Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Så værmeldingen på facebook (i den statustingen din som poppet opp på min side :fnise: )

Så måtte inn og :hoppe: for BRA vær!!! :hoppe: :hoppe:

Sov så godt mimsen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

håper du NYYYYYYYYYTER din siste lørdag som ugift!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Krysser alt jeg har for at værmeldingen holder seg slik heeele uka, og at det stemmer! Helt perfekt vær jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Heeeejjjj

Har du det bra? Hva tenker du mest på akkurat nå? ;)

Ikke lenge til, ikke lenge til, ikke lenge til.. :hoppe:

Heeeei :klem:

Her går det strålende :) Kjæresten ble akkurat hentet i taxi - han måtte innrømme han var litt spent selv om det ikke kom som en overraskelse at han skulle drikkes ut idag (siste helga før bryllupet liksom :roll: ) jeg håper inderlig han får en super dag og kveld - det fortjener han :rødme: De har vært flinke å snekre sammen et opplegg jeg tror han vil like :jepp:

Jeg skal pakke sammen bryllupsutstyret mitt og kjøre hjem til mamma for siste finish på kjolen :hoppe: Ellers skal jeg bare kose meg, være ute og nyte finværet - gå en laaang tur med vovvis og plukke greiner og blader til bordpynt, ta en tur i solarium, samt drukne bryllupsnervene mine i en flaske vin sammen med forloveren min ikveld mens vi ser P.S I Love You (nok en gang) og griner øynene våre ut av hodet :skratte:

:rope:

JEG SKAL GIFTE MEG OM 7 DAGER

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så værmeldingen på facebook (i den statustingen din som poppet opp på min side)

Så måtte inn og :hoppe: for BRA vær!!!

Sov så godt mimsen

Ja sant det var bra?? Så lenge det varte :fnise: Nå er det skiftet til overskya og 10 mm nedbør i døgnet - men det viser jo bare hvor usikkert det er og jeg kan dermed slappe av :ler:

P.s: jeg sov veldig godt :klemmer:

Kjære mimsen

nå er det bare en uke igjen, en liten uke med 7 bittesmå dager så er det STORE dagen deres her

Helt rart å tenke på at det er så kort tid igjen - magen min er full av sommerfugler, det er ikke plass til mat - noe som resulterer i at kiloene bare detter av :hoppe: 1 kg igjen så har jeg nådd målet mitt :vekt::danser: Kan bli overlykkelig av mindre :fnise:

Jeg gleder meg sånn til å se kjæresten stå og vente på meg oppe ved alteret, og å si ja :rødme:

Kjære deg,

håper du NYYYYYYYYYTER din siste lørdag som ugift!!!!

Krysser alt jeg har for at værmeldingen holder seg slik heeele uka, og at det stemmer! Helt perfekt vær jo!!

Jeg nyyyyyter siste helg som ugift - det lover jeg deg!! Været er jo strålende og jeg har planer for hele dagen og kvelden :hoppe: Når det kommer til værmeldingen så svinger den som sagt - nå har den gjort det igjen :roll: Men who cares - det kan regne kattunger for meg - jeg får mannen min likevel jeg :kristin:

Masse :klemmer: på gode snille søte *Aprin* Ha en strålende helg du også :kline:

SÅ morro

Ha en herlig siste-lørdag-som-ugift!

Ja det er moro - godt å slippe han avgårde å vite at det er hans dag idag :strix: Gode kjæresten min :hjerter_rundt:

Nei nå må jeg fly - mamma og synålen venter :kosteskaft:

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg! Jeg regner med at du har alt under kontroll og nå bare kan sette deg ned, slappe av og nyte siste helgen før alt braker løs!

Siden jeg ikke er på nett så mye for tiden, benytter jeg sjangsen til å ønske deg all verdens lykke til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser på ferie i morgen, og får nok ikke kommet innom her noe mere för den store dagen deres.

Så da må jeg benytte sjangsen til å önske lykke tl! Det bli nok en fantastisk dag! :hjerte:

:klem:

PS: HUSK: om dere ikke får ferdig alt, om ikke alt går som planlagt, om vaeret er dårlig etc; så gjör det ingen ting! For dere kommer til å vaere lykkelige, og det blir verdens beste dag uansett. Sug til deg til deg inntrykkene, og hvert öyeblikk! For dagen går så alt for fort. Kos dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit med siste kjole finish mimsen :) håper virkelig at trollmannen din får en fantastisk dag og kveld :jepp:

du får kose deg masse med forlover og film og virkelig nyyyyte kvelden :jepp: nå er det ikke lenge igjen før du får drømmemannen og du er fru, ååhh..for en herlige følelse det må være å ha dagen såå nærme :strix::strix:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Nå nærmer det seg! Jeg regner med at du har alt under kontroll og nå bare kan sette deg ned, slappe av og nyte siste helgen før alt braker løs!

Siden jeg ikke er på nett så mye for tiden, benytter jeg sjangsen til å ønske deg all verdens lykke til!

