Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

Hørte det ble sein spilling i går, ja. Forsøkte ringe bestiss, og fikk beskjed i dag at de hadde blitt ferdige for seint til at han kunne ringe meg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På torsdag var vi og besøkte noen venner av mannen som har fått barn. Jeg hadde helt glemt hvor små og hjelpesløse de er når de kommer ut! Jeg kan virkelig ikke huske at lillegutt var så liten, selv om jeg vet at han jo var en halv kilo mindre enn barnet vi besøkte.

Det fikk meg til å tenke på det å få flere barn. Vi vil jo ha flere, og helst ganske tett også. Men egentlig er det slitsomt å gå gravid. Og de er jo ikke så veldig spennende når de først kommer ut. Det tok meg tre måneder å i det hele tatt bli glad i lillegutt, og enda tre måneder før jeg følte at jeg kunne gjøre ting med ham. Nå er han jo så interisert i alt jeg gjør, og jeg venter på at jeg kan begynner å prate med ham og lære ham ting. Det er jo koselig med bittesmå babyer også, men det er ikke den beste tiden, slik mange påstår.

I går natt drømte jeg at jeg var gravid, og den drømmen satt liksom igjen hele dagen. Så litt tenker jeg jo på det. I natt drømte jeg at jeg hadde sex med sjefen min. Han er ikke en attraktiv mann! Er glad for at det er helg og jeg slipper å møte ham idag. Blir flau bare jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det høres ut som et ganske vanlig førstegangsmor-syndrom du hadde :) Tror det bare er vanlig med den første.

Og jeg har blitt fortalt gjentatte ganger her på KG at sexdrømmer ikke betyr noe som har med sex å gjøre, hvertfall ikke at man har lyst på sjefen :fnise: Men skjønner at det er litt ubehagelig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi endelig fått ryddet boden :bolledeig: Svigermor kom på besøk og satt barnevakt i et par timer mens vi fikk ryddet. Det var så deilig å endelig få gjort. Vi fikk sortert og stablet alle kassene. Netse skritt er å gå igjennom kassene en etter en og se om vi faktisk trenger alt som ligger i dem. Siden de fleste er mine ting er det noe jeg kan gjøre alene når jeg føler at jeg har litt tid og energi. Det har tatt flere måneder å faktisk få gjort noe, og på under tre timer er alt på plass, og masse ting enten kastet eller på vei til Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så godt å få gjort sånne ting. Vi burde også gjøre det, men det blir ikke på en stund ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å få gjort sånne ting. Vi burde også gjøre det, men det blir ikke på en stund ennå.

Dere får passe på å gjøre det før dere får barn, for ellers må dere skaffe barnevakt :fnise: Føles rart å skaffe barnevakt for å skulle rydde, men det er jo helt klart den mest effektive måten. Og svigermor virket minst like fornøyd som oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg en koselig telefon. Det var fra sjefen min i jobben jeg hadde før jeg gikk ut i permisjon. Jeg var ganske bitter over at jeg ikke fikk jobben, og bare vage unskyldninger fra avdelingslederen. Sjefen min syntes jeg fortjente å få vite hva som hadde sjedd. Regnkspasavdelingen var blitt lagt ned. Det var enda ikke offentliggjort når jeg ringte, og jeg ble ganske sur for at han ikke ville si rett ut hvorfor de ikke ville ansette meg. Men så fikk jeg altså vite at det ikke var noe med meg å gjøre alikevell, og hadde det ikke vært for at avdelingen skulle legges ned så hadde jeg helt klart hatt jobb! Og grunnen til at hun ringte nå var fordi det var blitt en ledig stilling der hun jobbet nå og lurte på om jeg fortsatt lette etter jobb! Den samtalen satte meg på godt humør den! Gikk og smilte resten av dagen på jobb. :biggrin:

Og når jeg kom hjem var plutten glad og fornøyd og vi lekte sammen alle tre i en time. Det var gøy! Det er jo ganske nytt at vi kan leke med ham.

Nå kom mannen inn med en bitte liten konfekteske med en plastrose på :strix: Han har ikke kjøpte, det var noe vi hadde liggende i skapet, men det var søtt og romantis for det. Så nå skal jeg se om vi klarer å skru av hver vår laptopp og tilbringe en romantisk aften sammen.

