Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg på og ber for pent vær på dagen din! :Nikke:

Men du, noe helt annet;

Jeg vil bytte barnehage, regner med du tar i mot 1-åringen min? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Jeg slenger meg på og ber for pent vær på dagen din! :Nikke:

Men du, noe helt annet;

Jeg vil bytte barnehage, regner med du tar i mot 1-åringen min? :fnise:

Er du ikke fornøyd? Det var det jeg sa at du burde søke hos oss :fnise: Vi har plass vi, usikker på om det er plass på vår base, men det kan du jo skrive som ønske! Men du må jo søke først da.... Kan du ikke ringe oss imorgen??? Kan sende deg tlfnr på pm?

Ooog, sjekk opp om du har oppsigelsestid :sjenert: Ikke alle som er like greie der.....

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Den tradisjonelle talerekkefølgen er:

1. Vertskapet, brudens mor eller far starter talene med en velkomsttale. Den holdes ved middagens start.

2. Brudens far

3. Brudgommen

4. Bruden (hvis hun ønsker det)

5. Brudens forlover

6. Brudgommens forlover

7. Brudgommens far

8. Brudens mor

9. Brudgommens mor

10. Besteforeldre/Faddere

11. Søsken

12. Venner og andre som ønsker å holde en tale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Plan for uke 36 - dette MÅ gjøres:

Hente ringene

Kjøpe strømper til meg

Kjøpe skjorte til sønnen i huset

Kjøpe lys til giga-lysestake

Kjøpe strømpebukser til brudepiken

Kjøpe kaffeservietter

Sende mail til kjøkkensjefen og bekrefte antall gjester og klokkeslett

Bestemme oss for endelig meny og skrive ut på fint papir til bordene

Lage en oversikt / kjøreplan for dagen

Kontakte kantor

Skrive ut kirkeprogram

Sende inn annonse i avisen - vi gifter oss!!!

Tilpasse brudekjolen (mamma må sy noe som er løst)

Øve øve og øve på brudevals - vi har begynt :danser:

Lage spillelister til festen

Bestemme oss for hvilke blomster til festen og bestille disse

Ta en runde på blomsterbutikker og se om de har det vi trenger til buketten min:

  • Gulltråd
  • Gullbuljong
  • Hvit sisal

Plukke høstblader og legge i press

Plukke strå og henge til tørk

Preppe forlovere og foreldre

Gå gjennom alle bestillinger

Frisør fredag - stripe og klippe

Solarium - mandag ogsøndag!

Gå mest mulig i skoene våre

Begynne å pakke til bryllupsreise

Gå gjennom klær og tilbehør - mangler vi noe??

Levere papirene til kirkekontoret

Kjøpe former til bryllupskaka

Kjøpe smellbon-boner til kransekaka

Glede oss :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, di har kommentert på bursdagsbildene av min vakre lille ettåring :love:

Nå ble jo jeg veeeeeldig nysgjerrig på hvem du er da!?!

:rope: MIM, PYSEPUS!! :rope: Venligst kommenter på rekas bilder! :fnise:

:fnise:

Jeg kan sende deg en pm med navnet mitt jeg, så blir det litt mer rettferdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke fornøyd? Det var det jeg sa at du burde søke hos oss :fnise: Vi har plass vi, usikker på om det er plass på vår base, men det kan du jo skrive som ønske! Men du må jo søke først da.... Kan du ikke ringe oss imorgen??? Kan sende deg tlfnr på pm?

Ooog, sjekk opp om du har oppsigelsestid :sjenert: Ikke alle som er like greie der.....

Nei, er ikke fornøyd. myyyye tull syns jeg. Virker ikke som hun trives heller. En ting at hun gråter når vi leverer, men hun gråter fortsatt når vi henter henne :( I dag var det (ENDA) en ny vikardame som gikk og bar på henne når jeg hentet henne, og hun gråt og gråt og gråt. jeg så INGEN på avdelingen som jeg hadde sett før. Primærkontakten har vi enda ikke sett snurten til. Æsj.

Vi har 3 mnds oppsigelsestid.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
:fnise:

Jeg kan sende deg en pm med navnet mitt jeg, så blir det litt mer rettferdig :fnise:

Nysjerrigheten lenge leve :skratte:

Forresten, jeg har noe til deg..........................