:klemmer:

:fnise: jeg trodde også jeg skulle ha alt under kontroll siste uka - men fordi jeg gikk på en smell og ikke gidda forberede noenting i en periode her så har jeg faktisk litt å gjøre i neste uker :ler: Men ikveld skal jeg bare kose meg :hoppe:

Tusen takk for lykke-ønskninger - de kommer godt med til en noe nervøs vordende brud :klem:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg reiser på ferie i morgen, og får nok ikke kommet innom her noe mere för den store dagen deres.

Så da må jeg benytte sjangsen til å önske lykke tl! Det bli nok en fantastisk dag!

PS: HUSK: om dere ikke får ferdig alt, om ikke alt går som planlagt, om vaeret er dårlig etc; så gjör det ingen ting! For dere kommer til å vaere lykkelige, og det blir verdens beste dag uansett. Sug til deg til deg inntrykkene, og hvert öyeblikk! For dagen går så alt for fort. Kos dere!

Hei Amadea-snuppa :klem:

Er det bryllupsreisen dere tar nå da? Det bryllupet deres var jo bare helt utrolig ut i fra bildene og referatet ditt :dåne: Godt dagen ble vellykka :jepp:

Det er rart å tenke på men om 1 uke så er vi i full gang med middagen :overrasket: Jeg gleder meg virkelig - men tror ikke jeg har skjønt det enda heller :klø: :fnise:

Tusen takk for lykkeønskninger og kloke ord - det er nok mye sant i det du sier om at det gjør ingenting om ikke alt går etter planen og sånn - det viktigste er oss to :hjerter_rundt: Når det er sagt så er det vanskelig for en som er kontrollfrik å slippe taket på tanken om at alt skal gli på skinner :skratte:

God tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Håper det går greit med siste kjole finish mimsen :) håper virkelig at trollmannen din får en fantastisk dag og kveld :jepp:

du får kose deg masse med forlover og film og virkelig nyyyyte kvelden :jepp: nå er det ikke lenge igjen før du får drømmemannen og du er fru, ååhh..for en herlige følelse det må være å ha dagen såå nærme :strix::strix:

:kose:

Kjolen ble kjempebra den, og de kiloene jeg har tatt av var akkurat nok - men jeg kan ikke ta av mer :sjenert: da blir nemlig kjolen stygg bak i korsettsnøringen :redd: Så - nå koser jeg meg med sjokolade og kaffe før jeg kjører på besøk til go`jenta mi og skravler bryllup over 1 flaske rødvin :fnise:

Det er en fantastsisk god følelse å tenke på at drømmemannen mener jeg er drømmejenta og vil tilbringe resten av livet sitt med meg :strix: Og om 1 uke så er det "ja" for alle penga :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Forresten har vi fått vår første bryllupspresang idag - gavekort av tanten og onkelen til kjæresten :hoppe: Jeg er overrasket over hvor mye folk gir - dette er mennesker jeg knapt har hilst på, og kjæresten har liten og ingen kontakt med de i voksen alder - og så gir de 800 kr :overrasket: For all del, det er jo gøy, men jeg kjenner litt på det :sjenert: Jeg er ikke vant med sånn!

Kjæresten nevnte på noe med barn idag - jeg ramla nesten ned trappa :skratte: Vi har hele tiden sagt hvis vi får barn - idag sa han når vi får en unge sammen... :fnise: Det var litt søtt synes jeg da :rødme: Vi er enige om at det ikke blir aktuelt med noe familieforøkelse før 2010 - men likevel :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå lurer jeg seriøst på om noen virkelig motarbeider oss her - nå står vi uten gaveoppakker, sjåfør for lille Persille og overnatting for henne - igjen :sukk: Igår :overrasket: ringte naboen som har sagt ja til disse oppgavene "heeeei, nå er du klar? Bare en liten uke igjen og bla bla blaaaa, forresten; angående bryllupsdagen deres..." og så forteller hun at hun har dobbeltbooka :dåne: Jeg kjenner jeg blir passe pissed off, dette har hun visst i 2 uker og sier det ikke før nå??? Jeg sa hun trengte ikke anstrenge seg - dette ordner vi! Men fy fader - jeg kokte innvendig :kjempesinna:

Har antagelig klart å ordne overnatting hos en annen nabo - men lille frøkna er ikke fullt så trygg på henne, så jeg føler meg ikke helt overbevist om at det faller i god jord :sjenert: Må vri hjernen min idag for å finne noen som kan pakke opp gaver og kjøre lille Persille der hun skal sove - for hun hadde ikke mulighet til å hente henne - og det lousy forslaget fra naboen som svikter om å sette vår trøtte lille 6 åring alene i taxi sent en lørdagskveld for å kjøre 20 minutter - det gidder jeg ikke vurdere en gang :slåss: Kjæresten vurderer faktisk å ikke drikke noe og heller kjøre dattera si selv - men vi skal prøve å finne en annen løsning da, for det er jo ikke så stilig at brudgommen blir borte i 1 time på bryllupsdagen :dåne:

Kjenner jeg gleder meg til dagen etterpå - når vi kan sette oss på flyet som mann og kone, og reise fra hele sulamitten :fnise: Ingen skal få ødelegge dagen vår - ingen :slåss: Vi gir balla i alt som går oss imot nå - ordner seg gjør det alltid :jepp:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...