Dette er det jeg kaller en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig romantisk kveld! Nå er vi desverre satt oss fast forran TVen :( TV3har veldig lang reklamepauser. I en pause klarte jeg å rydde bort alle tingene vi bar opp fra boden i helgen. Nå sitter jeg og går igjennom bunken med gamle blader. Men tror jeg straks skal gå og legge meg. Skal bare se om jeg får med meg mannen :lur:

Og nå er serveren nede så jeg får ikke postet :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det slutt på energien. De siste par dagene har jeg nermest spruddlet over av energi, og fått gjort masse! Men idag var det helt stopp. Soste bort mye tid på jobben og kom liksom aldri helt igang. Var deilig å kunne gå litt tidelig da. Nå har vi spist middag, og jeg føler nesten for å legge meg til å sove.

Skal se litt på TV og håpe at jeg klarer å få samlet nok energi til å jobbe litt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var ende en jobbuke over. De siste par dagene har jeg bare sløvet på jobb. Netsen alle oppgavene mine har strandet i påvente på informasjon eller at noen andre må gjøre noe først. Har brukt mye tid på å å gjøre ikke noe, og har også gjort en del feil. Neste uke kommer nye oppgaver, så det gleder jeg meg til!

Idag kom endelig pensumbøkene mine. Så nå skal jeg lage meg en leseplan. Det er 17 uker til eksamen, og boka er på 500 sider. I tillegg er det 4 innsendingsoppgaver. Men det skal jeg klare! Skal begynne allerede ikveld. Mannen er ute, så her er det helt stille, uten forstyrrende elementer (bortsett fra en laptop som lokker veldig).

Men aller først skal jeg lage meg middag. Pasta med rå løk, hvitløk og chilli! Det er kjempegodt, men mannen klarer ikke rå løk. Så det er en av tingene jeg pleier å spise når han er ute.

Ellers blir det fullt kjør denne helgen. Imorgen skal jeg treffe barselgruppen på dagen. Mannen skal ha lutefisklag på kvelden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg da. Regner med at jeg spiser noe på forhånd og så bare sitter ved bordet, evt. spiser tilbehøret. På søndag får vi besøk av besteveninnen min og hennes to barn. Den middagen fpr jeg stå for helt selv, for mannen har planer om å være fyllesyk :fnise: Men han lovet å være oppe og sosial til de kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg spist middag og lest de to første kapittlene i boken. Meg flink :bolledeig: Det var ganske lette introduskjonskapittler, så jeg har ikke vært sånn kjempeflink. Men nok til at jeg føler jeg har gjort en god start. Nå skal jeg belønne meg selv med en god kopp varm te. Jeg begynner alltid å fryse så veldig etter at jeg ha spist :fryser:

Egentlig burde jeg vel gå og rydde kjøkkenet, mannen har vært så flink og holdt det ryddig hele uken. Jeg får unnskylde meg med at jeg ike har lyst :gjeiper:

Og så oppdaget jeg at jeg fortsatt har Nemi liggende. Det kom for en uke siden og er fortsatt pakket inn i plast. Kan ikke skjønne hva som går av oss. Vel, for min del er det at jeg har lest en utrolig spennende bok, som jeg endelig ble ferdig med igår. World War Z av Max Brooks. Kan virkelig anbefales! Boken er satt 20 år inn i fremtiden. Den forteller om hvordan at virus oppsto som forvandlet folk til zombier, som så holdt på å ta over verden. Boken lar menneskene fortelle om sin egen oppfattning og opplevelser av hendelsen. Jeg er vanligvis ikke så veldig glad i sci-fi, men denne likte jeg kjempe godt! :jepp: Forfatteren er utrolig flink til å sette seg inn i hvordan mennesker i forskjellige situasjoner, i forskjellige deler av verden, tenker og handler. Og alt bygger på dagens samfunn, slik at man virkelig får følelsen av dette er hvordan en zombi-epedemi hadde utviklet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte jo å skryte av eksamenskarakterene mine! De kom idag. Jeg fikk en B og en A :bolledeig:

Nå har jeg laget meg en ny leseplan. Jeg skal lese to kapittler i uken, eller ca 30 sider tekst pluss noen oppgaver. Jeg har da også satt av en uke til hver av innsendingsoppgavene, og en uke til eksamenslesing. Hvis jeg nå bare klarer å holde meg til planen så tror jeg at dette kommer til å gå kjempe bra. Jeg kan jo det meste av stoffet allerede, ettersom det er jobben min :fnise:

Oj, tror aldri jeg har skrevet så mange innlegg på en dag. Nå skal jeg gå og lese Nemi før jeg legger meg. Eller kanskje jeg skulle ta med meg Nemi til sengs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...