:roser:

Fordi jeg er så glad i deg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende sms til deg, men det gikk ikke, men her er den:

Jeg hadde gjort det jeg hadde kunnet for å få øve sammen med alle sammen dagen før bryllupet! Det er jo liten vits med bare dere to. Man trenger å øve på turen opp kirkegulvet (alle sammen og tempo), overlevering fra far til mann, og hvordan du og mannen din skal hilse på hverandre (skal han gi deg en klem, skal han kysse deg på kinnet, skal han kysse deg på hånden... alle slike ting) - så må dere finne ut hvordan dere skal gå ned igjen etter vielsen (arm i arm, hånd i hånd) og ØVE på det! Dessuten må kanskje brudepika øve en gang på hvor hun skal sette seg når hun kommer opp ;)

Skjønner du nå at jeg er litt sur for at vi ikke fikk gjort dette før eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Nei, er ikke fornøyd. myyyye tull syns jeg. Virker ikke som hun trives heller. En ting at hun gråter når vi leverer, men hun gråter fortsatt når vi henter henne :( I dag var det (ENDA) en ny vikardame som gikk og bar på henne når jeg hentet henne, og hun gråt og gråt og gråt. jeg så INGEN på avdelingen som jeg hadde sett før. Primærkontakten har vi enda ikke sett snurten til. Æsj.

Vi har 3 mnds oppsigelsestid.. :sukk:

:overrasket: dette høres ikke bra ut!! Men jeg vet det er mye fravær blant personalet der - forhørte meg litt etter du sa hvor du hadde fått plass :sjenert: Stakkar stakkar liten :sukk: Vondt når hun gråter både ved henting og levering da! Det er jo ikke helt sånn det skal være - hun virker jo ellers som en veldig glad liten jente :Nikke: Synes du skal si noe om det til styrer / ped.leder jeg, de må jo kunne gjøre litt mer utav det for dere da :kjefte: Alvorlig talt, kjenner jeg blir skikkelig lei meg på dine vegner her :frown: Trist at første møte med barnehage skulle bli sånn :kose:

Men kan du ikke ta og ringe oss imorgen og prate med styreren vår?? Han er en himla okei fyr :sjenert: Og kanskje de er greie der og lar dere slippe med f.eks 1 mnd oppsigelsestid - jeg vet vi gjør det ihvertfall...Iallefall hvis vi vet vi har barn som kommer inn fortløpende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysjerrigheten lenge leve :skratte:

Forresten, jeg har noe til deg..........................

:roser:

Fordi jeg er så glad i deg :kyss:

Nåå :hoppe:

Nå ble jeg så glad at jeg smilte!

Jeg har noe til deg også...

:smilyblomst:

Bare foratte jeg er så glad i deg også tenk!

Sov godt da mimsen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Prøvde å sende sms til deg, men det gikk ikke, men her er den:

Jeg hadde gjort det jeg hadde kunnet for å få øve sammen med alle sammen dagen før bryllupet! Det er jo liten vits med bare dere to. Man trenger å øve på turen opp kirkegulvet (alle sammen og tempo), overlevering fra far til mann, og hvordan du og mannen din skal hilse på hverandre (skal han gi deg en klem, skal han kysse deg på kinnet, skal han kysse deg på hånden... alle slike ting) - så må dere finne ut hvordan dere skal gå ned igjen etter vielsen (arm i arm, hånd i hånd) og ØVE på det! Dessuten må kanskje brudepika øve en gang på hvor hun skal sette seg når hun kommer opp ;)

Skjønner du nå at jeg er litt sur for at vi ikke fikk gjort dette før eller? :fnise:

Virker ikke mobilen min??? :dåne: :grine: Dustemobil :slåss: på :mobil:

Ja det er dette jeg også tenker på - men hun presiserer at det er vi som skal vite hva som skjer - og derfor er det vi som trenger å være der...Pappa skal bare følge meg, ikke føre meg - derfor er det jeg som bestemmer tempo :sjenert: Uff vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :klø:

Ble det rot for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke mobilen min??? :dåne: :grine: Dustemobil :slåss: på :mobil:

Ja det er dette jeg også tenker på - men hun presiserer at det er vi som skal vite hva som skjer - og derfor er det vi som trenger å være der...Pappa skal bare følge meg, ikke føre meg - derfor er det jeg som bestemmer tempo :sjenert: Uff vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :klø:

Ble det rot for dere?

Føre/følge - brudepiken går først eller? Hun må jo vite litt :) Og greit for ham å vite og være med!

Og ja det ble litt rot og jeg hadde ikke gått med på det som presten sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Føre/følge - brudepiken går først eller? Hun må jo vite litt :) Og greit for ham å vite og være med!

Og ja det ble litt rot og jeg hadde ikke gått med på det som presten sier ;)

Brudepiken går først...det er ihvertfall planen :ler: Mulig hun nekter å gå :skratte: Men det får vi ta på sparket! Jeg skal nok informere jenta om hva som skal skje - det jeg tenker er at det kunne vært greit for henne å se kirka innvendig før bryllupet! Og pappa også...Men ikke vet jeg :tunge1: Nå skal Mim sove på saken - sikkert mye bedre imorgen :roll: Da er det bare 10 dager igjen :dåne:

Natta skatten :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...