Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Jada - neida, det har jo ikke blitt meldt bedre vær over natta :skratte: Nå viser varselet for 13.09 følgende:

13 grader, kraftig regn. Frisk bris, 9,8 m/s fra sør-sørøst. 27 mm nedbør i døgnet :overrasket:

:tunge1: til værgudene :slåss: Gifte meg skal jeg uansett :bryllup:

Forresten skal jeg ha prøvetime på onsdag :hoppe: Det er jo rett før bryllupet da, men skal bare finne ut av sminke, frisyren og når jeg skal møte opp likevel så :sjenert: Idag skal jeg til frisør og klippe å stripe håret - bryllupshår :strix: Torsdag er det negler og fotpleie og fredag er det dekking, prat med presten i kirka og smørbrød hjemme hos oss etterpå med forlovere, foreldre og prest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Jeg finner ikke igjen frisyrene mine :sukk: Prøver liksom å lete meg gjennom her - men det tar jo 100 år med alt det vas som er inni her :skratte: Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke igjen frisyrene mine :sukk: Prøver liksom å lete meg gjennom her - men det tar jo 100 år med alt det vas som er inni her :skratte: Hjelp...

:ler: der får vi igjen for all skravlingen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være med å dekke neste fredag eller er dere nok folk til det? Har gjort det en gang før, og sånn var det visst med serveringen også :fnise: Heldigvis kan *Aprin* dette med tre tallerker på en gang - eller kanskje det ikke er så viktig siden dere ikke er så mange som vi var?

Åååå, gled deg til å ha fint hår, fin sminke og fin kjole på neste lørdag! *pysepus er veldig rørt og kommer nok til å felle flere tårer i ditt bryllup enn sitt eget* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Skal jeg være med å dekke neste fredag eller er dere nok folk til det? Har gjort det en gang før, og sånn var det visst med serveringen også :fnise: Heldigvis kan *Aprin* dette med tre tallerker på en gang - eller kanskje det ikke er så viktig siden dere ikke er så mange som vi var?

Åååå, gled deg til å ha fint hår, fin sminke og fin kjole på neste lørdag! *pysepus er veldig rørt og kommer nok til å felle flere tårer i ditt bryllup enn sitt eget* :strix:

Vi er mange nok til å dekke :fnise: Mamma, pappa, jeg, kjæresten og storesøster V :overrasket: Det blir vel 4 tallerker hver tenker jeg :skratte: Og ikke stress med å bære mer enn to tallerker, vi er tross alt ikke så mange gjester - og det er kort vei fra kjøkken til der vi sitter :jepp: Det blir nok kjempebra!

Helt utrolig at det er neste lørdag det skjer - synes nettopp det var du som skulle gifte deg :overrasket: Før jeg får sukk for meg så er dagen over - og hva i all verden skal jeg gjøre på da??? Hmmm...det er da vi må pusse opp badet :skratte: Nei, skal nok få tiden til å gå selv om vi ikke planlegger bryllup...Og så må jeg jo åpne en ny dagbok :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Etter bryllupet er det den store TAKKEKORTSKRIVINGEN :sukk: Så ikke vær redd for at du skal få lite å gjøre på :fnise:

Det er sant :Nikke: Men vi skal ikke skrive noe for hånd vet du :lur: Vi har disse cd`ene vi :hoppe: Skriver alt ut på pc - har en mal og bytter bare ut til hvem og hvilken gave vi takker for :fnise: Bortsett fra til noen da - der vi legger sjela litt mer i det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimsen mimsen du er søt

Så søt at hjertet blir bløt

om en uke og en dag er du gift

da skal du og din kjære på vift

det blir deilig, det blir bra

nesten som et super spa!

:hug: på søteste mimen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei mimsen! Håper du nyter din siste helg som frøken! :)

Nå er det sannelig ikke lenge til den store dagen din! :) Håper været blir strålende, selv om det ser litt mørkt ut på varselet hittil... Det blir nok :sol: til slutt! :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Mimsen mimsen du er søt

Så søt at hjertet blir bløt

om en uke og en dag er du gift

da skal du og din kjære på vift

det blir deilig, det blir bra

nesten som et super spa!

:hug: på søteste mimen :hjerte:

:rødme: Verdens herligeste Reke-snuppe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:vinke: Hei mimsen! Håper du nyter din siste helg som frøken! :)

Nå er det sannelig ikke lenge til den store dagen din! :) Håper været blir strålende, selv om det ser litt mørkt ut på varselet hittil... Det blir nok :sol: til slutt! :jepp:

:kose:

:ler: ja det er helt rart å tenke på at om 8 dager så er jeg altså gift :overrasket: Og jeg gleder meg sånn :hoppe: Siste helgen som frøken skal nytes!! Ikveld skal vi gå tur og plukke oransje strå på myra, lørdag tilbringes over en flaske vin sammen med ene forloveren min mens kjæresten min blir drukket ut :danser: og søndag skal brukes til å plukke opp restene av min utdrukne kjæreste :skratte: Så går det slag i slag neste uke - og før jeg vet ordet av det så er dagen der :yvonne: Været får bli som det blir - det nytter ikke å furte over dårlige meldinger på den fronten, må prøve å tenke positivt her så jeg får samla opp litt energi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Må bare få si at jeg har funnet frisøren jeg skal gå til resten av livet :fnise: Har vært og stripet og klippet håret mitt - så nå er det bryllupsklart :hoppe: Og det ble sååå fint :dåne: Har aldri hatt så fint hår før :ler: Snille dama ga meg gode tips ang. frisyren på dagen - og ba meg holde fast på ideen om å ha det løst og bare ha et par fletter i luggen eller noe sånn :blomst: til henne!! Hun rettet håret mitt og satte det sånn halvveis sammen slik jeg forklarte - det kommer til å bli knall!! Skikkelig prøvetime skal jeg ha på onsdag - hos hun som skal være frisøren min den dagen (ikke hun jeg var hos idag) Det blir kjempespennende, da skal hun sminke meg og sette opp håret med slør i - gleder meg sånn at jeg nesten må :grine: litt :flau:

Kort mellom lykke og tung til sinns her :fnise: - og som kjæresten sier; heldigvis for det :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si det nå, for jeg drar på ferie og kommer ikke tilbake før 15.09:

KJEMPEMASSE LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN DERES!!! :strix:

Jeg regner med det blir helt fantastisk! Og kos dere masse på bryllupsreise som mann og kone!! :rødme:

Gleder meg til å høre hvordan dere har det!!!

:klem::klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom å sjekke nervene her 8 dager før den store dagen :skya: Regner med du har kontroll på de... er ikke så ille som mange skal ha det til :bolledeig:

Været må du ikke tenke på for da blir du gaaaaaaaal :bond: Det kommer helt sikkert til å bli :sol: Og om det ikke blir det blir det en fantastisk dag likevel ;)

Kos deg med vin i morgen :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil svært gjerne ha navn og nummer til den fantastiske frisøren jeg! :fnise:

Nå begynner forresten snart din SISTE lørdag som ugift! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
Jeg vil svært gjerne ha navn og nummer til den fantastiske frisøren jeg! :fnise:

Nå begynner forresten snart din SISTE lørdag som ugift! :dåne:

Sender deg en pm jeg :)

Helt rart å tenke på at jeg skal gifte meg om 1 uke :dåne: :fnise: Blir helt :bolledeig: av å tenke på det :ler:

Nå har vi vært ute og spist og kost oss - bare vi to, første kvelden på 2 uker vi er alene :strix: Det gjorde godt!!!!!!!!!

Oooog, selv om Susiepia sier jeg ikke skal tenke på været så har jeg igjen sjekket på yr.no :fnise: Snakk om at det har snudd fra det ene til det andre her :rope: 16 grader. Sol. Lett bris, 3.8 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

:danser::sol::danser: Sol-dansen jeg fikk tidligere idag virket :helen:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil svært gjerne ha navn og nummer til den fantastiske frisøren jeg! :fnise:

Nå begynner forresten snart din SISTE lørdag som ugift! :dåne:

Me too! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...