Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

:bond:

Der om tårene gitt - i bøttevis :scorpis:

Sitter her alene og tenker på morgendagen, og så sender ene forloveren min en sånn "tenker på deg-melding" - shit, jeg hulker nesten :hoho: Sentimental - jeg?? Nææææh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar sjansen på at data'n ikke svikter meg, for nå må jeg bare inn og skrive en hilsen til deg! Har tenkt så mye på deg i dag!

:hjerte:

Kjære, kjære Mimsemor, i morgen får du Trollmannen din! Endelig er dagen som du (og mange av oss andre her inne) har gledet oss sånn til. Skulle virkelig ønske jeg var nærmere deg nå, så jeg kunne fått kommet og sett hvor nydelig du er i morgen. For du kommer til å være virkelig vakker, og Trollmannen kommer til å være verdens stolteste.

:hjerte:

Skjønne, skjønne gojenta mi - jeg ønsker dere en fantastisk dag i morgen. Jeg skal tidlig opp og på fjellet, så det er ikke sikkert jeg kommer på nett i morgen, men jeg kommer garantert til å ha dere i tankene hele dagen.

:hjerte:

Nyt dagen, mannen og festen. Slapp av og nyt den flotte dagen du har stelt i stand.

:hjerte:

GRATULERER SNUPPA MI!

I morgen på denne tiden er du strålende vakker, ubeskrivelig lykkelig, god og mett og

KONE

:strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Åååååå! Jeg gleder meg sånn på dine vegne!

Tusen millioner trillioner klemmer

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære kjære Mim, tenk i morgen gifter du deg!!! :strix: Endelig er den kommet, den store dagen du har planlagt så lenge og ventet så lenge på!! Nyt den, for den kommer til å gå så alt for fort!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Tusen takk for lykkeønskninger jenter :klemmer: Det varmer en sliten liten kropp :fnise: Her har det ikke vært mye tid til avslapping, med 2 unger i hus og ganske mye som skulle ordnes idag er dette omtrent første gangen jeg setter meg ned og slapper av :dåne: Men nå er alt klart ihvertfall :hoppe:

Lokalet ble nydelig - akkurat som jeg drømte om :rødme: Skikkelig lunt og koselig :jepp: Og bryllupskaka --> :dåne: er alt jeg har å si! Gleder meg til å vise bilder :hoppe:

Nå skal jeg krype til sengs - godt inntil kjæresten min; som er mannen min om noen timer :yvonne: Så skal vi sove så godt vi bare kan :søvn:

Imorgen blir jeg henta kl. 10:00 - så bærer det avsted til frisør og sminke :hoppe:

Jeg skal gifte meg idag :bryllup: med verdens beste mann :hjerte:

Natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...