Mazilla Skrevet 29. august 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 29. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 29. august 2008 #302 Del Skrevet 29. august 2008 Nattinatti, Mazillamor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. august 2008 #303 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Mazzimor har du sovet godt? nå er det søndag og jeg er kjempetrøtt... passet niesen vår på 8 mnd fra igår til idag, ikke vant til nattevåking gitt!! møtte søsteren min og samboer for å levere lille nurket og så spiste vi tidlig middag var hjemme i tre tida og så sovnet jeg gitt sov to timer å endelig føler jeg meg litt mer våken, ja ja det var den natte søvnen men det var såå koselig å ha henne her, hun er så skjønn har du hatt en fiiiin helg?? Mazzimin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2008 #304 Del Skrevet 31. august 2008 Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2008 #305 Del Skrevet 31. august 2008 Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2008 #306 Del Skrevet 31. august 2008 Dobbelposting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 1. september 2008 Hei Mazzimor har du sovet godt? nå er det søndag og jeg er kjempetrøtt... passet niesen vår på 8 mnd fra igår til idag, ikke vant til nattevåking gitt!! møtte søsteren min og samboer for å levere lille nurket og så spiste vi tidlig middag var hjemme i tre tida og så sovnet jeg gitt sov to timer å endelig føler jeg meg litt mer våken, ja ja det var den natte søvnen men det var såå koselig å ha henne her, hun er så skjønn har du hatt en fiiiin helg?? Mazzimin Har hatt en fin helg, og neeesten fått nok søvn! Litt problemer i blant siden han godeste har blitt skikkelig forkjøla, så han holdt meg våken med hosting i hele natt... Men men, det er jo ikke hans feil! Men absolutt hatt en fin helg! God mat og hjemmekos på fredag, en tur til et vennepar med litt osv på lørdag, og så en rusletur i byen i går formiddag. Fått vært masse sammen med han godeste, og det er jo koselig! :rødme: Søndags- Søndags- Dobbelposting... Du kan gi meg så mange du vil du, dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #308 Del Skrevet 1. september 2008 :hug: :hug: :hug: god morgen Miazzimin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 1. september 2008 :rødme: Nå skal jeg forlate søtejentene mine på KG til fordel for :lese: Heldige bøkene mine, de får sannelig mye oppmerksomhet for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2008 #310 Del Skrevet 1. september 2008 Du er bare flink skjønner jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #311 Del Skrevet 1. september 2008 Du er så flink Mazzi vi er her når du kommer tilbake, venter på deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 1. september 2008 Og der var jeg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 1. september 2008 Nå har :lese:-Mazilla blitt -Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #314 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har vært Miso, nå er jeg Miso drikker te mens hun trykker på flinke Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 1. september 2008 Hva har du gjort av idag da, Miso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #316 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) jeg har vasket to marskiner med klesvask, ryddet kjøkkenet og vasket opp, vasket badet, vasket gulvene på kjøkkenet, badet, gangen og stua,. Skiftet på senga, støvsugd soverommet, og vannet de stakkars plantene mine det er vel det, jo å så hengt opp de to klesvaskene jeg vasket!! var godt å få det gjort Endret 1. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 1. september 2008 Ser jeg har et godt stykke igjen før jeg har vært like flink som flinke-Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #318 Del Skrevet 1. september 2008 har bare gjort husarbeid!! du har vært flinke Mazzi å lest og studert du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #319 Del Skrevet 1. september 2008 Sant det! Vi har vært noen riktige flinkinger begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #320 Del Skrevet 1. september 2008 Helt klart, vi er skikkelige flinkinger vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå