Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen deres! :strix: Så bra at dere hadde en så topp dag!! Gleder meg til å se bilder! Kos dere på bryllupsreise! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått :bryllup: og så vil jeg ønske dere en god tur på bryllupsreisen :) Gode ønsker til dere begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG HAR KJØPT ROSA TERMOKOPP MED SPEIL PÅ TIL DEG!!!

Kom over den idag, fikk jo ikke spurt deg før jeg kjøpte den, men tenkte at det gikk greit!

Håper du har det fantastisk! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR KJØPT ROSA TERMOKOPP MED SPEIL PÅ TIL DEG!!!

Kom over den idag, fikk jo ikke spurt deg før jeg kjøpte den, men tenkte at det gikk greit!

Håper du har det fantastisk! :kyss2:

Jeg ser for meg at det er kjempegreit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som nygift mim!!! :rødme:

Skjønner at dere hadde en flott dag på lørdag, tenkte på deg mens jeg lå på stranda og i bølgeskvulpet. Håper dere har en helt fantastisk bryllupsreise! Gleder meg til å høre mer når dere er tilbake!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mim!!! Nå er vi fruer :)

Og så nydelige dere var, ble helt rørt jeg!

Kos dere masse på bryllupsreisen, gleder meg til referat!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære Mim!!! Så utrolig nydelig du var i den kjolen!! Helt wow altså!! Den var jo som skapt for deg! :rødme: Dere var kjempeflotte begge to, og så kjempelykkelige ut!! :strix: Gleder meg til referat! Kos dere MASSE MASSE på bryllupsreise!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har en fantastisk bryllupsreise!! :hoppe: Kos dere masse!!!!

Og...... når du kommer hjem igjen.......... kanskje du vil legge ut noen bilder her i tråden så de som ikke har tilgang til blogger kan se? :sjenert:

Aller ydmykst hilsen Miss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Innom en liten tur med :klemmer: til verdens beste jenter - vi koser oss dønn ihjel, livet som nygift er fantastisk :hjerte:

Idag er vi i Siena - reiser avgårde til vingården imorgen :hoppe: Det regner her akkurat nå så derfor er jeg innvilget 5 minutter på KG selv om det er bryllupsreise :fnise:

Og Pysepus, du er så søt at jeg måtte grine en liten skvett her når jeg så du hadde laga egen ticker til meg :rødme:

:kyss:

P.s Jeg sender melding om at de skal stenge dagboka mifra idag av - ny dagbok kommer når vi har komt oss hjem og på plass :jepp:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...