sovnet før vi kom hjem og jeg pakket ham ut. Møtte på en gammel dame som syntes det var koselig at jeg bar ham på ryggen. Hun syntes det så så skummelt ut med alle som bar babyen sin på magen for tiden. Tenk om de datt! Jeg prøvde å forklare at det var tryggere å ha dem på magen enn på ryggen, men det var hun ikke med på :fnise:

Nå har jeg og mannen hygget oss med film og pizza. Skal snart lage meg en kopp te og lese Nemi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...