Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

jeg er så sikker på at soldansen hjelper Dinedama!!! For det er meldt Sol. Stille, 0,2 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet og 15 grader hos oss på lørdag!! :danser::danser::sol::sol::danser::danser:

:strix::strix::strix::strix:

snart bare 4 dager igjen Mim!!!! Så er vi fruer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke lov til å bli syk Mim!!!!! :fy_fy:

Mitt beste tips: Kjøp KanJang i helsekostbutikk, det er det eneste som funker for meg når jeg kjenner jeg brygger på noe. Og kjør på doble doser første døgnet. Denne reddet hele ferien min en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Mimsen... jeg har ei venninne som vurderer å gifte seg i samme kirke som dere - er det greit at hun blir med for å se på vielsen deres på lørdag? de skal gifte seg neste sommer ser du så vi må ta de muligheten vi har ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke: NÅ ER DET IKKE MANGE DAGENE IGJEN!! :hoppe: :hoppe: Det blir sikkert kjempebra ;) Får bare håpe du klarer å riste av deg den jævla (Excuse the language) :forkjola: innen den tid. Dytt i deg alt som sies å hjelpe mot forkjølelse og :pls: til høyere makter :fnise:

Evt kan jeg ta en anti :forkjola::danser: for deg!

:hug:

EDIT: SkriveLEIF.

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du Mimsen... jeg har ei venninne som vurderer å gifte seg i samme kirke som dere - er det greit at hun blir med for å se på vielsen deres på lørdag? de skal gifte seg neste sommer ser du så vi må ta de muligheten vi har ;)

:klemmer:

Selvfølgelig :jepp: Ta henne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå har jeg F-R-I og skal bruke all min tid på de siste forberedelsene og å bli frisk :sjenert: Imorgen tidlig skal jeg ha prøvetime :hoppe::danser::hoppe:

Ooooog det blir muligens en overraskelse med håret mitt :lur::fnise: Gleder meg :jepp:

Torsdag er det føtter og negler som står for tur :bolledeig:

Nå såg jeg nettopp bilder fra bryllupet til eksen min på FB, og jeg skal barevære mye finere enn hun han har gifta seg med på bryllupsdagen vår :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære Mim! Tenk at nå er dagen her snart!! :hoppe: Måtte bare stikke innom og følge med på de siste forberedelsene. Selvfølgelig kommer du til å bli mye finere enn kona til eksen din!!! :tommelopp: Nyt de siste dagene og bli frisk som en fisk til den store dagen din!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Fortsatt tett i nesen og vondt i hodet :sukk: Men - litt mindre vondt i halsen ihvertfall :hoppe:

Nå har jeg levert lille frøken på skolen og skal snart bort og ha prøvetime for hår og sminke :lillesky: Gleder meg masse - håper vi får til "overraskelsen" :fnise:

Ellers må jeg ta en telefon til kokken idag og få endra de grønnsakene :klaske: Her er vi ute i siste liten :sjenert: I tillegg skal jeg sole meg og kjøpe fruktfat :)

Så skal jeg bare slappe av og bli frisk :søvn:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...