Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dustenabo! Håper det ordner seg til slutt! Eller, det gjør det jo helt sikkert!! :klem:

Bare 6 dager igjen gitt!!!

:hoppe: :hoppe:

Ps.... hvis du har lyst til å se har jeg bilde av brudekjolen jeg har kjøpt i boka mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrlighet for en nabo!!! :dåne:

Jeg kan kjøre lille hjem! Men da har du en servitør mindre den tiden.. Eller hun kan bli me hjem og sove her! synd hun ikke kjenner oss bare :( Jeg kan pakke opp gaver også (det er jeg DRITGOD på! Gjorde det senest i bryllup i juni! helt sant!), eller jeg kan ta med en venninne til å pakke og kjøre lille eller hjelpe mens jeg kjører! :jepp::Nikke:

Loooov meg at du gir beskjed om du kommer på NOE som helst jeg kan hjelpe med!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Herrlighet for en nabo!!! :dåne:

Jeg kan kjøre lille hjem! Men da har du en servitør mindre den tiden.. Eller hun kan bli me hjem og sove her! synd hun ikke kjenner oss bare :( Jeg kan pakke opp gaver også (det er jeg DRITGOD på! Gjorde det senest i bryllup i juni! helt sant!), eller jeg kan ta med en venninne til å pakke og kjøre lille eller hjelpe mens jeg kjører! :jepp::Nikke:

Loooov meg at du gir beskjed om du kommer på NOE som helst jeg kan hjelpe med!!!!!

:rope: Du er helt fantastisk - vet du det??? Jeg tror jeg elsker deg litt :fnise:

Hvis du hadde villet kjørt lille hjem etter middagen? Jeg er deg evig takknemlig :dåne: Kan være barnevakt, gaveoppakker og servitør og alt annet i bryllupet ditt - bare si fra hva du trenger meg til :kyss: Men du kjører lille hjem, så klarer nok de to andre seg den stunden, det er jo bare rydding av border og sånn da, og det er jo ikke akkurat mange bordene :ler: Menne...hvis du skal pakke opp gaver også - da får du ikke vært med i kirka?? Og jeg vil jo gjerne se deg der :sjenert: Eller rekker du det også? :lur: Superwoman :hoppe: Men det med gaver kan vi klare å ordne tror jeg, alltid en bekjent som kan gjøre det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt for noe styr du skulle få nå rett før bryllupet :klemmer:

Vil bare si det at i vårt bryllup så var det 56 inviterte gjester, og vi hadde kun to gaveoppakkere og tiden var knapp, de hadde maks 1 time på seg, og de var ferdig leeeenge før tiden og tok det skikkelig med ro sa de :) Så jeg tror ikke det skal bli noe stress altså! Og vi hadde to gutter altså... som ikke er så altfor nøye på orden og slike ting, men når vi ga dem bok, post-its og penn, så ble alt i utrooolig god orden, selv de to guttene klarte det!!

Ville bare dele litt for å si at det er ikke så stress med gaveoppakning, så det skal nok gå i orden :) Skulle ønske jeg bodde nærmere, da hadde jeg hjulpet med alt jeg overhodet kunne!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mim lurer på hva hun skulle gjort uten *Aprin* og Pysepus.........*

GODJENTENE!!!

Det hadde nok gått veldig bra det om ikke vi var der også ;) Men seriøst; vi er jo noen hylere på dette her med gaveoppakking! :fnise: Bare for å unngå noe som både *Aprin* og jeg har vært borti; når dere får penger, skal beløpet skrives på kortet eller bare inn i boka? (jada, dette klarte svigermor å kjefte ene venninna mi huden full for i bryllupet vårt sånn at hun nesten begynte å gråte :dåne: ) - og skal vi legge pengene i en egen kovolutt? Og pakker dere opp de dere får på forhånd selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det hadde nok gått veldig bra det om ikke vi var der også ;) Men seriøst; vi er jo noen hylere på dette her med gaveoppakking! :fnise: Bare for å unngå noe som både *Aprin* og jeg har vært borti; når dere får penger, skal beløpet skrives på kortet eller bare inn i boka? (jada, dette klarte svigermor å kjefte ene venninna mi huden full for i bryllupet vårt sånn at hun nesten begynte å gråte :dåne: ) - og skal vi legge pengene i en egen kovolutt? Og pakker dere opp de dere får på forhånd selv?

:klø: vet du, det har jeg ikke tenkt på :fnise: Men..sikkert lurt å legge pengene i en egen konvolutt :Nikke: Og det burde vel holde å skrive beløpet i boka?? Uansett er det ingen som får kjefte på dere - da tar jeg de! Seriøst, den svigermora di må ta seg et tebrød :roll:

Jeg har skrevet samme tallet på 3 klistrelapper - sånn at èn klistrelapp går inn i boka, èn på kortet og èn på gaven :jepp: Får vi pengegaver så legges de i egen konvolutt og beløpet skrives inn i boka - ja nå ble jeg enig med meg selv her :ler:

De gavene vi får på forhånd pakker vi opp selv :hoppe: Egentlig kunne vi tenkt oss å pakke alle opp selv :fnise: men det går jo ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Egentlig kunne vi tenkt oss å pakke alle opp selv :fnise: men det går jo ikke :sjenert:

Det kan dere gjøre ;) Da må bare gavene stilles fint opp på et gavebord uten å pakkes opp :)

Men vi gjør det samme med gavene som vi gjorde ja ;) Lovely! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::strix: I slutten av uka blir Madam Mim fru!! :strix::hoppe:

Bra at alt ser ut til å ordne seg med Lille Persille og gaveoppakking og alt annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mim, nå driver jeg her og pakker, for vi flytter i morgen, men jammen blir jeg ikke sittende å glede meg til bryllupet ditt i stedet, det er jo så moro at vi får ta del i planleggingen, enda jeg ikke kjenner deg en gang! Håper du får en aldeles nyyydelig dag! Og slutt og forstyrr meg i pakkinga :gjeiper: :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

:danser::hjerte: :hjerte: :yvonne::hjerte: :hjerte: :danser:

5 dager igjen

:danser::hjerte: :hjerte: :yvonne::hjerte: :hjerte: :danser:

Siste fra yr.no:

Lørdag 13.09.2008 --> 17° Sol. Lett bris, 4,6 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.

:hoppe: :hoppe: :sol::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer hit og gifter deg kan jeg garantere deg kanllvær hele dagen :hoppe: Det er meld sommer her ut hele uka... bortsett fra at det ikke blir sånn sommervarmt da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hvis du kommer hit og gifter deg kan jeg garantere deg kanllvær hele dagen :hoppe: Det er meld sommer her ut hele uka... bortsett fra at det ikke blir sånn sommervarmt da :sukk:

Litt tungvindt å dra hele bryllupet opp der du bor - men takk for tilbudet :hoho:

Værmeldingen ser jo bare strålende ut for vår del - jeg krysser fingrer og tær :jepp:

Idag fant jeg strømper :hoppe: Hviiiiiiiiite - til strømpeholderen min :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...