Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Sender deg masse bli frisk :klemmer: og kose-deg-i-dag :klemmer:

Nå er det ikke lenge til den store dagen er her mimsen, :hoppe: nå er du snart gift med drømmemannen :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

lykke til med prøvetimen idag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å bli lekker - nydelig - fantastisk - feiende flott - fin :danser:

I overioverimorgen er Mim konepone :strix:

Gleder meg til å se bilder fra dagen deres. Blir du å legge ut noe i bloggen før dere reiser eller? :sjenert:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du kommer til å bli lekker - nydelig - fantastisk - feiende flott - fin :danser:

I overioverimorgen er Mim konepone :strix:

Gleder meg til å se bilder fra dagen deres. Blir du å legge ut noe i bloggen før dere reiser eller? :sjenert:

Mulig vi klarer å få lagt ut ett par - spørs om vi har noen bilder å legge ut enda...Ellers legger nok kanskje Pysepus og *Aprin* bilder ut på FB, hvis du er der?? Eller at *Aprin* gjorde som i Pysepus sitt bryllup, legger ut bilde i sin blogg :sjenert: Det må jeg rett og slett høre med de om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skulle ønske jeg hadde Mim på FB...* :sjenert:

Ellers vil jeg bare si at du var nyyyydelig sånn på håret! Du kommer til å bli helt fantastisk på Dagen :hoppe: :hoppe: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
*skulle ønske jeg hadde Mim på FB...* :sjenert:

Ellers vil jeg bare si at du var nyyyydelig sånn på håret! Du kommer til å bli helt fantastisk på Dagen :hoppe: :hoppe: :klemmer:

Tassie kan selvfølgelig få Mim på FB :kyss: Søk meg opp du - så skal jeg godkjenne deg jeg :klemmer:

Så kjekt du syntes håret ble fint :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg startet visst en FB-ting her :sjenert:

Trooor jeg tok riktig person?

Men ååååh Mim, vet du hva? Jeg får helt sommerfugler i magen av at du skal gifte deg på lørdag!!! Neeesten så jeg vurderer å stikke alle de lange timene til deg for å se :fnise: åååh Mimsen.. skjønne skjønne Mimsen, at du skal gifte deg! Vet du... jeg skjønner fremdeles ikke alltid at jeg er gift :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen nå Mim!!! :duskedame: Skal love deg at sommerfuglene ikke blir noe mindre på selve dagen iallefall! Jeg var helt rolig helt fram til den store dagen.. men da var jeg så nervøs så jeg nesten ikke orket å spise.. så da vi satte oss i bryllupsskyssen etter vielsen merket jeg at jeg var sulten.. kanskje smart å ha noe i bakhånd? :) Gleder meg på dine vegne! Det er herlig å være gift!! :yvonne:

Forresten, kan jeg også få se bloggen din? :sjenert:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Kan jeg og få mim på FB? :sjenert:

:sjenert: og jeg????

Kjempefin på håret forresten!! Morsomt med en litt orginal vri!!

Send meg pm så skal jeg se om jeg får lagt dere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:fnise: Jeg startet visst en FB-ting her :sjenert:

Trooor jeg tok riktig person?

Men ååååh Mim, vet du hva? Jeg får helt sommerfugler i magen av at du skal gifte deg på lørdag!!! Neeesten så jeg vurderer å stikke alle de lange timene til deg for å se :fnise: åååh Mimsen.. skjønne skjønne Mimsen, at du skal gifte deg! Vet du... jeg skjønner fremdeles ikke alltid at jeg er gift :ler:

Ja du tok rett :klemmer:

Du så kjekt det hadde vært å sett ansiktet ditt blant gjestene i kirka :dåne: Mulig det er litt langt å reise, men du er hjertelig velkommen :kyss: Så kunne vi tatt sånn KG-bilde sammen med Pysepus og *Aprin* :hoho:

Skjønner heller ikke at jeg skal gifte meg snart :sjenert: Nesten så jeg lurer på om jeg drømmer og snart våkner opp :fnise: Det blir stort å stå foran den diiigre døra og se når den åpner seg - med musikk og folk som ser på meg :dåne: Jeg er så spent :hoppe: Og gleder meg til å se gode kjæresten min stå og vente på meg - tror jeg kommer til å slite med å holde tårene tilbake...

Bilder loves :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Lille Ekorn: Takk :sjenert: Følte meg veldig fin også - hvis jeg har "lov" å si det :fnise:

Kirkeprogram er sendt til presten nuh - imorgen skal de skrives ut sammen med menyene :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du kommer til å bli kjempevakker :dåne:

:jepp:

:fnise:

Følte meg litt sånn prinsesse idag med flott sminke, kjolen på og oppsatt hår :ler: Og han ene lille gutten til hun som sminket meg kikka på meg med store øyne og lurte på om jeg virkelig var en prinsesse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...