Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Imorgen blir en travel dag :overrasket:

Plan for torsdag 11.09

Kl. 10:00 --> Ringe kokken

Kl. 11:00 - 11:30 --> Behandling for skuldera mi

Kl. 11:45 - 12:30 --> solarium

Kl 13:00 - 13:45 --> Fotpleie / pedicure

Imens skal kjæresten og sønnen ut på skjorte og slips-shopping.

Kl. 14:00 - 16:00 --> Manicure / legge negler

Kjøpe blomstene til bryllupet etter manicure og negler

Snitte blomstene og sette de varmt sånn at de spretter :jepp:

Kl. 16:15 --> hente lille frøken på SFO sånn i siste liten :fnise:

Kl. 16:30 --> levere vovvis på hundepensjonat

Så en rask middag; les - kjøpepizza :sjenert: :sikle:

Kl. 19:30 - 20:00 --> Skrive ut kirkeprogram og menyer på jobb mens kjæresten legger lille frøken

Kl. 20:00 --> Treffe Pysepus og *Aprin*, spise og kose oss mens jeg "prepper" de litt :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kl. 21:00 --> Kjæresten henter presten på flyplassen og kjører henne der hun skal bo mens hun er her. Farmor passer lille frøken imens - hun sover jo så det blir nok ikke så vanskelig :fnise:

Når jeg kommer hjem --> pakke alt klart i bilen til fredag og dekking og brette kirkeprogram

Så sove :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest madam_mim

Plan for dagen før dagen:

Kl. 08:15 --> Kjøre lille frøken på skolen til 08:30

Kl. 08:30 - 09:00 --> Kaffe og avslapping med kjæresten

Kl. 09:00 - 09:45 --> Solarium - siste mulighet :)

Kl. 09:45 -->Kjøre kjæresten til fotpleie - time kl 10:00

Kl. 10:00 --> Jeg kjører ut til lokalet for å begynne dekkingen - kjæresten og storesøster kommer etterpå - aner ikke hvor lang tid dekking og pynting tar :sjenert: Innimellom dekkingen må en av oss kjøre og kjøpe frukt, ost og kjeks til mottakelsen!

Kl. 16:00 --> hente lille frøken på SFO og hjem med henne

Kl. 16:30 --> Møte i kirka med presten for siste prepping og avlevere blomstene

Kl. 19:30 --> Legge lille frøken

Kl. 20:00 --> presten, foreldrene våre og forlovere kommer for å prate litt siste kvelden før det braker løs - presten informerer om hva som skal skje i kirka!

Øve litt til på brudevalsen og være kjærester en liten stund :yvonne: før vi må gå gjennom at vi har alt - nok en gang, før vi til slutt må legge oss og prøve å sove :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg antagelig ikke kommer inn hit før du gifter deg:

Du kommer til å bli helt fantastisk nydelig Mim!

Ønsker deg og din kjære en nydelig dag, håper den blir akkurat slik dere har drømt om! :hjerte:

Og når dere drar på søndag, så må dere kose dere masse som mann og kone!!! :hoppe:

Masse :klemmer: og tanker fra reka :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, høres utrolig koselig ut det programmet du har for i morra!! :rødme: Du er ferdig med alt av viktige gjøremål?

Ikke lenge igjen nå!! :strix:

Men det visste du kanskje..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med de siste forbererdelser!!! Dette er så spennende!!!! :hoppe: :hoppe:

Drar dere rett på bryllupsreise etter bryllupet? I så fall passer det fint for meg, for da kommer det kanskje ikke noe referat før jeg er tilbake fra ferie om to uker...? :lur:

LYKKE TIL!!! Og kooooos deg på den store dagen!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuuud, jeg har så lyst til å gifte meg! Håper du ikke flyr så mye rundt deg selv at du :dåne: i morgen da, Mimsen. Skjønner at det blir en alvorlig travel dag, men prøv å nyt den litt og. Håper du får gjort alt du skal, lykke til med forberedelser. Gift deg litt for meg og, tror det blir noen år til det blir min tur.

Hurraaaaa for bruden :bryllup::sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til så mye....det kommer til å bli helt knall! Du har alt i skjønneste orden du mim!

Gled deg for det blir den beste dagen i ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Plan for dagen før dagen:

Kl. 08:15 --> Kjøre lille frøken på skolen til 08:30

Kl. 08:30 - 09:00 --> Kaffe og avslapping med kjæresten utgår, kjæresten måtte hente presten og kjøre for å få nøkkel til kirka :fnise: Så da ble det kaffe alene :sjenert: Godt det og!

Kl. 09:00 - 09:45 --> Solarium - bestemte med for å skippe solarium, jeg er litt sånn rød i fjeset idag, usikker på om det er pga solarium igår eller feber :syk:

Kl. 09:45 --> Kjæresten til fotpleie - time kl 10:00

Kl. 10:00 --> Jeg kjører ut til lokalet for å begynne dekkingen - kjæresten og storesøster kommer etterpå - aner ikke hvor lang tid dekking og pynting tar :sjenert: Innimellom dekkingen må en av oss kjøre og kjøpe frukt, ost og kjeks til mottakelsen!

Kl. 16:00 --> hente lille frøken på SFO

Kl. 16:30 --> Møte i kirka med presten for siste prepping og avlevere blomstene

Er det mulig - har vi ingenting vi skal før lille frøken skal legge seg?? :klø: :hoho:

Kl. 19:30 --> Legge lille frøken

Kl. 20:00 --> presten, foreldrene våre og forlovere kommer for å prate litt siste kvelden før det braker løs - presten informerer om hva som skal skje i kirka!

Lage ferdige spillelistene, pc`en klikka igår :overrasket: øve litt til på brudevalsen og være kjærester en liten stund :yvonne: før vi må gå gjennom at vi har alt - nok en gang, og til slutt legge oss for å prøve å sove :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...